(Badboy3{Believe it})1

587 23 0
                                    

Omdat ik dus 15 000 lezers heb op dit boek, had ik besloten dat ik al een hoofdstukje ga schrijven van het vervolg. Dit is volledig nieuw btw.

Pov. Molly

"Chloë" fluisterde ik. Ze draaide haar op haar zij en keek me droog aan.

"Wat?" zuchtte ze.

"We hebben school" grinnikte ik.

"Weet ik" zei ze schaapachtig. Ik wilde nog iets zeggen maar ze draaide haar weer om en ging slapen.

"Chloë, je ligt al 6 weken in bed. Je moet echt opstaan." zuchtte ik.

"Ik ga niet meer naar school. Ik wil geen diploma. Ik wil hier gewoon niet meer zijn" gilde ze. Ik stond op en liep naar haar bed.

"Ik mis mama" fluisterde ze. Ik trok haar tegen mijn borst en aaide over haar hoofdje.

"Ik ook" fluisterde ik in haar haar. Sins dat mama weg is, is Chloë niemeer hetzelfde. Ze gaat al een lang tijdje niet meer naar school. We zijn 18 en ik zorg er voor dat we samen ons diploma halen, kosten wat het kost.

"Chloë, we missen mama. Iedereen mist haar, maar mama zou dit niet gewillen hebben. Ze zou niet blij zijn om te weten dat haar dochter niet meer naar school gaat en in een depressie zit" zei ik. Ze keek op en veegde haar tranen weg.

"Je hebt gelijk" fluisterde ze. Ik glimlachte en trok onze kledingkast open.

"Wat draag jij vandaag?" vroeg ik.

"Gewoon, die glitter groene short en mijn wit-blauwe blouse. Oh en mijn bloemen sleehakken" zei Chloë.

"Oké goed. Ik leg ze al op je bed" zei ik.

Ik nam een zwarte jeans broek met een grijze T-shirt. Chloë en ik heb ineens niet meer hetzelfde kleding stijl. Zij is zo kleurrijk en opvallend en ik ben zo zwart,wit,grijs en casuel.

Chloë liep eerst met haar stapel kleding naar de badkamer en ik kleedde me gewoon in de kamer om. Ik deed dan ook onze tassen in orde en liep even naar de living. Daar zag ik Victor, onze nonkel.

"Lekker geslapen?" vroeg hij.

"Ja heerlijk, raad wat. Chloë gaat vandaag mee naar school" zei ik enthousiast.

"Serieus?? Dan kan ze haar diploma nog aannemen, dat is geweldig" riep Victor. Ik lachte en liep naar de keuken. De tafel was al bedekt met eten en al.

Toen ging de bel. "Ik ga al" riep ik. Ik liep naar de deur en trok die open. Daar stond Vanessa. Dat is de verloofde van Victor.

"Hey, leuk je te zien" zei ze terwijl ze naar binnen kwam. Ik knikte maar en liep weer naar de keuken.

Toen ging de bel weer. Ik gromde binnensmonds en liep naar deur. Ik trok die weer open en zag Ramon. Ik glimlachte breed en trok hem in een knuffel.

"Hye Babe" hij drukte een zoen tegen mijn wang. We liepen samen naar de keuken en gingen aan de tafel zitten waar Vanessa en Victor al zaten.

"Waar is Chloë?" vroeg Ramon.

"Oh ze kleed zich aan, ze komt vandaag weer naar school voor haar diploma" zei ik blij.

"Echt series? Dat is geweldig!" zei hij blij. Ik knikte en stopte wat eten in mijn mond. Dat deed iedereen ook. Ineens kwam Chloë de trap af met onze tassen in haar handen.

"Eindelijk, ik dacht dat je kleren je alang hadden opgegeten. Waarom duurde het zo lang?" vroeg ik.

"Eeh, als ik terug naar school ga. Moet ik wel zorgen voor een goede comeback he" zei ze beledigend en ging naast Vanessa zitten. Die twee geraken goed met elkaar heen maar ik mag Vanessa gewoon niet.

"Tuurlijk, we hebben nog een kwartier en dan moeten we vertrekken" zei Ramon.

VoteComment&Follow

Wrong, 1,2,3 (Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu