Ziet er naar uit dat je hier ook blijft " zei Moose.Ik zuchtte en ging met mijn hand door mijn nate haren.Moose stondt op en liep naar me toe.
"Euhm wil je mischien , iets van mij aan ? Je bent helemaal doorweekt " zei hij terwijl hij met zijn hand over zijn nek wrijft.
"Euh jha graag " zei ik.Moose knikte en liep naar beneden.Ik besloot dan maar om deze villa te doorzoeken.Het is wel jaren geleden dat ik hier was.Er was een kastje waar allemaal foto's stonden van Moose en Chloe.Ik liep toen naar de kamer van Chloe en klopte er op.Chloe deed open en ik nam haar in mijn armen.Ze knuffelde me ook terug.Ze is zo gegroeiten echt een tiener.Ik had nooit gedacht dat ik haar ooit terug in mijn armen zou hebben.Ik liet haar los en ze was zelf kletsnat geworden.
"Oh sorry lieverd" zei ik bijna half huilend
"Maakt niet uit , ik had nooit gedacht dat ik mam ooit zou knuffelen" zei ze met tranen in haar ogen.Ik knuffelde haar terug en snel kwam Molly er ook bij.We stonden daar wel uuren te knuffelen.Ik liet uiteindelijk los en zag Moose in de deuropening staan.
"Euhm..ik..euh..heb paar kleren voor je , je kan ook gaan douchen als je wilt " zei hij.Ik knikte en nam de kleren van hem.Ik liep naar de badkamer en sprong er snel in.20 minuten later kwam ik weer uit de badkamer.Ik had een t-shirt aan van Moose dat net boven mijn knieen komt.Mijn haar was droog en los.Ik liep naar de living en zag Moose,Chloe en Molly naar tv kijken.Ik keek naar de klok en het was ondertussen 22:00 , de meiden hebben school morgen dus ze moeten wel naar bed.Ik had ineens een steek in mijn hoofd.Das waar ook ..ik keek naar mijn benen en had schaafwonden.De begon ineens uit het niets te bloeien ...geweldig.
"Hep , meiden naar bed , tis al 10 uur " zei ik.Ze keken naar mij en knikte dan.Gaven nog een nachtzoen aan Moose en mij en gingen dan naar hun kamer.Ik liep naar de zetel dat tegenover Moose was en we zaten daar in stilte naar tv te kijke.Ik kon in mijn ooghoek wel zien dat die een paar keer naar me staarde maar ik negeerde het gewoon.
"Euhm heb je nog iets gehoord over Jake " zei Moose uit het niks.
"Nhee , niet meer , hij liet me alleen achter in het ziekenhuis en voor de rest niks " zei ik bijna huilend.Toch viel er een traan over mijn wangen en nog 1 en nog 1.Laten we het zo zeggen , ik zat godverdomme te huilen.Ik veegde met mijn arm de tranen weg maar ze bleven vallen.Ik voelde ineens de zetel in zakken.Ik keek naast me en Moose was naast me komen zitten.Ik kon het het niet meer verdragen en ik liet alle tranen over mijn wangen vallen.Moose trok me in een knuffel en liet me niet los.Na een tijdje stopte ik met snikken en liet ik hem los.
"Het spijt me , had ik maar niks gezegd over die ene dag " zei hij
"Maakt niet uit , ik ben blij hier bij jou" Het laaste mompelde ik eigenlijk tegen mezelf.
"Wablieft" zei Moose.Kut , ik hoop dat hij me niet heeft gehoordt.
"Euhm..niks , ik ben moe , ik ga al naar de logeerkamer , slaap lekker" zei ik snel.Ik stondt op en wilde naar de logeerkamer gaan maar halver wege werdt ik getakkelt door Moose.Hij sprong op me en hield mijn handen vast.
"Je kan niet liegen tegen me , wat zei je " vroeg hij lachend.
"Niks en ga van me af " zei ik lachend
"Tot dat jij herhaald wat je zei " zei hij.
"Nhee " zei ik simpel.Hij grijnsde en liet mijn handen los.
"Goed , als jij niet herhaalt wat je zei krijg je de kieteldood " zei hij
"Alsof je dat zou-" voor ik mijn zin kon afmaken , begon hij me al te kietelen.Moet ik nog bewerken
JE LEEST
Wrong, 1,2,3 (Nederlands)
Teen FictionBoek 1: Ik ben Chelcy en ben net verhuist met mijn ouders naar.Amerika Miami.Het is hier erg warm en we hebben een erg groot huis.Laat me zo zegen mijn ouders zijn erg rijk.Maar ik ben niet één van die verwende rijke kinderen.Zelfs geen enkel van m...