We zijn ondertussen 11 jaar later . Molly is Chloe helemaal vergeten.Het is maar goed zo.Ik heb al 11 jaar niks meer gehoord van Moose en Chloe.Eigenlijk wel , maar dat is altijd wanneer Moose naar een awardshow gaat met Chloe , zie ik ze op TV. Molly is 16 jaar oud geworden en gaat vandaag naar haar nieuwe school.Ze werdt geschorst op haar oude school omdat ze 12 kikkers uit de biologie lokaal had gered.
Moose POV.
We zijn ondertussen 11 jaar later. Chloe is Molly helemaal vergeten.De eerste 2 jaar zat ze te zagen dat ze haar wilde zien maar al snel vergat ze dat ze een zus heeft.Ik heb voor een lange tijd niks meer gehoord van Chelcy.Eigenlijk wel , alleen als ze een award wint.Chloe is 15 jaar oud geworden en gaat naar haar nieuwe school.Ze werdt geschorst op haar oude school omdat ze de directeur uitscholt.
Molly's POV.
Ik werdt wakker door mijn rot allarm.Ik sprong uit mijn bed en liep naar mijn kast.Nieuwe dag , nieuwe school , nieuwe outfit.Ik trok mijn zwarte jeans aan en een witte sweater met roze hartjes.Ik trok mijn roze Jordan's aan en liep naar de badkamer.Poetste mijn tanden en kamde mijn haar.Ik deed het in een hoge staart en vlocht het dan.Ik deed een beetje lipgloss aan en liep naar beneden.
' Goeienmorgend mam ' zei ik.Mijn moeder kwam net de keuken uit met 2 borden pannekoeken.
" Goeienmorge schat , ik heb pannekoeken gemaakt " zei ze.
' Yes , zalig ! ' riep ik.Ik nam vlug mijn bord uit haar handen en begon met eten.10 minuten later was ik klaar.Ik dronk mijn sinaasappelsap op en gaf mam een knuffel.Ik nam mijn rugzak en sprong op mijn fiets.OMW to school
Chloe's POV.
Ik werdt wakker door mijn vader dat me heen en weer schudde.Ik gooide mijn kussen naar hem en hij liep lachend mijn kamer uit.Ik sprong uit mijn bed en poetste mijn tanden.Ik liep terug naar mijn kast en nam een witte jeans en een zwarte sweater met rode hartjes.Ik trok mijn rode Jordan's aan en liep naar de badkamer.Kamde mijn haar en liet het los op mijn schouders vallen.Ik deed mascara aan en knal rode lippenstift aan.Nog een beetje poeder en ik liep naar beneden.Zoals gewoonlijk is mijn vader al naar werk dus nam ik een appel en stapte op mijn fiets en fietste naar school.Ontbijt is echt niet mijn ding.
Molly's POV.
Ik liep door de gangen van mijn nieuwe school.Al snel vondt ik mijn kluisje en gooide het open.Ik stopte van alles in mijn kluisje en sloeg het weer dicht.Ik herinnerde me dat ik mijn GSM er perongeluk bij zette.Ik deed mijn kluisje weer open maar toen ik het open deed sloeg ik mijn kluisje perongeluk tegen het gezicht van een meisje.Ik nam vlug mijn GSM uit mijn kluisje en stopte het in mijn zakken.
" Ah BITCH , KIJK EENS UIT !! " riep ze.Ik schrok van haar woorden.Ze kent me niet eens.
' Jha sorry hoor , ik zag je niet.En me namen gaan noemen gaat niks helpen hoor ' zei ik bot.Ze snauwde nog paar gemene woorden naar me en liep weg.
Chloe's POV.
1 of andere achterlijke trut gooide haar kluisje tegen mijn neus.Ik had nu een bloedneus en liep naar de wc's.Ik maakte een wc papiertje nat en veegde het bloed weg.Al snel stopte het met bloeden en liep ik het wc uit.Maar er lag nu wel een vlek op mijn broek.Fijn , die meid met die roze Jordan's en hoge vlecht heeft dit veroorzaakt.Ik liep naar mijn klaslokaal en blijkbaar zat die meid ook in mijn klas.Ik zuchtte en liep naar mijn plaats.
' Goedenmorgen leerlingen , voor we beginnen met de les , hebben we 2 nieuwe leerlingen in de klas. Sta maar recht ' zei mijn leerkracht.Ik stondt recht en die meid ook.Ze is ook nieuw.
" Stel jullie eens voor " zei ze.Voor Molly maar ook iets kon zeggen begon ik.
' Wel , ik ben Chloe en ben 15 , mijn vader is Moose maar die kennen jullie al zeker ' zei ik.Al snel werdt al het aandacht aan mij gericht.Makkelijk , altijd als ik vertel dat mijn vader beroemd is ben ik in 2 tellen populaire.
Molly's POV.
De naam Chloe kwam me echt bekend voor.Het was mijn beurt om mezelf voor te stellen.
" Euhm , ik ben Molly en ben 16 , mijn moeder is Chelcy en is zangeres " zei ik.De aandacht dat aan Chloe was gericht verdween snel en kwam naar mij.Ik glimlachte en ging zitten.Ik draaide me om en zag Chloe boos naar me kijken.Ha jaloezie.
Chloe's Pov.
Zware aandacht pikker , die bitch.Ik zweer het je , ze gaat spijt krijgen.Ik grijnsde naar Molly en concentreerde me weer in mijn boeken.
Moet ik nog bewerken
JE LEEST
Wrong, 1,2,3 (Nederlands)
Teen FictionBoek 1: Ik ben Chelcy en ben net verhuist met mijn ouders naar.Amerika Miami.Het is hier erg warm en we hebben een erg groot huis.Laat me zo zegen mijn ouders zijn erg rijk.Maar ik ben niet één van die verwende rijke kinderen.Zelfs geen enkel van m...