Chloe's POV. Ik trok aan Molly haar arm en bracht haar naar mijn kamer.
' Woow , jou villa is veel groter dan onze villa ' zei Molly terwijl ze rond keek.Ik lachtte en trok mijn schoene uit.Molly deed hetzelfde en plofte neer op mijn bed.
' Om eerlijk te zijn heb ik geen zin om nu te beginnen aan het project ' zeiden we toevallig tegelijkertijd.We schrokken en lachte.
"Dus vertel iets over mam" zei ik.Ze knikte en ging met haar hand door haar haar.
"Wel euhm , mam is een rustig iemand en vindt het nogal storend als ik iets vraag over pap en ja ze is zangeres en buiten haar job heeft ze altijd veel tijd voor mij.Ow jha nog iets , mam en koken....dat gaat NIET samen , gellukig hebben we een kok want anders" zei ze lachend.Ik schoot zelf in de lach.
"En jij vertel over pap " zei Molly.
"Wel euhm jha mijn vader is Moose , heeft veel tatoeages en als ik iets vraag over mam dan zegt die alleen dat zij zijn hart heeft gebroke en dat hij nog van haar houd , pap kan ook niet koken maar dat is normaal hij is een man.Hij heeft bijna nooit tijd voor me " zei ik.Net hoorde ik de deur dicht gaan.
"Zie , hij is vast terug naar werk pff..." zei ik.Molly knikte en trok me in een knuffel.
"Dus wat gaan we nu doen ?" zei ik
' Hoe bedoel je ? ' vroeg Molly
"Jha hallo , we zijn blijkbaar zussen , wat gaan we nu doen met die hele ouders gedoe " zei ik
"Wel euhm , onze ouders zijn allebei single , laten we die nu terug koppelen " zei Molly.Ik twijfelde nog maar stemde mee in.
"Goed dus hoe gaan we beginnen" vroeg ik.
' Wel wanneer je vader terugkomt , bel ik mijn moeder en vraag ik haar om me naar huis te brengen omdat mijn fiets plat is , klinkt dat goed ? '.vroeg ze
"Of dat goed klinkt ? Het klinkt geweldig ! " riep ik.We kletse nog een beetje en beslote om een film te kijke.We gingen allebei in mijn bed zitten en zaten popcorn te eten tijdens de film World War Z , we zaten te kijken in 3D dus Molly dacht de hele tijd dat er een zombie vinger in de popcorn vloog.Na de film hoorde we mijn vader terug thuis kome.SHOW TIME.Als eerst gooide Molly haar boeken uit haar rugzak zodat het langer zou duren als onze ouders praten. Ze trok dan haar vest uit en gooide haar haar in de war.Alsof we een kussen gevecht hielden.Toen nam ze haar GSM en belde.
Molly's POV.
Ik nam mijn GSM en belde mam.
Hajj mam
Dag liefje , ben je klaar met je project ?
Euhm jha maar het is niet helemaal af dus ik kom morge weer
Oke waarom belde je ?
Jha ik heb een platte band dus kan je me komen ophalen
Kweet niet , allee kan je niet stappen ?
Nhee mam , ik ben van mijn fiets gevallen en mijn band is plat en ik heb mijn enkel omgeslagen
Pff..oke ik kom je halen.Ik hangde op en stopte mijn GSM weer in mijn zakken.Wel ik heb mijn deel van het plan gedaan en nu is het Chloe haar beurt.
" Wel , mam komt me halen maar jij moet er voor zorgen dat pap er goed uit gaat zien en dat hij het huis niet verlaat " zei ik.Ze knikte en liep naar haar vader.
Chloe's.POV
Ik liep de trap af naar mijn vader.Zoals gewoonlijk zat hij te bellen. Ik nam letterlijk zijn GSM af en ging op pap zijn schoot zitten.
"He voor wat was dat nodig , ik zat aan de lijn met mijn manager" zei hij boos.
Ik haalde mijn schouders op en gaf mijn vader een dreun.
"Pap , ga iets anders aantrijke , ga je haar kamen en doe wat deo aan" zei ik in 1 adem.Voor dat mijn vader kon vragen waarom trok ik hem aan zijn arm en bracht hem naar zijn kamer.Ik duwde hem op zijn bed en deed zijn kledingskast open.Ik gooide paar kleding stukken naar hem en deo.Ik liep de kamer uit en na een tijdje kwam hij er ook uit.Hij zag er geweldig uit.
"Dus ga je me nog vertellen waarom ik dit aan heb." Vroeg hij.Net op dat moment kwam Molly ook.We fluisterde paar dingens in elkaars oren en beslote om de waarheid te vertellen
"Mam komt langs " zeiden we tegelijkertijd.Mijn vader was geschokeert aan en daarna kwamen de zwarte ogen.Woede is het enigste dat nu door mijn hoofd gaat.Molly begon ookal een beetje bang te worden en schuilde haar achter me .Voor pap kon roepen ging de bel.Fjoe gered door de bel.
"Ik ben nog niet klaar met jullie dames " siste mijn vader naar me.Hij liep naar de deur en ik en Molly liepen naar mijn kamer.Nu alleen hopen dat het werkt.Chelcy's POV.
Ik wist dat ik naar Moose zijn thuis moest.Dus ik droeg een zomersjurkje en zwarte sneakers.Mijn haar los en een beetje mascara en lipgloss.Op dit moment sta ik voor de poort van Moose zijn villa.Ik had al aangebeld en het werdt open gedaan.Ik liep naar de deur toe en die werdt ook open gedaan.Daar stondt ik dan , oog in oog met Moose.We stonden daar wel een tijdje elkaar te bewonderen en ik kan je vertellen dat hij er erg knap uit ziet en lekker ruikt.Nee nee , ik haat hem , hij heeft mijn dochter afgepakt , hij is slecht . Maar hij houdt nog van me..Nee nee die fuckin kut gedachte stop met drome en kom naar realiteit.Ik schudde mijn hoofd en richte mijn aandacht weer naar Moose.
"Euhm , kan ik nog binnen komen of ga je me nog steeds aanstaren ?" Zei ik bot.Hij schudde zijn hoofd en deed de deur wijd open.Ik liep naar binnen maar zag Molly nergens.
"Waar is Molly ?" vroeg ik.
"Euhm boven met Chloe , maar we moeten praten " zei hij
"Ik wil niet met je praten , ik wil gewoon naar huis " zei ik
" Asjeblieft , dit moet je echt weten " zei hij.Ik negeerde hem en wilde naar boven gaan om Molly te gaan halen maar hij hield me tegen en hield mijn pols vast.Ik probeerde me los te trekken maar hij is natuurlijk veel sterker dan mij.
"Laat me los " fluisterde ik.Natuurlijk wilde ik niet dat Molly en Chloe me hoorde.Moose kwam voor me staan en hield mijn 2 armen sterk vast.Hij duwde me tegen de muur zodat ik niet weg kom.Na veel tegenstribbelen en op zijn tenen trappen besloot ik dan maar toch te luisteren.Hij liet mijn polsen weer los en nam een stap achter uit.
"Dus wat wil je zeggen" zei ik irritant
"Ze weten het " fluisterde hij.Ik was heel blij , dus ze vonden de brief in de keting , maar ergens vondt ik het ook minder leuk.Want allee hoe gaat het nu verder.Wacht maar nu dat ik er over nadenk , denk ik dat Molly geen plate band heeft en haar voet ook niet heeft omgeslagen.Ze weten het en dit is een valstrik zodat Moose en ik praten.Kut.
"Je weet toch dat dit een valstrik is van de kinderen he" zei ik
"Jha heb ik al door sins ik ineens dit moest aan doen " zei hij.Er verscheen een klein glimlachje op zijn gezicht maar verdween dan snel.Ik zuchtte en besloot dan maar naar huis te gaan als Molly haar fiets niet plat is.Ik liep naar de deur toe maar zoals altijd houd Moose me tegen.Hij ging voor me staan en deed de deur dicht.
"Wat ga je doen ?" Vroeg hij.
"Jha ik ga naar huis , Molly haar fiets is niet stuk dus ze kent haar weg wel naar huis " zei ik.Ik duwde hem aan de kant en deed de deur open.Al snel trok Moose me weer naar binnen en sloot de deur. Hij trok me aan mijn arm en duwde me tegen de muur.Maar deze keer hard.Zijn ogen waren niet meer mooi bruin maar zwart.Om eerlijk te zijn begon ik wel bang te worden.
"Waarom doe je me dit aan ?!" Riep ik.Hij schudde zijn hoofd van verwaring en toen kwamen zijn mooie bruine ogen weer.
"H-h-het spijt me , ik wilde je niet pijn doen " zei hij.
"Maakt niet uit , mijn rug doet niet zoveel pijn " zei ik
"Nhee , ik bedoel , van vroeger , ik was er nooit voor jou en ik heb alles verpest voor jou en Jake maar jij deed me ook pijn hoor " zei hij
"Hoezo ik heb je pijn gedaan " vroeg ik verward.
"Weet je het niet ? Wel je verliet me voor Jake en daarna nog nen keer , ik hou echt van jou en ik had vroeger nooit door dat je echt een speciale meid bent " zei hij.Bij zijn woorde kreeg ik tranen in mijn ogen.Dit was allemaal mijn schuld , was ik maar niet zoon dombo en gewoon koos welke jonge ik wilde.Ik veegde mijn tranen weg maar ze bleven rollen.Ik heb hem echt gekwetst en niet omgedraaid.Ik kon niet meer hier blijven want ik had zoveel spijtT_T. Ik stondt op en liep weg , weg van Moose , weg van alles.Ik bleef gewoon lopen en ik voelde druppeltjes op mijn neus vallen.Geweldig het regent.Het begon ineens harder te regen en er was zoveel wind dat ik mijn ogen niet eens kon openhouden.Ik was zo doorweekt en er zat water in mijn schoenen.Ik voelde ineens een hevige wind en die duwde me op straat.Uit een verte zag ik twee koplampen dichter komen.Door de wind en schrik kon ik niet bewegen.
"CHELCY !!!!!" hoorde ik ineens.Ik draaide me om en zag iemand mijn kant oploppen.De koplampen kwamen dichter en dichter en ineens duwde die persoon me aan de kant en vielen we allebei op de stoep.Ik zag dan de auto wegrijden.Ik kon niet zo goed zien wie er nu boven me ligt want al zijn natte haar lag over zijn ogen.Ik veegde zijn haar aan de kant en ik zag wie het was...Moose.Hij stondt recht en trok me naar boven.Ik had wat schaafwonden en mijn enkel deed pijn en ik had echt heel veel hoofd pijn ineens.Het begon dubbel hard te regen alsof er elk moment kan beginnen met stormen en bliksemen.En jha inderdaad , ik hoorde een bliksem en ik maakte een sprongetje en belande in de armen van Moose.Ik hoorde nog een bliksem en sloot mijn ogen en begon uit het niets te bibberen.
"sshtt..je bent bij mij , wees niet bang " fluisterde hij in mijn oor.Ik liet hem los omdat ik hem niet weer wilde kwetsen.Ik wilde zo ver uit zijn buurt zijn.
"Nhee laat me , ik heb je teveel gekwetst , het spijt me zo" zei ik.Ik wilde me omdraaien en weer weg lopen maar hij hield me bij mijn heupen vast.Hij ging met zijn hand door mijn haar en trok me dichter.
"Ooit gezoend in de regen ?" Vroeg hij ineens uit het niets
"Nhee" zei ik lachend.Hij glimlachte en trok me nog dichter zodat er geen ruimte meer tussen ons was.
"Maar waarom vraag-" voor ik mijn zin kon afmaken drukte hij zijn lippen op de mijne.Voor je het wist draaide we cirkels met onze tongen.Het voelde oh zo goed maar was oh zo slecht.Moose trok terug en had ineens erge rode wangen.
"Bloos je nu ?" Vroeg ik.Hij knikte en keek dan weg.Ik vondt het nogal schattigB-).Nhee nhee denk niet zo Chelcy , het is echt over en uit.
"Dit gaat niet werken" fluisterde ik
"Hoezo " vroeg hij
"Kweet niet maar ...kijk vandaag blijven ze bij jou en morge blijven ze bij mij " zei ik
"Maar we kunnen ook gewoon terug samen gaan " zei hij met een trillende stem.Ik wilde antwoordt geve maar er was nog een bliksem dus ik en Moose liepen allebei weer naar zijn thuis.Molly en Chloe zaten in de living en barste in lache uit toen ze ons zagen.Ik rolde met mijn ogen en liep naar de badkamer.Ik zocht naar een handoek en vondt uiteindelijk 1.Ik droogde mijn benen af en mijn gezicht maar het veranderde niet echt iets want ik was nog altijd super nat.Ik liep naar de living en de meiden waren vast terug naar Chloe's kamer , jammer want ik wilde chloe nog knuffelen.Moose was wel in de living , nog nat en zat naar het nieuws te kijken.
"Euhm kga naar huis Molly blijft hier voor vandaag , ik rijd naar huis" zei ik.
"Wel dat gaat moeilijk gebeuren , want er is een hevige storm en je villa is 15 km rijden van hier " zei hij.
"Hoebedoel je " vroeg ik
"Stondt net op het nieuws"Moet ik nog bewerken
JE LEEST
Wrong, 1,2,3 (Nederlands)
Teen FictionBoek 1: Ik ben Chelcy en ben net verhuist met mijn ouders naar.Amerika Miami.Het is hier erg warm en we hebben een erg groot huis.Laat me zo zegen mijn ouders zijn erg rijk.Maar ik ben niet één van die verwende rijke kinderen.Zelfs geen enkel van m...