(Badboy2{Can't believe it})21

479 21 1
                                    

Wacht , waar ben ik in hemels naam mee bezig.Ik trapte erg hard tegen zijn benen en probeerde me los te maken.Ik kwam los en stondt op ( in mijn nakie ).Jake kwam naar me toe en wilde me weer vast maken maar ik trapte hard tegen zijn kruis.Ik trok nog aan zijn haar en duwde hem tegen de muur.Ik sloeg die andere man nog erg hard en hij ging weg om versterking te gaan halen. Ik maakte Molly vlug los en trok mijn short en sweater weer aan. We klommen uit het raampje en verstopte.ons in de bosjes , waar zijn we in hemelsnaam.
"Weet jij waar we.zijn " vroeg ik aan Molly.
"Nhee , ik sterf van de honger , sins gister heb ik niks meer gegeten " zei ze.
"Ik denk dat het beter is als we hier blijven want er is bewaking op dak " zei ik terwijl ik naar boven wees.Daar zaten we , doodsbang als ze ons weer vinden.

Chelcy's POV.

Ik liep naar de kamers en elke hoek in mijn villa maar de meiden waren er niet. Ik begon te panikeren en te hipperventileren.Omg waar zullen ze in hemelsnaam zijn.
"Mischien moet je ze bellen " zei Moose.Ik knikte en nam mijn Gsm.Ik belde allebei hun nummer maar hun GSMen lagen gewoon op de zetel.Ik plofte neer in de zetel en begon op mijn nagels te bijten.Waar zijn ze ? Ineens schoot er me iets te binnen.
"Moose , Molly heeft een chip rondt haar enkel " riep ik blij.
"Waarom in hemelsnaam heeft ze dat " vroeg hij lachend.
"Nadat jij Chloe nam was ik bang dat je hetzelfde doet bij Molly daarom die chip zodat ik haar vindt " mompelde ik.
"Oww" zei Moose.Ik nam vlug mijn GSM en zocht naar de chip op mijn GSM.Ik vondt het en vloog in mijn auto met Moose.Na een kwarttier rijden waren we bij een gebouw met veel groen voor.

Molly's POV.

Ik hoorde ineens een auto rijden , ik keek door de bosjes en zag een rode Mercedes.Dezelfde auto als mam , het moet mam wel zijn.En als het haar niet is zijn we de pineut.
"Chloe , ik tel tot 3 en we rennen naar die rode auto " fluisterde ik.
" 1..2...3 " zei ik.We spurte voor onze leven naar de auto en de deur werdt.al snel opengedaan.Net zo snel als we naar de auto liepen reed de auto weg.
"OMG!! WAAR WAREN JULLIE AAN HET DOEN " riep mam.
"Gekidnapt , Jake , misbruikt , honger " zijn de enigste woorden dat Chloe zei.
"Die Jake.gaat hel doorstaan vandaag " zei Moose. Oh Ohww

Moet ik nog bewerken

Wrong, 1,2,3 (Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu