Molly's POV.
Na de les ging ik weer naar de gang.Ik stopte mijn boeken in mijn kluisje en stopte mijn engelse boeken in mijn tas.Ik liep naar de kantine en nam een bord en legde al het eten er op.Ik keek rond en ging aan een bankje helemaal van achter zitten.Ik nam mijn GSM , stopte mijn oortjes in en at van mijn taco's.Na een tijdje zag ik Chloe mijn kant op komen.SHIT.
" Is deze plaats bezet ? " vroeg ze.Voor ik iets maar kon zeggen ging ze al zitten.
' Kijk ik weet dat je liegt over je moeder , ze is niet Chelcy ' zei ze.Ik stikte in mijn eten en dronk van mijn water.
" Waarom zou ik in hemels naam liegen over mijn eigen moeder ? " riep ik.Ze keek me geschrokken aan en lachte dan kei hard.
' Amai , moeders kindje ' zei ze.
" Gy bent hier de moederskindje , laat me met gerust en zoek zelf problemen met u moeder ! " riep ik.Deze keer keek ze me echt geschrokken aan en werden haar wangen rood en verliet ze de tafel.Wat was dat in vredesnaam.Na het eten nam ik het bord en bracht ik het naar voren.Ik liep naar de speelplaats en ging aan een bankje zitten.Er waren een groep jongens aan het basketen.Ze waren wel mooi enzo maar 1 van hun was gewoon weg KNAP.Licht gebruind huidje , groene ogen en bruin , blond achtig haar.Hij was wel een 1m 80 en ik ben 1m70 klein tegenover hem.Zijn kleding stijl was wel erg neutraal , dat maakte hem nog schattiger.Hij ging op een afstandje staan en gooide zo de bal in de ring.Wauw.De basketbal dat hij gooide rolde mijn kant op.Die ene knappe jongen kwam mijn kant op om de bal te halen.Hij bukte zich voor mij en pakte de bal.Zonder ook naar mij te kijken ging hij weer weg.Halverwege stopt hij en draait hij zich om.Hij kwam mijn kant weer op en ging naast me zitten.
Hij staarde eerst voor zich uit voor hij zijn hoofd omdraaide naar mij.
" Waarom liet je mijn vriendin huilen ? " vroeg hij.Ik draaide me verward om.
' Vriendin ? ' zei ik in de war.Hij ging met zijn hand door zijn haar en zat te prutsen aan zijn armband.
" Jha , mijn vriendin Chloe , we zijn samen en ik zag haar huilend de wc in lopen , paar vriendinnen van haar zeiden dat het jou schuld is " zei hij.Jha kut , hij is samen met Chloe geweldig.
' Liet ik haar huilen ? ' vroeg ik.Hij knikte en staarde weer voor zich uit.
" Wel ik euhm we , kijk het begon allemaal vanmorgend..." Ik legde hem alles uit en hij knikte.
' Maar mischien had je niet moeten beginnen over haar moeder ' zei hij.Ik keek hem verward aan.
" Ten eerste , zij begon over mijn moeder en wat is er met haar moeder " vroeg ik
' Wel , gewoon , ze zei dat haar ouders uit elkaar gingen ofzo en nu woont ze bij haar vader en weet ze niks over haar moeder ' zei hij.
" He bij mij is het juist het tegenovergestelde , ik ken mijn vader niet , alleen mijn moeder " zei ik
' Zie , jullie begrijpen elkaar , want jullie gaan hetzelfde door.Wil je plzz met haar praten ? '
" Kweet niet mischien " zei ik.Hij knikte en ging weer weg naar zijn vrienden.Zijn geur hong hier nog even.Hij ruikt zo lekker.Al snel ging de bel en ging ik naar de rest van mijn lessen.Na school nam ik mijn rugzak en fietste ik weer naar huis.
Chloe's POV.
Ik zit al een tijdje op het wc.Niet voor een boodschap ofzo.Maar omdat Molly begon over mijn moeder.Het doet me zoveel pijn dat ik er geen heb.En wanneer ik vraag aan papa hoe mijn moeder was.Kon hij alleen negatieve dingens zeggen.Ik heb ook nog nooit een foto van haar gezien jammer.Ik nam mijn tas en zocht naar een doosje.Ik vond een klein geel doosje en haalde er een halve zilvere klavertje uit.Dit vondt ik jaren geleden tussen mijn kleren.Stiekem hoopte ik altijd dat mijn moeder de andere deel had.Ineens kwam Ramon mijn vriendje sins vandaag binnen.Hij knielde zich voor me en veegde mijn tranen weg.Hij is zo fuckin irritant , altijd bezorgt om me enzo.Tis maar goed dat hij knap is.
" Gaat het ? " vroeg hij
' Jha , het gaat maar het zou veel leuker zijn als jij stopt met zo bezorgt te zijn ' zei ik bot
" Ik hou van je , ik moet bezorgt zijn " zei hij.Ik rolde met mijn ogen en stopte mijn halve zilvere klavertje in mijn doosje.Ik stopte het weer in mijn tas en stondt recht.Ramon hield mijn hand vast en zo liepen we naar het fietsenhok.Ik nam mijn sleutels en maakte mijn fiets los.
" Moet ik mee fietsen ? " vroeg hij
' Eggh , kan je nu eens stoppen ! Rij zelf naar huis , ik ben geen klein kind hoor ! Ik ken je al 1 dag en geloof me , vandaag is het ergste dag ooit , eerste die fuckin trut Molly en nu jij ! Begrijp gewoon dat ik met gerust wil laten ' ! Riep ik.Ramon nam zijn fiets en zonder dag te zeggen reedt hij weg.Ik nam mijn fiets en fietste naar huis.
Eenmaal thuis bel ik aan en de grote poort wordt geopend.Ik bel dan aan aan het villa en de poetsvrouw doet open.Ik zei nog ' Hallo ' en liep naar mijn kamer.Ik trok mijn schoenen uit en deed een makkelijke jogging aan.Ik liep weer naar beneden en zag mijn vader op de zetel.Ik plofte naast hem neer.
" Hoe was school ? " vroeg hij
' Bwaa , wel ik heb zo'on irritant meid ontmoet en ze liet me huilen want ze liet me denken aan mama en ik heb een vriendje ' zei ik in 1 adem.
" Wie liet mijn prinsesje huilen !? " zei hij wat boos.
' Wel euhm hoe heet ze ook alwaar....Molly ja zo heet ze , ze is zo'on jaar ouder dan mij en haar moeder is Chelcy die ene zangeres ' zei ik.Al snel begon mijn vader te hoesten.
" Wowowow , wacht , je zit op school met de dochter van Chelcy ? " zei hij
' Jep ' zei ik
" Hoe ziet ze er uit " zei hij snel.
' Wel ze heeft bruin haar net zoals mij en dezelfde kleur blauwe ogen net zoals mij.Alleen heeft zij een beetje een gebruind huidje , maar voor de rest lijken we wel hard op elkaar ' zei ik.Mijn vader keek me geschokkeerd aan en nam zijn GSM en liep naar buiten.Wauw dat was raar.Ik nam de afstandsbediening en zapte naar het nieuws
Moose POV.
Nhee het kan niet.Chloe heeft Molly niet ontmoet.Dat kan niet.Nog kort en ze komen er achter dat ze zussen zijn.Ik nam vlug mijn GSM en belde iemand dat ik al mijn hele leven probeerde te ontwijken.
Chelcy's POV.
Nadat Molly me vertelde over Chloe , was ik zo blij dat ze in orde is en Molyl heeft ontmoet.Maar ze hebben elkaar niet herkend , zelfs ze hebben een hekel aan elkaar . Pff...ze kunnen toch teminste vriendinnen zijn.Ik werdt uit mijn gedachte gehaald door iemand dat me belde.Wtf!!??
' Moose...' zei ik
" Chelcy..." zei hij
' Wat wil je ? ' zei ik bot.Eigenlijk wist ik wel dat hij het over Molly en Chloe wilde hebben.
" Je weet heel goed wat ik wil " zei hij bot
' Wat ? Dat Molly Chloe heeft ontmoet , wel dat is niet mijn probleem hoor ' zei ik
" Jij moet Molly van school verwisselen ! " beveelde hij
' Denkt gij nu echt fuckin serieus dat ik dat ga doen !? Eerst pak je mijn engel van me af en daarna verpeste ge ook nog de relatie van mij en Jake ' riep ik
" Wowowow , jij bent de gene dat niet wilde stoppen bij 1 zoen hoor " riep hij
Moet ik nog bewerken
JE LEEST
Wrong, 1,2,3 (Nederlands)
Teen FictionBoek 1: Ik ben Chelcy en ben net verhuist met mijn ouders naar.Amerika Miami.Het is hier erg warm en we hebben een erg groot huis.Laat me zo zegen mijn ouders zijn erg rijk.Maar ik ben niet één van die verwende rijke kinderen.Zelfs geen enkel van m...