Jake's pov.
Eenmaal thuis gaf ik mijn vrouw nog een zoen en liep ik naar de keuken en dronk mijn bier op.Toen ineens ging de bel.
"Ik ga wel schat " riep ik.Ik liep naar de deur en de volgende da ik kreeg was een vuist in mijn gezicht.Ik viel op de grond en probeerde te zien wie voor me stondt.Mijn beeld was wazig dus ik ben niet zeker.Na een tijdje zag ik Moose en 2 mannen achterhem.Ze hielden me polsen vast en deed het in de boeien.Ben ik nu gearresteerdt ? Mijn vrouw liep naar buiten en probeerde de agenten tegen te houden maar niks werkte.Ik werdt meegenomen en in een politie wagen gestopt.Moose pove.
Eenmaal dat de agenten Jake hadden gearreseerdt reed ik weer naar huis.Chelcy , Chloe en Molly zaten bij mijn thuis te eten.Ik ging via de achterdeur zodat Chelcy me niet zag.Ik sluipte naar de tafel en gebaarde de meiden om stil te zijn.Ik draaide in 1 handbeweging de stoel van Chelcy en drukte mijn lippen op de hare.Ze schrok en ging er dan in mee.
"Oke , we zijn blij dat jullie weer samen zijn maar niet te klef doen he " zei Molly.Ik lachtte en liet haar weer los.Mischien is het nu de juiste tijd.Ik moet het nu vragen , geen tijd meer rekken.
"Euhm , we zitten hier toch allemaal samen en ik wil jullie iets vragen " zei ik terwijl ik opstondt.
"Ik euhm , wil heel graag dat we samen wonen ...met zijn allen...als een familie " zei ik.Chelcy liet haar bestek vallen en liep naar boven.Niet echt de reactie waar ik op hoopte.Ik liep achter haar aan maar ze was me te snel.Ze liep in mijn kamer en deed die vervolgens op slot.Kut.Ik klopte en klopte maar ze deed niet open.Ik zakte door mijn kniieen voor de deur en ging er met mijn rug toe tegen zitten.
"Chelcy ...ik snap dat je geschrokken bent maar laat ons teminste praten " zei ik.Ze deed de deur open en trok me naar binnen.
"Sorry Moose , maar ik wist gewoon niet wat ik moest doen " zei ze.
"Ik ben gestreseerd enzo , ik hou van je maar gaan we niet te snel ? Ik bedoel de ene moment pak je Chloe van me af en de ander moment vraag je me om samen te wonen " zei ze.Wacht wat ? Dus ze vertrouwt me niet.Kan ze die kut Chloe gebeure niet achter haar laten ?!
"Waarom haal je die Chloe gebeure er ineens bij ! " riep ik tege haar.Ze schrok van mijn reactie en wilde de kamer verlaten.Maar ik hield haar pols vast en kneep er hard in.
"Moose..." piepte ze.Ze kreeg tranen in haar ogen en begon me te slaan.Ik duwde haar tegen de kast en hield dan haar bijde handen vast.
"Je doet me pijn klootzak !! " riep ze.Ze trapte in ...je weet wel waar en ik krimpte ineen van de pijn.
"Bitch , wat doe je nu ??!! " riep ik gepijnigd.Ik stondt op en liep boos naar Chelcy.Ze deinste geschrokken naar achter.Ik hield haar schouder vast en begon God weet wat naar haar te roepen.
"Moose , je bent een fuckin vergissing je bent niks verandert " riep ze.Dat deed pijn alsof ze me met een kogel recht door mijn hoofd schiete.Ik voelde woede naar boven komen en sloeg haar hoofd tegen het raam. Ik sloeg haar bij elke scheldt woord ze zei.
"Moose " fluisterde ze.
"Mhm " mompelde ik boos.
"Ik hoop dat je nooit ware liefde vindt en dat je brand in hel " lachte ze.Bij die woorde sloeg ik zo hard als ik kan met haar hoofd tegen het raam en het raam brak.Ik liet in schok haar armen los en ze viel naar achter.Ik wilde haar benen nog grijpen maar het was te laat.Ze viel 12 meter naar beneden.Enigste dat ik zag was een plas bloed.Ik liep huilend naar beneden en liep naar buite.Ik liep naar de tuin en keek naar Chelcy dat zat te bloeien. Ik keek naar achter en zag Molly en Chloe huilend bij de poort.Kort daarna hoorde ik de sirenes.Einde !!! Yes eindelijk , ik had mezelf belooft dat het geen cliche einde ging zijn.Wat vonden jullie van de twee boeken samen.Laat iets weten in reactie en lees mijn andere 2 boeken.
Are you the one ? -NiallHoran fanfic-
MUG SHOT
Perfect- NiallHoran fanfic ft.5SOSNog bedankt voor alle votes enzo.De aardige comments.Ik vondt het heel leuk om deze boek te schrijve en kan niet eens geloven dat dit het einde is. Maar maak je geen zorgen.Er komt nog een Proloog en dan is het echt het einde.Nog veel love en nog iets , kennen jullie Chakir be like ? Nhee ? Hij is een super grappige komiek op facebook.Volg hem en bekijk zijn filmpjes . Xxx ( Op facebook natuurlijk )
Wel jullie weten al dat er een boek 3 komt. Ik ga eerst alle hoofdstukken bewerken van dit boek voor dat ik de boek 3 ga schrijven. Het komt natuurlijk in deze boek verder te staan en gaat dan heten (Badboy3{Don't believe})
Moet ik nog bewerken
JE LEEST
Wrong, 1,2,3 (Nederlands)
Teen FictionBoek 1: Ik ben Chelcy en ben net verhuist met mijn ouders naar.Amerika Miami.Het is hier erg warm en we hebben een erg groot huis.Laat me zo zegen mijn ouders zijn erg rijk.Maar ik ben niet één van die verwende rijke kinderen.Zelfs geen enkel van m...