(Badboy1{Don't believe it})5

1.9K 84 1
                                    

Moose hielp me overeind. Mijn ouders waren al weg.Moose keek me best teleurgesteld aan.
"Wat is er??"
'Je huis of zou Ik zeggen je Vila'
"Dit is precies de reden waarom Ik niet wilde dat je langskwam.Ik ben  eenmaal rijk de meeste mense gaan me dan anders behandelen,daarom zei ik niks
'Jaa..kunnen we iets leuk doen???'
" Euhm ja zoals wat??"
'Ik was van plan om mijn haar te gaan kleuren en een nieuwe tattoo gaan zetten'
"Ik weet het niet"
'Kom op please kom met me mee'
"Okee Ik ga me omklede en kom Dan mee"
Ik liep naar men kamer en wilde men normale klere aan tot dat Ik dacht wat Moose zei gisteren over dat ik een hotte rug heb.Ik nam een topje dat van achter bloot is ( Ik heb het van een oude vriendin gekregen maar deed het niet aan)
Ik deed nog een short aan met een leren jasje er boven op.Ik keek naar mezelf in de Spiegel en zag een nieuwe meid maar echt Ik was hot .Ik liep de trap af en ging naar de kamer van Victor, zonder kloppen liep ik naar binnen.Ik zag hem dan selfies trekken met mijn IPhone.Ik rukte het uit zijn handen en wilde gaan.
"He sis"
'Wat!?'riep Ik.
"Dammnnnn"
Ik lachte en liep de living binnen ik zag mijn vader met open mond
jij in vredesnaam aan dochter"riep hij.
'

'Kleren!?' Riep ik terug.

Ik liep naar Moose toe en gaf

hem een kus op de wang.Ik weet  niet waarom Ik dat deed en heb nu mega spijt.
"Jij gaat zo niet naar buiten en jij mag niet daten met iemand DAT te veel tattoos heeft en even oud is als je broer."
'Pap Ik ga gewoon naar een tattoowinkel met Moose niks special!'
"Nee dame jij hebt huisarrest !!"
Ik gaf pap een boze blik en keek dan naar Moose dat nog altijd verbaast is van mijn look en van die kus.Ik zei dag en liep de trap op en plofte neer op mijn bed.
Ik hoorde ineens een tik geluid en het bleef zo  doorgaan.Het begon op mijn zenuwen te werken dus Ik zocht waar die tik geluid vandaan kwam.Het kwam van de raam,Ik opened de raam en kreeg dan ook een steen naar mijn hoofd.
'Sorry, glij van de boom naar beneden.'Het was Moose Ik twijfelde nog  maar deed wat hij dan zei.Ik gleed naar beneden en kreeg een splinter op mijn wang vraag me niet hoe want Ik heb geen idee.Moose stond  beneden en ving me op.
"Dankje ..auww"
Moose wreef over mijn wang.En plukte het splintertje er uit.
"Je ziet er ..hot uit"
Ik lachte en gaf hem een boks tegen zijn schouder.we wandelen.Hij zag er vrij niet blij uit.
"Wat is er??"
'Je kustte me,waarom?'

Wrong, 1,2,3 (Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu