(Badboy 2 {Can't believe it})8

505 28 0
                                    

Ik wil mijn dochter terug !! ' riep hij.Hij rukte zijn armen uit mijn handen en liep naar de keuken.Ik liep toch nog achter hem aan.Ik deed de kamer deur open en ging op het bureau zitten.

" Dus je wilt scheiden...." fluisterde ik.Hij negeerde mijn vraag en lag nog altijd op bed.Het leek wel alsof hij dood was.Na een tijdje zat hij weer recht en zijn ogen waren rood.Niet van woede maar van het huilen.Hij huilde vast zacht want ik kon hem dus echt niet horen.Ik stondt op en wilde naar hem toe lopen.

" Nhee raak me niet aan ! " riep hij.Ik heb hem nog nooit zo eerder gezien.Automatisch kreeg ik ook tranen in mijn ogen.

' Ik hield zoveel van jou....we waren beste vrienden...ik was zo smoorverliefd op jou en wist dat je me zoiets nooit zou aandoen...ik was fout...je bent niet wie ik dacht dat je was...raar dat ik van je hield ' zei hij zonder emotsie in zijn gezicht.

" Wacht hoe bedoel je hield ? "

' Ik bedoel dat ik niet meer van je hou , ik wil hier niet meer zijn , je bezorgt me alleen verdriet , ik kan jou niet vergeven en mijn hele leven lijden met jou wil ik nu ook niet ' zei hij.Mijn hard stondt stil.Echt letterlijk.Alles werdt zwart voor mijn ogen.Wat ik nog kon voelen is hoe ik hard tegen de grond viel.

Jake POV.

Ik had het ziekenhuis gebeld en al snel kwamen ze Chelcy halen.Ondertussen ben ik in in de gang en de dokter kwam net naar me toe.

' Euhm hoe gaat het met haar '

" Je vrouw is oké , ze zit nu alleen te slapen "

' Euh kan ik haar zien ? '.Hij knikte en ik liep naar haar kamer.Ze was zo bleek als iets maar zat te slapen.Ik liep naar haar toe en ging naast haar zitten op een stoel.Ze slaapt zo schattig , nog een reden waarom ik van haar hou.Nee ik bedoel hield..ja hield.Ik hou niet meer van haar klaar.Ik pakte nog pen en papier en schreef iets op en legde het op de tafeltje naast haar.Ik moet ver uit de buurt blijven van Molly.Als ik Molly zie moet ik denken aan Chelcy en dat wil ik niet.Ik stondt op en verliet haar kamer.Wel dit is de einde geen Checly en mij meer.Ze mag samen gaan met die fuckin Moose.

Hye mensen , hoe is de boek tot nu toe ? Wel ik wilde gewoon zeggen dat ik bezig ben met een nieuwe boek.Natuurlijk stop ik niet met deze boek hoor.Mijn nieuwe boek heet MUG SHOT. Byeee xxxxxx

Moet ik nog bewerken

Wrong, 1,2,3 (Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu