(Badboy2{Can't believe it})17

487 23 0
                                    

We zijn nu 2 dagen verder.Moose heeft me niet eens 1 keer gebeld.Molly blijft nu slapen bij Chloe voor vandaag en ik ben dan alleen thuis.Vermoeidend stapte ik uit mijn bed en liep ik naar de badkamer.Ik poetste mijn tanden en kamde mijn haar.Ik trok een simpele jeans aan met een vest.Ik liep naar de living at een boterham en nam de sleutels van mijn auto.Hup naar werk en mijn nieuwe videoclip opnemen.

Chloe's Pov.
Ik en Molly liepen naar de speelplaats en ze ging voetballen.Ik ging naar een bankje en ging op mijn GSM.Toen kwam Ramon mijn kant op.Egghh..Hij kwam naast me zitten en keek me onzeker aan.
"We moeten praten " zei hij.
"Oke " zei ik droog.
"Kijk , je bent een leuke grappige meid enzo. maar niet mijn type , ik bedoel hoe je doet tege me , we lijke niet eens een koppel maar frinemies , dus jha ik maak het uit" zei hij.Ik kon mijn oren niet geloven.Ergens vondt ik het wel jammer en ergens liet het me koud.
"Owh " kwam alleen uit mijn mond.
"Het spijt me , maar tis beter zo " zei hij voor hij opstondt en naar het voetbalveld liep.Ik ging naar facebook en veranderde mijn status van In een relatie naar Single.

Molly's Pov.
Onze ploeg staat op 2 punten voorsprong.We gaan deze match echt winnen.Iemand paste de bal naar mij en ik begon te loppen.Totdat Ramon me takkelde.Ik viel op mijn knie en die begon hevig te bloeien.
"Oh het spijt me zo , ik zag je nie" zei Ramon.
"Tis nie erg" mompelde ik.Hij knielde zich voor me en sloeg zijn arm rondt mijn rug , hij legde dan zijn arm onder mijn benen en droeg me zo naar EHBO.
"Moet je niet gaan voetballen ?" Zei ik
"Nhee , jij komt voor " glimlachte hij.Ik voelde toen een raar gevoel in mijn buik maar negeerde het.Eenmaal bij de EHBO zet hij me neer op een bankje en haalde er een doos bij.Hij veegde het bloed weg en smeerde wat vies spul op mijn knie.Hij plaatste nog een pleister en deed er verband rondt.Ik probeerde nog op te staan maar hij pakte me weer op en zette me op zijn rug.
"Ik kan ook zelf stappen hoor " zei ik lachend.
"Weet ik , ik wil je gewoon oppakken " zei hij.Ik kreeg weer dat raar gevoel in mijn buik , mischien heb ik gewoon honger.Gelukkig is de bel net gegaan en kunnen we naar huis.Ramon bracht me weer naar de speelplaats en zette me op een bankje.Hij ging weg en kwam na een tijdje terug met mijn rugzak en vest in zijn handen.
"Dankje " fluisterde ik.Ik trok mijn vest aan en deed mijn rugzak op mijn rug.Ik ging weer op de rug van Ramon en hij rende naar de schoolpoort alsof hij een paard is.Hij liep verder en viel dan in het gras.In een reflex draaide hij zich om zodat ik hem kon aankijken.Mijn gezicht was maar een paar milimeters van de zijne verwijderd.

Ramon's.Pov.
Ik struikelde 'perongeluk' zodat Molly boven me lag op het gras.We keken elkaar aan en zag een glinstering in haar ogen.Ik kon me niet inhouden en drukte mijn lippen op de hare.Toen wist ik het zeker.Ik vindt haar leuk.

Molly's.POV.
Ramon drukte ineens uit het niets zijn lippen op de mijne.Zijn lippen voelde zo zacht , en het voelde vertrouwd.Ik trok na een tijdje terug omdat ik ineens door had dat ik de vriendje van mijn zus zoen.Ik rolde van hem af en ging recht zitten.Hij ging zelf recht zitten en zijn wangen kleurde rood.Ik voelde toen woede naar boven komen.
"Waarom zoende je me , je bent met mijn zus " riep ik.
"Zus?" Vroeg hij niet begrijpend
"Jha Chloe is mijn zus , lang verhaal , maar je bent met haar , waarom die zoen" vroeg ik.
"Ten eerste , ik ben niet meer met Chloe , ik heb het uitgemaakt en ten tweede , ik vindt je leuk Molly , echt leuk leuk " zei hij.Ik keek naar beneden zodat mijn haar mijn rode wangen bedekte.Ramon schuifde dichter bij me aan en sloeg zijn arm over me heen.
"Vindt jij me leuk " fluisterde hij in mijn oor.Door die vraag kreeg ik ringelen dus ik wist het zeker.
"Euhm..jha kdenk het , jha" stotterde ik.OMG hij liet me stotteren?!
"Wil je met me uit ?"vroeg hij dan.Ik knikte terwijl ik met mijn duimen speelde.
"Goed , ik haal je op om 19:00 babe " zei hij.Hij plaatste nog een zoen op mijn lippen en ging er van door.Ik liep naar de fietse staling en nam mijn fiets en fietste naar Chloe.Zou ze blij zijn voor me als ik met hem uit ga of boos omdat ik met haar ex ga.

Moet ik nog bewerken

Wrong, 1,2,3 (Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu