(Badboy 2 {Can't believe it})5

539 25 0
                                    

We zijn 5 jaar verder

Het is nu 5 jaar verder en ik heb niks meer gehoord van Moose in die jaren. Ik weet wel dat hij boos is op mij omdat ik bij Jake ben terwijl ik nog van hem hou. Hoe Dan ook ik heb geen gevoelens meer voor hem.Ondertussen hebben Jake en ik 2 dochters. Moly is de oudste en is 5.Chloë is de jongste en is 4.We vinden het best raar dat we 2 dochters hebben want we hebben maar 1 keer je weet wel wat gedaan.

" Mama , ik wil een ijsje eten " riep Moly.
' Vraag het aan papa ' zei ik.Moly zuchtte en liep naar haar Jake.Chloë en ik zatten sinaasappelsap aan het maken.Moly kwam na een tijdje terug.
" Papa heeft gezegt dat het mag " zei Moly.
' Schatje ' riep ik.
" Jha " riep Jake.Hij kwam naar de keuken en gaf me een zoen op de wang.
' Maak jij de sinaasappelsap af ik ga ijs halen voor iedereen bij de ijsboer ?' .Hij knikte en ik waste mijn handen.Ik trok mijn ballerina's aan en een vest.Moly deed haar sneakers aan en we liepen naar de deur.Ik deed de deur open en iemand stondt daar al.Hij had een sjaal aan en een zonnebril.
' Euhm kan ik je helpen ? '
" Jazeker " zei him.Hij deed zijn zonnebril en zijn sjaal uit.
' Sorry voor de vermoming maar er zijn fans achter me aan ' zei MOOSE !!???.
" Moose !!! Wat doe jij hier " riep ik zo hard dat Jake de living binnen kwam.
' Ik ben hier om te komen halen wat van mij is '
" Wat is van jou " riep Jake.Moose lachtte en kwam binnen.Hij hangde zijn jas op en leunde tegen de muur.
' Mijn dochter ' zei hij droog.Jake schoot in de lach.Molly keek Moose verward aan.Chloë deed niks want ze snapt niks van deze confersatsie.
" Hahaha man , deze 2 meiden zijn allebei van mij dus rot op " lachte Jake.
' Oww heeft Chelcy het dan niet gezegd ' zei hij met een grijns.
" Wat ? " vroeg Jake serieus.
' Dus ze heeft niks gezegd ? Wel dan doe ik de leuke deel , 5 jaar geleden toen jullie ruzie hadden over dat Chelcy jou Moose noemde kwam ze naar mijn thuis. '
" Jha en jullie hebben gezoend da weet ik rot op " riep Jake.Ik herinner het me weer.Chloë is de dochter van mij en Moose....
' Er is meer gebeurd , laat me het zo zeggen , we hadden lol en Chloë is van mij '
" Moose hoe weet jij dat " fluisterde ik zodat Jake het niet hoord.
' De man die jou bevalling deed is mijn neef en hij heeft me een DNA test laten doen ....Chloë is van mij '.Ik draaide me om en liep naar Jake toe.Hij duwde me op de grond en stormde de keuken binnen.Ik richtte me weer naar Moose maar die stapte naar Chloë toe.
' Raak haar aan en jij gaat spijt krijgen !!!!' Riep ik terwijl ik hem een lap gaf.

Moet ik nog bewerken

Wrong, 1,2,3 (Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu