Als eerst wil ik sorry zeggen omdat ik in de vorige delen Thomas schreef, ik bedoelde natuurlijk Moose.Thomas komt van mijn vorige boek.Als je het nog niet gelezen heb het heet Are You The One (Niall Horan van One Direction speelt in de hoofdrol) :)
Hij keek bozer toen hij mijn tattoo zag.Hij rukte mijn Iphone uit mijn handen en gooide het op de grond.Hij liep de living binnen en stapte naar mijn kamer toe.Ik wist wat hij ging doen dus ik liep naar de lift om eerder bij mijn kamer te zijn.Gelukkig was ik daar 5 seconden eerder dan hem, ik deed mijn deur opslot en plofte neer op mijn bed.Tranen stroomde van mijn gezicht en ik had zoveel vragen.Zoals waarom Moose me dit aandeed, waarom mijn vader overdrijft en waarom ik op dit moment een tik geluid hoor op de raam.Nee echt serieus er tikte iets op de raam.Maar voor ik naar de raam liep riep mijn vader uit de deur dat ik volopig huistarrest heb totdat we dan volgende week terug verhuizen naar Nederland want ik ben echt verandert.
Ik liep naar mijn raam toe en keek er uit.Eggg..het was Moose toen ik hem zag begon ik weer te huilen en plofte terug neer op mijn bed.De getik bleef maar door gaan en het was echt iriitant.Ik liep naar mijn bureau toe pakte mijn Ipod stopte mijn koptelefoon in en zette mijn muziek hard.Ik ging liggen in mijn zetel en sluite mijn ogen.
Ik voelde ineens twee armen die me omhelsen.Ik rukte mijn koptelefoon van mijn hoofd en opende mijn ogen.Het was Moose.Hoe komt hij nu weer binnen!!???
"WAT DOE JIJ NU HIER EN HOE KOM JE BINNEN? HET MAAKT ME ZELFS NIET UIT IK WIL DAT JE GAAT!!!"
'Please, ik weet dat je woedend bent en me nooit meer wilt zien, ik weet dat ik dat verdien maar voor ik je voledig kwijt ben wil ik je nog vertellen hoe ik me voel'zei hij huilend.Na 30 minuten tegen stribelen besloot ik maar te luisteren.
"Oke kijk het was allemaal waar wat mijn vriend zei.Over dat met jou omgaan maar een wedenschap was maar ik hou echt van je.Sins je me kuste bij je vader thuis..spronge de gevoelens gewoon naar binnen..ookal ben je 3 jaar jonger dan mij,ikhou echt van je.Toen je dan die tattoo zette van mijn naam.Was ik gewoon boos opmezelf.Dat ik je dit aandeed kon ik mezelf gewoon niet vergeven, ik wilde je alles vertellen voor dat je het hoorde van iemand anders,maar ik was te bang ik wil je niet kwijt.Je bent anders dan die andere meiden.Ik negeerde je omdat ik dacht dat de gevoelens gewoon weg gingen maar dat ging niet en toen je dan boos naar me keek was je zooo schattig, ik moest je gewoon zoenen.Na die zoen deed het gewoon heel veel pijn en ik wilde je vergete en liep dan weg.Na die auto ongeluk toen ik je bracht naar mijn thuis.Wilde ik je tattoo verwijdere, ik wilde alles vergeten, ik wilde jou vergeten.Nadat je dan achter de waarheid kwam en weg liep was ik woedend op mijn vriend.Ik liep dan maar togghh naar mijn oudere broer en hij gaf me advies dat ik juist niet moet weg lopen van de liefde maar naartoe moet wandelen.Het spijt me echt Chelcy ik wilde je echt niet kwetsen.ik hou van u"zei hij met tranen in zijn ogen.
Toen hij klaar was met praten kreeg ik zelf tranen in mijn ogen.Moose kwam dichter bij zitten en legde zijn handen op mijn heupen en zoende me.We bleven daar even zo zitten totdat ik weer de gedachten door me hoofd had van dat ik terug naar Nederland moet.Ik trekte terug weg en keek verdrietig.
'Wat is er?Ga ik te snel?Heb je nog tijd nodig?'
"Nee..ik euhm,kijk mijn vader wilt terug verhuizen naar Nederland verhuizen sins men gedrag laaste tijd"zei ik stil
'Ik..Ik..Ik..je kan niet weg gaan, please ik wil je bij me.Ik wil je niet kwijt ik heb je net terug'zei hij stooterend
"Je gaat me ook niet verliezen, ik zal vechten voor de liefde,ik hou van u,wat mijn vader ook doet of zegt"
Ik en Moose laggen nog een tijdje plat op mijn bed aan het luisteren naar liedjes op mijn Ipod.Totdat hij het oortje uit zijn oor trok en gewoon staarde naar een gitaar.Ik wist direct wat hij ging vragen dus ik stond op en naam mijn gitaar en begon te zingen.
Moose POV.
Chelcy nam haar gitaar en speelde en zong het was prachtig.
JE LEEST
Wrong, 1,2,3 (Nederlands)
Teen FictionBoek 1: Ik ben Chelcy en ben net verhuist met mijn ouders naar.Amerika Miami.Het is hier erg warm en we hebben een erg groot huis.Laat me zo zegen mijn ouders zijn erg rijk.Maar ik ben niet één van die verwende rijke kinderen.Zelfs geen enkel van m...