(Badboy2{Can't believe it})20

503 22 0
                                    

Ik werdt wakker met Chelcy onder me.Ze slaapt zo vredig en schattig.Ik nam een kussen en legde het onder haar hoofd.Ik stondt op en liep naar de badkamer.Ik poetste mijn tanden en ging onder de douch staan.Na het douchen kwam ik weer naar buiten en nam ik een zwarte short tot aan mijn knieen.Nog een witte t-shirt en mijn blauwe Vans.Ik liep weer naar de living en Chelcy zat nog altijd te slapen.Ik liep naar de keuken en keek naar de klok.Het was nog maar 6 uur.Why the fuck ben ik zo vroeg wakker?! Ik nam een bord met cornflakes en stopte er melk in.Met mijn kom liep ik naar de tafel en nam mijn GSM.Ik had nog een paar berichten van fans op twitter.Met 'paar' berichten bedoel ik.23556 :).Ik at mijn eten op en besloot om Chloe te bellen.
Hye pap
Hejj hoe gaat het met jullie
Goed maar weet jij waar mam is
Jha ze is hier gewoon bij mij
Ah das goed en gaan jullie trouwen?
Nhee joh, kijk ik en jou mam da was gewoon puber liefde vroeger ok.
Goed pap dag
Ik hangde op en keek weer naar Chelcy.Ze zat heen en weer te woelen.Ze was ook nog wel bleek en zweette veel.Ik denk dat ze een nachtmerrie heeft.Ik stondt direct op en liep naar haar toe.Ik probeerde haar wakker te schudden maar niks werkte.Uit paniek begon ik te roepen.
"Chelcy wordt wakker ??!!!" riep ik.Na een tijdje veel roepen schrok ze wakker .Ze keek me bang aan en barste dan in tranen.Ik sluite haar in mijn arm en fluisterde rustgevende dingen in haar oor.Uiteindelijk werdt ze weer rustig en stopte ze met huilen.
"He , wil je me vertellen wat er is " zei ik terwijl ik een traan weg veegde.
"Ik euhm had een nachtmerrie en Jake pakte Chloe en Molly van me af omdat hij ze de waarheid van mij niet mag zeggen "snikte ze.Ik nam haar terug in mijn armen en aaide over haar hoofd.
"Geloof me zolang ik leef zou hij je nooit zoiets verschrikkelijk aan doen " zei ik.Ze knikte en trok me dichter.
Ik kan me niet meer in houden , ik moet haar vertellen dat ik nog veel voor haar voel en haar terug wil.Ik liet haar weer los en legde haar haar goed.
"Ik moet je iets vertellen " zei ik.Ze knikte en hield haar nek vast.
"Ik voel enorm veel voor je en het boeit me niet dat je zegt dat het beter uit is , ik hou van je en wil je terug , ik zal alles doen om in hetzelfde bed zoals jij wakker te worden , om je weer babe te noemen , om je weer te zoenen en om alle meiden jaloers te maken omdat ik de beste meid op aarde heb , ik wil jou " zei ik.Ze kreeg tranen in haar ogen van blijdschap denk ik en hoop ik.Ze knikte en drukte haar lippen volop op de mijne.Dit voelde perfect en goed.Ik trok terug en hield haar weer vast.
"Dus ik kan je weer mijn vriendin noemen ? " vroeg ik.
"Jep " zei ze.Ik glimlachtte en hield haar weer vast.
"Ik ga douchen " mompelde ze.Ik knikte en ze stondt op en liep naar de badkamer.Eindelijk , na al die jaren ,.is ze weer van mij

Moet ik nog bewerken

Wrong, 1,2,3 (Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu