(Badboy2{Can't believe it})18

507 21 0
                                    

Eenmaal bij Chloe haar thuis zet ik men fiets neer en bel ik aan.De poort gaat open dus ik loop naar de deur toe.Ik belde aan en Moose deed open.
"Dag Molly , Chloe is boven als je haar zoekt " zei hij.Ik knikte en liep naar Chloe haar kamer.Ik deed open en zag Chloe met zo'on gast zoenen.
"Serieus ?!" riep ik.Chloe schrok en die jonge zelf ook.
"Het is amper 2 uur met Ramon uit en je zit hier met een ander te zoenen " riep ik.Die jonge schrok en liep haar kamer uit.Ik ging zitten op haar bureau en keek haar boos aan.
"Sorry 'khad gewoon afleiding nodig " zei ze.Ik knikte en speelde met mijn duimen.
"Heb je nog gevoelens voor Ramon" vroeg ik uit het niks.
"Kweet nii " mompelde ze
"Hoe laat is het ? " vroeg ik
" 17:00" zei Chloe
"Shit ! Ik moet na huis " zei ik.
"Oke en waarom zo'on haast ?" Vroeg ze
"Euhm..ik moet jha.nog veel doen " zei ik.
"Oke pap gaat ons afzetten " zei ze
"Ons?" Vroeg ik
"Jep , het is mijn beurt om bij je te slapen " zei ze.
"Oohh jhaa " zei ik nepblij. Geweldig hoor...Hoe moet ik met Ramon uitgaan als Chloe bij mijn thuis gaat zijn.Ze nam haar tas en we liepen naar de auto.We stapte in en al snel stonden we in mijn living.Moose wilde niet naar binnen komen en reed gewoon weg.
"Euhm , maak jezelf thuis , ik ga naar de badkamer" zei ik.Chloe knikte en ging in de zetel zitten.Ik liep naar de badkamer en deed de douch aan.Ik ging er onder staan en waste mijn haar.Ik stapte er weer uit en droogde mijn haar.Wanneer mijn haar na een kwartier golvend was , liep ik naar mijn kamer en nam ik een simpele babyroze jurk uit.Hij kwam net boven mijn knieen.Ik trok het aan en deed mijn mascara en nog wat lipgloss.Ik deed mijn haar in een hoge staart en deed nog all stars aan.Ik nam mijn zwart jasje en deed die ook aan.Viola , niet te girly en niet te normaal.Ik nam nog een tasje en stopte mijn gsm geld en parfum daar in.Ik bekeek mezelf nog in de spiegel en liep naar de living.Mam en Chloe zaten in de zetel een film te kijken.
"Naar waar ga je ?." Vroeg Chloe.
"Euhm , ik had euhm jha ik euh zo ik moet iemand helpe " stotterde ik.Ze keken me raar aan en haalde hun schouders op.Ik nam mijn Gsm en deed het aan , ik had al snel een bericht van Ramon.
Hy , ik ben er in 2 minuten x (Ramon)
Hye als je er bent stuur een bericht en bel niet aan , Chloe is hier namelijk en ze weet van niks , ik ben ook niet van plan dat te zeggen (Molly )
Ik legde mijn Gsm weer neer en al snel had ik een bericht van Ramon dat hij er is.
"Dag mam en Chloe , ik kom wat later thuis " zei ik voor ik de deur dicht deed.Ik liep naar buiten en zag al snel de auto van Ramon.
"Hejj " zei ik voor ik hem een knuffel gaf.
"Je ziet er prachtig uit " zei hij.
"Dankje " lachtte ik.Hij deed de passagiers deur voor me open en ik stapte in.Hij ging aan zijn eigen kant zitten en al snel begon de bestuurder te rijden.
"Dus naar waar gaan we ? " vroeg ik
"Bioscoop " zei hij
"Welke film ?" Vroeg ik
"Step up 5" zei hij.OMG !!
"Omg die maken altijd van die kei leuke films !." Riep ik blij.Ramon lachtte en haalde zijn schouders op.Voor de rest was het stil , te stil.
"Dus euhm , waarom mag Chloe niet weten dat we uitgaan " vroeg Ramon. "Omdat , kweet niet , het is net uit " zei ik.Ik knikte en het werdt weer stil.Ik keek naar beneden en ik zag Ramon zijn hand dichter bij mij schuiven.Ik deed zo mijn best om niet te giechelen.Uiteindelijk hield hij mijn hand vast.Ik voelde een rilling over mijn schouders gaan , mijn buik lag in de knoop en het is alsof ik zweef.Na een paar minuten waren we er.We kochten onze kaartjes en popcorn en liep naar onze zaal.We gingen helemaal van achter zitten.
"Ik ben blij dat je met me op date bent gegaan " mompelde hij.Ik glimlachtte en begon met blozen.
"Ik ook " zei ik.We keken naar de film en het was erg gezellig , er waren leuke momenten , grappige momenten , droevige momenten zoals toen Moose die meisje kuste en zijn lief het zag.Na de film , liepen we wat rondjes en uiteindelijk hield hij mijn twee handen vast en keek hij diep in mijn ogen.
"Molly , ik vindt je heel leuk , ik bedoel ik ben verliefd op je en ik wil heel graag verkering"zei hij.Ik glimlachte en kwam dichter bij.
"Ik vindt je ook kei leuk , ik bedoel ik ben verliefd en genoot echt van deze avond en ik wil ook verkering " zei ik.Hij glimlachte en legde zijn twee handen op mijn gezicht.
"Dus we zijn nu een koppel? " vroeg hij.
"Jha " zei ik.En bij die woorden drukte hij zijn lippen op de mijne.
Ik voelde geen vlinders...maar vuurwerk

Moet ik nog bewerken

Wrong, 1,2,3 (Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu