Ik wil als eerst zeggen dat de deel dat miste vast in de lift die is er terug bij,dus je kan het lezen en dan wordt het verhaal meer duidelijk voor je.Terug naar mijn boek :)
Wat was dat nu weer!!!???Vlug liep ik acchter hem aan en hield zijn arm vast.'Chelcy laat me los'zei hij huilend
"Nee ! Wat is er?!" riep ik
'Ik kan het niet uitleggen, ga weg'riep hij boos.Hij duwde me op de grond en liep verder weg.Ik bleef achter hem lopen en sprong op zijn rug.We trokken aan elkaar kleren totdat we allebei op straat vielen.
'PRAAT MET ME!!'
"NEE ROT OP"Toen hij rot op zei schrok ik en stond op en wilde weg gaan.Totdat het dan zwart werdt.
Moose POV.
Er reed een auto aan tegen Chelcy.Ookal wil ik nu dolgraag weg lopen het is Chelcy ik kan haar niet alleen op de grond laten.Ik pakte haar op en stapte naar mijn thuis toe.Mijn ouders begrepen alles en ik liep dan maar naar mijn kamer met Chelcy op mijn armen.Ze was nog altijd bewusteloos,ik legde haar op mijn bed en liep naar de badkamer voor een nat washandje.Toen ik terug was legde ik het op haar hoofd en keek naar de tattoo op haar nek van mijn naam.Ik kan haar dit niet aandoen,ik moet haar de waarheid vertellen.Ik liep naar mijn kast en haalde er een tattoo verwijderaar uit.Het kan pijn doen maar ik moet die tattoo van mijn naam verwijdere.Ik haalde al mijn spullen en legde alles op haar nek.Na een tiental minuten moet het tattoo definitief weg zijn.Chelcy werdt ondertussen wakker.
Chelcy POV.
Ik werdt wakker en zag dat ik in de thuis ben van Moose.Ik wilde opstaan maar zag dat er nen hele apperaat vast zit aan mijn nek.Ik begon te gillen van paniek.Moose kwam binnen en zei dat ik moet zwijgen.
'Wat is dit in vredesnaam, maak me los!!'
"Doe rustig oke tien minuten zijn al voorbij, je tattoo van mijn naam is weg"
'WAT IS ER MIS MET JOU, SINS DIE TATTOO DOE JE RAAR'Ineens kwam er een jongen binnen.
'Hee maat, je moest alleen met haar omgaan voor je geld he geen slaap feestje houden'
"Hoe bedoel je" zei ik geschrokken
'Wacht heeft hij het nog niet gezegd dan heb ik de eer om het te zeggen, alles is nep hij moest met je omgaan voor 50 euro het was een wedenschap.'
Ik keek Moose geschrokken aan, en wilde gaan huilen.
'Nee nee allee ja..maar ik ben nu echt verliefd op jou'
"Maak dat de kat wijs Moose maak me los!!!"Hij deed wat ik vroeg en maakte me los.Ik wilde weg lopen totdat hij me tegen hield.
'Het spijt me ok het is waar wat hij zegt maar ik vindt je nu echt leuk zelfs ik ben verliefd op jou,please wees niet boos'
"Moose laat me los!"
'Laat me dit nog 1 keer doen'zei hij.Hij kuste me ineens weeral.Ik duwde hem weg.
"Wat was dat ook nog voor een wedenschap!?"riep ik naar hem.Ik liep boos de trap af en stapte naar huis.Hij woont eigenlijk niet zo verweg.Ik wandelde door tot dat ik thuos aan kwam.Ik belde aan en zag de woedende blik van mijn vader.
JE LEEST
Wrong, 1,2,3 (Nederlands)
Roman pour AdolescentsBoek 1: Ik ben Chelcy en ben net verhuist met mijn ouders naar.Amerika Miami.Het is hier erg warm en we hebben een erg groot huis.Laat me zo zegen mijn ouders zijn erg rijk.Maar ik ben niet één van die verwende rijke kinderen.Zelfs geen enkel van m...