(Badboy1{Don't believe it})4

1.9K 93 1
                                    

Ik open mijn ogen, en het eerste dat ik opmerk is dat mijn iPhone weg is. Eggghhh Victor heeft hem weer genomen. Dat is zo irritant Ik sta stil van verbazing toen ik een lift zag.Amai minder moeite voor mij.Ik drukte op het knopje en Ik stapte in. Nog geen 5 tellen later stopt de lift,ik dacht dat Ik er al was dus Ik duwde op die liftdeur.Hij ging niet open?!!!!.Ik duwde en duwde maar nee geen enkel beweging kwam in die rot deur.Slapend zocht ik naar  de alarmknop.Ik hoorde een Klein piepje en voor je het wist storte de lift helemaal naar beneden.Ik stootte mijn hoofd tege het raampje maar goed ,  de rest is in order met mij.Kan deze dag erger Worden????Ik hoorde mijn Vader al roepen of alles oke is met mij.Ik riep slapend, ja goed hoor elk meisje houdt er van dat haar broer haar GSM steelt , vroeg in de morgend en dat ze dat dan zelf moet gaan halen en dan vast zit in een lift....slapend.Ik was nog erg dood op en ging dan liggen en viel in slaap.Ik werdt wakker door Handen op mijn buik die me kietelen.Ik deed mijn ogen open en zag Moose.Moose!!???Wat doet hij in vredesnaam hier....zo vroeg.
"Dag schoonheid,heb je me gemist"
'Ehm ja..neeh ..alles..wat doe je hier'
"Als bijbaantje maak ik lifte dus ja..."

Wrong, 1,2,3 (Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu