(Badboy1{Dont believe it})6

1.8K 84 0
                                    

Ik schrok toen hij dat vroeg.Ik weet wel waarom ik hem gekust heb,maar ja dat gaat onze vriendschap verpeste.

'Euh gwn..het was vriendschappelijk' loog ik

"Dus..die kus was vriendschappelijk"

'Ja'

We liepen nog een eindje en we waren er al.Moose ging in een stoel zitten en vertelde de man wwat voor tattoo hij wilt.Ik liep gewoon door het winkeltje tot dat mijn aandacht stopte voor een tattoo tekening dat op de muur hangt.Het was een hartje met daar in staan Live For Love.Maar dat is echt schoon hoor.Ik stond daar wel heel lang aan het staren totdat Moose me kwam storen.

'Hee de laaste 10 minuten staar je naar die tattoo,vind je het mooi'

"Wauw je bent snel klaar"zei ik om van onderwerp te veranderen"

'Ja het tattoo dat ik koos was maar klein en terug naar mijn vraag, vindt je het mooi?'

"Bwaa ja"

'Niet liegen vindt je het mooi'

"Oke oke ik vindt het heel mooi en dat tekstje ook"

'Goed wil je dan een tattoo zetten'

"Wow wow wow nee nope totaal niet ik Chelcy zet geen tatoo's"

'Kom op, het doet niet pijn als je daar bang voor bent'

"Ik wil het niet en wat voor tattoo heb je late zette"

'Ik zeg het als jij een tattoo zet'

Na lang twijfelen besloot ik een tatoo te laten zetten.

"oke oke ik zet een tattoo maar wat staat er op"

'Weet je nog dat ik zei dat ik alleen iets tatoeer als het iets voor me betekent?'

"Ja??"

'Wel kijk..'

Ik keek naar zijn arm en schrok erg hard.Mijn naam staat er op.Wacht beteken ik iets voor hem.

"Wauw ik sta op je arm"zei ik stoterend.Moose kwam ineens dichter maar echt HEEL dicht.Ik was vrij zeker dat hij me ging kussen.Maar hij ging van mijn gezicht naar mijn oor en fluisterde dat ik veel voor hem beteken.

Ik glimlachte en hij glimlachte terug.Ik ging op het stoel zitten en zei tegen de man dat ik twee tattoos wil.1 op mijn arm van die hartje met Live For Love en de 2de van mijn oor tot mijn nek de naam van Moose.

Moose schrok toen ik het zei.Na de tattoo was Moose nog altijd geschrokken en toen we terug wandelde naar huis rond 21:00 keek hij nog altijd geschrokken.

'Moose is er iets?'Hij negeerde me en gaf geen antwoord.Ik hield hem tegen zodat hij stopte met wandelen.

'Moose wat is er en me niet negeren'zei ik een beetje boos.

"Het spijt me echt"zei hij huilend

'Voor wat?'zei ik bezorgd

"Voor dit-"Moose kwam dichter en kuste me ineens.We stonde daar wel voor 30 seconde en toen liet hij los.Hij liet nog een traan rollen en rende weg.

Wrong, 1,2,3 (Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu