(Badboy 2 {Can't believe it }) 2

628 28 0
                                    

Nadat de priester klaar was met zijn super saaie preek , mochten ik en Jake ringen uitwisselen en zoenen. _________

(ThinkingAboutYou..❤)

'  ̄ ̄ ̄O  ̄. ̄ ̄ ̄

。 o *

╭━━━━━╮┏╮╭┓

┃╰╯ ┃╰╮╭╯

┣━━╯ ╰━╯┃

╰━━━━━━━━╯

We liepen hand in hand naar de zaal en begonnen te dansen en te feesten met familie.
Seconden werden minuten
Minuten werden uuren.We waren allemaal uitgeput en beslote on Maar naar huis te gaan.Ik en Jake stapte zijn auto in en reden naar onze nieuw huis.Eenmaal daar had ik niet eens de tijd om mijn hakken uit te doen. Jake pakte me op en begon me te zoenen in mijn nek.Al snel belande we onder de lakens en de rest is geschiedenis ❤
❤❤❤❤❤❤❤❤

Ik werdt wakker met een zware koppijn.We hadden gisteren wel even een zware nacht.Ik stondt op en deed mijn jeans broek aan en een trui.Ik keek even naar het bed en Jake zat te slapen als een engel .Ik liep naar De keuken en had door DAT er totaal geen eten was.Ik nam even een papiertje en schreef op wat we allemaal nodig haden.Na 5 minutes Nam ik mijn portemonee en het briefje en liep naar de supermarkt.Ik Nam een kar en begon door de gangen te gaan.Ik Nam een bocht en botste tegen iemand aan.FUCK.
" Chelcy ? "
' Owe , Moose ' zei ik geschrokken.
" Man DAT is lang geleden , hoe gaat het met me ? "
' Zo lang gelede was het nu ook niet he en goed met jou ? '
" Waarheid ? "
' Ja '
" Ik heb me nog nooit zo slecht gevoelt. Chelcy ik denk Elke seconden aan je en heb zo'on spijt DAT ik je bedroog "
' Moose ik...jij weet nu DAT ik getrouwd Ben met Jake '
" Je hebt me niet eens uitgenodigt !? Haat je me zo hard !!? " zei hij.Ik voelde hoe mijn knieen begonnen te knikken.Ik Wilde Alleen eten en geen drama beginnen met hem.Voor ik iets kon zeggen liep hij weg.Ik kwam hem niet achterna maar ging gewoon naar De kassa.Ik betaalde en liep weer naar huis.Ik liep naar de kamer en zag DAT Jake nog altijd sliep.Ik sprong op hem en begon hem te kietelen.Hij werdt lachend walker en draaide zich om zodat Ik op bed belande en hij boven me.
" Morning beauty " zei hij.DAMN hij had zo'on hotte morgend stem.
' Morning sunshine ' zei Ik.Hij glimlachte en drukte zijn lippen op de mijne

Wrong, 1,2,3 (Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu