"Ik ben blij dat ik bij je ben !! " riep ik lachend.Hij stopte met kietelen en hield mijn handen weer vast.
"Ik ben ook blij dat je bij me bent " fluisterde hij voor hij zijn lippen op de mijne drukte.Ik glimlachte tijdens de zoen en sloeg mijn armen om zijn nek.Hij trok terug en glimlachte ook.
"Ik heb je gemist " fluisterde hij.
"Ik jou ook " mompelde ik eerder naar mezelf.Hij stondt weer recht en bood me zijn hand.Ik nam die en viel op mijn knie.Ik herinnerde me net dat ik nog een schaafwondt had.Ik kreunde en keek naar mijn knie.Moose knielde voor me met een koffertje.Hij haalde er een pleistertje uit en plakte die op mijn knie.
"Dankje " fluisterde ik.Hij legde zijn doos weg en kwam naast me zitten.
"Wil je bij me slapen ?" Vroeg hij.Ik twijfelde eerst maar knikte.We liepen naar zijn kamer en gingen onder de lakens.
"Mischien moeten we weer werken aan onze relatie " zei Moose.
"Jha ,.we hadden problemen , we moeten die eerst oplossen " zei ik half moe.Hij knikte en plaatste een kus op mijn voorhoofd.
"Slaap wel " is de enigste dat ik hoor voor ik mijn ogen sluite.En sliep-------
Moose POV.
Ik werdt wakker zonder dat Chelcy in mijn armen lag.Ik stapte vermoeiend uit mijn bed en liep naar de keuken.Chelcy zat ontbijt te maken met Chloe.
"Goeiemorgend"mompelde ik.
"Morgend"zeiden ze allebei.
"Waar is Molly ? " vroeg ik
"Ze vertrok vroeger naar school " zei Chelcy.Ik knikte en ging zitten.Al snel zaten we te ontbijten en vertrok Chloe naar school.
"Duusss....heb je plannen vandaag " zei ik na een lange stilte.
" Euhm jha maar -" voor Chelcy haar zin kon afmaken ging de bel.
Chelcy's POV.
Voor ik mijn zin kon afmaken ging de bel.Moose stondt op en liep naar de deur toe.Ik bleef zitten maar toen ik hem hoorde praten met een vrouw stondt ik direct op.Ik liep naar de living en verstopte me achter de zetel.Zo zat ik hun gesprek af te luisteren.
"Jha , we spreken morgen af " fluisterde Moose
"Khou van je " zei die vrouw
"Jha jha , ik ook van jou " zei Moose.Ik kon mijn fuckin oren niet geloven.Waarom blijf ik in zijn val trappen.Ik stondt op en keek woedend naar Moose.Hij deed de deur dicht en schrok toen hij me zag.
"Chelcy , ik kan alles uitleggen , het is niet wat je denkt " fluisterde hij voor hij traag naar me stapte.Maar hij kon zijn fuckin bullshit voor zichzelf houden.Voor hij mijn arm kon vast houden , trok ik het los en liep ik naar de badkamer.Ik pakte mijn kleren van gisteren uit de droogmachien en deed het aan.Ik liep weer naar beneden en nam mijn GSM.Ik liep naar de deur maar Moose probeerde me de hele tijd tegen te houden.
"Egh kan je fuckin oprotten , het zou toch niet gewerkt tussen ons " riep ik.Tot mijn verbazing liet hij me los zodat ik weg kon.Eindelijk.Moet ik nog bewerken
JE LEEST
Wrong, 1,2,3 (Nederlands)
Teen FictionBoek 1: Ik ben Chelcy en ben net verhuist met mijn ouders naar.Amerika Miami.Het is hier erg warm en we hebben een erg groot huis.Laat me zo zegen mijn ouders zijn erg rijk.Maar ik ben niet één van die verwende rijke kinderen.Zelfs geen enkel van m...