Chelcy's POV.
Ik zat nog te eten tot dat iemand aanbelde.Ik deed open en zag..Jake??
Ik stapte een stap achter uit van de schrik.
"Wa wil je ? " vroeg ik.Serieus is dit wat ik vraag aan de man dat me verliet.
"Ik weet dat Chloe terug is , ik wil haar zien " zei hij.Hij wilde naar binnen komen maar ik hield hem tegen.Hij keek me niet begrijpend aan.
"Waarom wil je haar zien " vroeg ik.Ik kon zelfs niet antwoorden want hij duwde me aan de kant.Als Molly en Chloe erachter komen dat ze stiefzussen zijn en dat Molly de dochter is van Jake...man man man , waarom al die leugens.Ik liep achter jake aan en vondt hem in de living op de zetel.
"Waar zijn Molly en Chloe ? "Vroeg hij.
"Euhm Molly is ergens naar toe gegaan en Chloe zit op de kamer van Molly , ze blijft hier eenmaal vandaag slapen en morgen allebei bij Moose" zei ik.Ik knikte en richtte zijn aandacht weer naar de tv.Ik vindt dit dus erg awkward...
"Ik ga het haar vertellen"mompelde Jake.
"Wie wat waar ?"vroeg ik
"Ik ga aan Molly vertellen dat ik haar vader ben"zei hij.
"Wacht eerst laat je me helemaal alleen int zieken huis en verlaat me en jij denkt dat je dat van me mag zeggen , rot op Jake" riep ik.Hij stondt op en liep naar buiten.Amai dat ging makkelijk.Ik liep naar mijn kamer en trok een zwarte jeans aan met een sweater waar op staat Donut Talk Tome , ik trok mijn zwarte all stars aan en liep naar buiten.Ik zag dan Molly zoenen met een jonge , wat schattig.Ze zei nog afscheid en liep naar binnen.Zodra ze me zag kreeg ze rode wangen.Ik stapte in mijn auto en reed naar Moose.Ik belde aan en de poort ging op.Ik belde aan aan de deur en hij deed open maar keek me niet blij aan.
"wa wil je " zei hij zonder toon.
"Ik euhm..kweet nii...ik reed gewoon naar hier...sorry het was dom...sorry dat ik je stoorde" zei ik met een brok in mijn keel .Ik draaide me om en wilde weer naar mijn auto lopen maar Moose hield toen mijn pols vast.
"Sorry , wil je praten " zei hij.Ik knikte en liep naar binnen.Ik ging zitten aan een stoel.
"Dus wat is de egte rede waarom je hier bent ?" Vroeg Moose.
"Jake is terug en hij wilt alles vertellen aan Molly en Chloe " mompelde ik.
"Dat kan hij niet doen ! Als hij maar probeert om hun hartjes te breken ,breek ik elke bot in hem " riep hij wat boos.Ik haalde mijn schouders op en keek naar mijn handen.Ik probeerde niet te huilen maar ik moest mijn tranen los latenMoose Pov.
Ik hoorde Chelcy snikken.Hoe boos ik ook ben op haar ik kan haar niet latrn snikkken.Ik liep naar haar toe en ging naast haar zitten. Ik sloeg mijn arm om haar heen en trok haar op mijn schoot.
"Gaat het " fluisterde ik.Ze gaf geen antwoordt maar snikte voort op mijn schouder.Als Jake maar ook iets doet , krijgt hij spijt.
"Wil je een film kijke ?" Vroeg ik.Ze zei even niks en knikte dan.
"Maar dan wel op mijn manier " zei ik er snel achter.Ze bracht haar gezicht naar boven en keek me niet begrijpend aan.
"Jep , je moet mijn shirt dragen zoals vroeger " zei ik. Ze lachtte zacht.Ze ging van mijn schoot af en wilde haar sweater uitdoen.
"Wacht ga je je omklede voor mij ? " vroeg ik terwijl ik mijn shirt uitdeed en naar haar gaf.Ze bleef een tijdje naar mijn six-pack kijken en wende haar blik af toen ik voor haar ogen zwaaide.
"Euhm jha , maakt nii uit " zei ze met rode wangen. Ik lachte en ze deed haar sweater uit.Toen ze haar sweater uitdeed merkte ik dat ze blauwe plekken had op haar rug.
"Chelcy...wat is er met je rug? " vroeg ik geschrokken.Ze keek zelf naar haar rug en keek toen sip naar beneden.
"Ik euhm Jake euhm " zei ze.
"Heeft Jake dit gedaan " riep ik zodat Tokyo me hoorde.
"Jha " mompelde ze.
"Wat !!?? Hoe " riep ik.
"Euh ik euhm , hij belde aan en ik wilde hem niet binnen laten dus hij duwde me tegen de muur." Mompelde ze.Woede borrelde me op.
"Die Jake is nog lang niet jarig als ik hem zie " zei ik.Chelcy wilde iets zeggen maar hield dan haar mondt.Ze trok mijn shirt aan en keek naar de film.Er was nog al een grote ruimte tussen ons , ik bedoel 10 cm man das groot.Ik gooide mijn arm om haar heen en trok haar dicht bij me.Ze gooide haar benen over mijn shoot heen en legde haar hoofd op mijn schouders.Ik nam haar vingers en kruiste ze met de mijne.Zo zaten we de hele tijd totdat de film eindigde.En zo viel ze ook in slaap.Ik heb dit echt gemist , haar zien in mijn armen een film aan het kijken.Uiteindelijk viel ik zelf in slaap met mijn hoofd op de hoofd van Chelcy.Moet ik nog bewerken
JE LEEST
Wrong, 1,2,3 (Nederlands)
Novela JuvenilBoek 1: Ik ben Chelcy en ben net verhuist met mijn ouders naar.Amerika Miami.Het is hier erg warm en we hebben een erg groot huis.Laat me zo zegen mijn ouders zijn erg rijk.Maar ik ben niet één van die verwende rijke kinderen.Zelfs geen enkel van m...