Slaapfeestje 2

1.5K 68 4
                                    

Ik gaf hem nog een kusje op de wang en stond op.Ik sleutelde mijn kamer open en ging de trap af naar de keuken.Ik na m wat eten en chips van alles lekkers,ik nam ook de milkshake machine mee.Maar hij was te zwaar,ineens hoor ik iemand naar beneden stappen.Ik verstopte me achter de tafel.Ineens zie ik iemand op me springen.Het was Moose maar.

'Hee je moet boven blijven als mijn vader je ziet vermoordt hij me'

"Haha zolang ik hier ben raakt hij je niet aan en zelfs ik ben hier om te helpen je hebt veel bij je zie ik"

Ik giechelde en gaf paar dingens naar Moose we liepen de trap boven tot de kamer van Victor.Ik liep naar binnen en ging naar zijn kast ik pakte een t-shirt en een joggingbroer stiletjes liep ik zijn kamer weer uit.Ik liep verder met Moose naar mijn kamer en gaf hem de klere zodat hij zich kan klaar maken om te slapen.Omdat ik een eigen mini oven heb stopte ik de pizza er binnen en ik warmde mijn broodje met ei op.Moose kwam terug binnnen maar zonder de t-shirt.

"Waarom heb je je t-shirt niet aan?"

'Geen idee gewoon ik slaap altijd zonder t-shirt'Ik lachte en liep naar mijn tafel.Ik pakte de afstandsbediening en zette iets op tv.Ik ging in mijn zetel zitten en Moose kwam naast me zitten.We keken naar een of ander comedie film,kweet niet hoe het heet.Ondertussen was de pizza al klaar en mijn broodje met ei.Ik ging het halen en begon te eten samen met Moose.

"Chelcy..euhm hebben we nu verkering?"

'Euhm..ja denk ik ea?'

"Oke :) ik wilde gewoon zeker zijn."

'Ik hou van je Moose'

"Ik ook van jou"

Na de film en het eten zat ik nog gekke foto's te trekken met Moose en dan werden we moe.Het was eenmaal ERG laat.Ik ging in bed liggen en dacht dat Moose naast me ging liggen maar hij ging liggen in de zetel.

'Wat doe je'vroeg ik verbaasd

"Ik ben moe ik ga slapen net zoals jij"

'Ja maar niet in de zetel slapen he gekkie'

"Bedoel je dat ik bij jou mag liggen"

'Ja '

"Ben je zeker?"

'Hoe bedoel je?'

"Niks,ik kom wel bij je liggen"Ik keek Moose even raar aan maar schoof dan even op.

Hij ging naast me liggen en slaagde zijn arme over me heen.Ik kroop tegen hem aan,ik kon het gewoon niet laten om met mijn vingers over zijn six-pack te gaan.Hij lacht en sluit zijn ogen, ik ook en we vielen in slaap.

Wrong, 1,2,3 (Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu