" Heb je honger ? " vroeg Jake
' Ja , ik heb boodschappen gedaan ' zei ik
" Das goe ik ga ontbijt maken schat "Hij stondt op en liep naar de keuken.Ik ging op mijn buik liggen en moest ineens aan Moose denken.Mischien heeft hij gelijk.Het was niet oke om hem niet uit te nodigen.Ineens voelde ik een kussen op mijn rug.Ik draaide me om en Jake ging naast me liggen.
" Aan wat denk je ?" Vroeg hij
' Niks 'loog ik.Hij bleef door vragen en door vragen.
" Egh Moose !! Ik denk aan niks !! " riep ik.
' Moose ? ' zei Jake terwijl hij recht zat.Ik sloeg mijn handen voor mijn mond, noemde ik hem nu Moose ?
" Jake ik ..sorry het was perongeluk " zei ik stotterend.
' Ja vast , je dacht de hele tijd aan Moose ! ' riep hij
" Nee , ik please word niet boos ". Hij stondt op en liep naar de keuken.Ik nam mijn kussen en sloeg er mee tegen mijn gezicht.Ik stondt op en liep naar de keuken.Jake zat al aan tafel aan het eten.Ik nam plaats en begon te eten.
" Je hebt echt lekker eten gemaakt " zei ik.Hij knikte en at verder.
' Mag ik iets vragen ? ' vroeg Jake.
"Tuurlijk"zei ik.
' Dacht je ook aan Moose gisteren nacht toen we..je weet wel ? '. Ik liet mijn bestek vallen toen hij dat vroeg.
" Jake hoe durf je zo iets te vragen !? " riep ik' Het is gewoon een vraag. Geef antwoordt ! '
" Nhee ! " riep ik.
' Dus je dacht wel aan hem !? '. Ik stondt boos op en liep weer naar mijn kamer.Ik nam mijn GSM en zocht naar de nummer van Moose.Ik stuurde dan een bericht.
Hejj euhm met Chelcy ..sorry
Chelcy ? Wat wil je ?
Het spijt me oke
De enigste rede dat ik jou vergeef is omdat ik zielsveel van je hou ❤❤❤❤❤
Dankje dat je me vergeeft
Wat is er babe ? ❤
Ik noemde Jake perongeluk Moose on jha..hij is boos
Voel je nog iets voor me ?
Nhee..ja..kweet ni
Ik ga iets geks zeggen maar wordt nii boos ...
Oke
Kan ik je zoenen , en als je dan vlinders voelt ja dan voel je nog iets voor me
Euhm oke maar Jake mag hier niets over horen
Okey beloofdIk weet dat dit slecht is maar ik moet echt weten of ik iets voor hem voel.Ik deed mijn kast open en haalde er een jeans uit en een topje dat net boven mijn navel beland.Ik trok mijn leren botjes aan en een lere jasje.Ik deed mijn haar in een hoge staart en deed mascara en oogschaduw a an.Natuurlijk deed ik knalrode lippenstift aan.Ik liep naar de living om de sleutel van mijn brommer te halen.
" Naar waar ga je ? " vroeg Jake
' Gaat jou niks aan ' siste ik.Ik wilde gaan maar hij hield me tegen.
" Wat wil je ? " vroeg ik geiriteerd.
' Ik wil niet dat je een topje draagt ' zei hij droog.
" Hahaha grapjas " zei ik.Ik nam mijn zwarte zonnebril en zette hem op.
' Laterzz ' zei ik. Ik liep naar buiten naar mijn brommer en reed naar Moose zijn this.Eenmaal daar stap ik af en loop naar zijn deur toe.Ik had de sleutels nog van toen ik bij hem woonde.Ik deed open en liep gewoon naar binnen.Moose zat in de zetel op zijn gsm.
" Wow je ziet er hot uit ! "
' Egh zwijg '.Ik deed de deur dicht en liep naar hem toe.Hij stondt op en ik trok aan zijn shirt terwijl ik mijn lippen op de zijne plaats.SHIT !! Ik trok vlug terug.
' Wat ? Vuurwerk ' zei hij.Ik knikte en zoende hem weer.Ik sloeg mijn armen om hem heen en hij pakte me op.Mijn leren jasje kwam een beetje naar boven dus hij hield me vast aan mijn rug.Hij bracht me naar zijn kamer en legde me op het bed.Hij ging boven me liggen en zoende me overal.Ik trok aan zijn shirt en trok het over zijn hoofd heen.Met mijn vingers ging ik langs zijn tattoo's.Die heb ik echt gemist.Hij trok mijn jasje uit en mijn topje.Hij gooide de lakens over ons heen en begon te prutsen aan de klipje van mijn BH.
" Wil je dit ? " fluisterde hij in mijn oor.
' Jha ' zei ik terug.Hij glimlachte en trok mijn BH uit.De rest is geschiedenis.❤❤❤❤❤❤❤❤
Ik werdt wakker maar mijn ogen waren nog altijd geslote.Ik kon gewoon voelen hoe Moose naar me staart.
" Niet staren " mompelde ik.
' Je bent gewoon prachtig ' zei Moose.Ik opende mijn ogen en had nu pas door dat we naakt zijn. Hij kwam dichter en sloeg zijn armen om me heen.
" Wil je bij me blijven ? " zei hij zacht
' Ik Ben getrouwd , sorry dat gaat niet '
" PFF..wel ik geniet van deze moment " zei hij teleurgesteld
' Hoe laat is het ? ' vroeg ik
" 18:00 ". Ik knikte en drukte mijn lippen op de zijne.Moet ik nog bewerken.
JE LEEST
Wrong, 1,2,3 (Nederlands)
Teen FictionBoek 1: Ik ben Chelcy en ben net verhuist met mijn ouders naar.Amerika Miami.Het is hier erg warm en we hebben een erg groot huis.Laat me zo zegen mijn ouders zijn erg rijk.Maar ik ben niet één van die verwende rijke kinderen.Zelfs geen enkel van m...