Trouble

1.1K 53 6
                                    

'Euhm Chelcy ik wil graag nu een antwoordt krijge ik zit hier door te draaien'zei Jake zenuwachtig.

"Jaa!!Ik trouw met je"riep ik blij.Jake zette de ring om mijn vinger en stondt op en sprong in mijn armen.Iedereen begon te klappen.We liepen de podium af.Jake nam me op en zoende me.Ineens ging mijn gsm af.Het was een bericht van Moose...

He schat..of moet ik zeggen verloofde van Jake !?

Kijk kunnen we ergens gaan praten?

Praten over wat!? Over je verloofde!?

Sorry oké maar ik dacht dat ik van jou hield maar ik hou van Jake,ik ken hem mijn hele leven en hij begrijpt me en jij niet! Hij is lief grappig en is onvoorspelbaar !Hij is alles wat jij niet bent.Ik hou van hem en wil zijn vrouw zijn.

Dus je maakt het fuckin uit!!??

Ja, het zou toch nooit gewerkt hebben tussen ons... Ik legde mijn GSM terug neer en zag dat Jake de berichten ook zat te lezen.Hij keek naar me met een groote glimlach op zijn gezicht.Ik glimlachte terug en we liepen allebei hand in hand de gebouw uit.We stapten in zijn auto en reden naar mijn thuis.Ik liep vlug naar boven en deed mijn kleren uit.Ik trok gemakkelijke kleren aan en begon mijn koffer in te pakken.Ik draaide me om en zag Jake naar me staren.

'Is er iets?' vroeg ik

"Nee doe rustig voort ik kan gewoon niet geloven dat ik voor altijd bij jou kan blijven"

'Hahaha ik ook niet'Ik deed wat hij zei en stopte alles in mijn koffer.Ineens hoorde ik een deur dicht gaan beneden.Ik keek naar Jake en hij naar mij.Moose is terug.Ik vertelde Jake om in de badkamer te blijven want ik kon alcohol al van hier ruiken,Moose is stom dronken.Ik liep naar beneden en zag een boze Moose naar me kijken.

'Het spijt me oke ik wilde je nooit kwetsen maar alles is verandert en ik hou van Jake'Moose liep naar me toe en wurgde me.Ik begon met mijn laaste adem zo hard mogelijk te gillen.Jake liep naar beneden en trok Moose van me af.Ze begonnen te vechten

Wrong, 1,2,3 (Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu