Voor ik maar iets kon zeggen hong hij op.Is het waar wat hij zegt ? Houdt hij nog altijd van me ? Ik besloot om maar terug te bellen.Ik heb minstens 15 keer gebeld maar hij neemt niet op.Ik gaf het op en ging maar beginnen met avond eten.
Molly's POV.
Na het avond eten liep ik naar mijn kamer.Ik pakte mijn laptop en ging op Smartschool.Ik had een bericht van mijn titularus.
Dag Molly , ik zeg dit al op voorant , jij en Chloe hebben een proefwerk te maken tegen volgende week.Het moet iets zijn rond het milieu.Je mag je fantasie op hol laten slaan maar is maar 1 regel...Ieder van jullie moet iets maken aan dat project en niet maar 1 persoon.Veel plezier :)
Serieus.Van alle leerlingen uit mijn klas pakt die Chloe , geweldig...Ik stuurde haar maar tegen mijn zin een bericht op Smartschool.
Euhm..ja het ziet er naar uit dat we samen dat project moeten doen ( IK )
Weet ik...Morgen bij mijn thuis beginnen we
Waarom bij jou thuis , mijn thuis is dichter bij school ?
Alsof het mij kan schelen , tis oftewel bij mijn thuis of we halen allebei een dikke nul
Pff..whatever wa gy wilt , hoelaat ?
Direct na school , we fietsen samen naar mijn thuis
Oww..oke
Ik legde mijn laptop weer neer en kruipte onder mijn lakens.
_____
Na school ging ik naar de fietsenrek.Ik maakte mijn fiets los en Chloe deed het ook.Ik wilde mijn sleutels net in mijn zakken stoppen tot dat ik iets door had.Mijn halve zilvere klavertje hangt niet meer aan mijn sleutels.Ik heb hem al sins mijn geboorte en dies nu fuckin weg.Paniekerig gooide ik mijn tas op de grond en zocht ik naar het.Chloe keek me raar aan en schoot in de lach.Maakt mij niet uit , die klavertje betekent veel voor me.Ik hoopte altijd dat mijn vader de andere deel heeft.
" Wat doe je beo ? " vroeg ze
' Ik ben iets kwijt en ik zoek het ' zei ik bot
" Amai , onhandig kind " zei ze
' Zeg maar wat je wilt , ik ga hier niet weg totdat ik het vind ' riep ik
" Pff..wat is het , ik help met zoeken " zei ze
' Euhm..een zilvere halve klavertje ' zei ik
" Euhm..euh..oke " zei ze.Ze ging op haar knieen en begon te zoeken.
Chloe's POV.
Toen ze zei dat het een zilvere halve klavertje was.Moest ik denken aan mijn eigen.Als ik die ook verlieste zou ik ook paniekere.Ik begon met zoeken.Hoe komt het dat zij ook een halve heeft.Ik vondt het uiteindelijk.Ik nam het van de grond en gaf het naar haar.
' Dankje , fluisterde ze , waarom hielp je mee , je haat me toch ? '
" Euhm , jha ik heb er ook zo'on 1 " zei ik
' Echt mag ik zien ' vroeg ze.Ik twijfelde eerst maar haalde het dan uit mijn doosje.Ik gaf het aan haar en ze maakte ze vast aan elkaar.2 seconden later toen het vast zat ging er iets open aan de achter kant.Ze draaide het om en haalde het klein opgevouwd briefje uit.
Liefste Chloe en Molly.Ik weet nu niet of jullie dit ooit gaan lezen , maar als dat zo is dan wil ik dit zeggen.Jullie herkennen elkaar mischien niet meer maar jullie zijn zussen.Allee soort van Stiefzussen want Molly jij bent van mij en Jake en Chloe jij bent van mij en Moose.
Ik keek geschrokken naar Molly en zij naar mij.Ze kreeg dan tranen in haar ogen en ik ook.
' Dus we zijn zussen ? ' zei ik.Ze knikte en trok me in een dikke knuffel.Ik trok natuurlijk niet terug want blijkbaar zijn we zussen en heb ik een moeder :).Na een tijdje lieten we elkaar los en beslote we maar naar mijn thuis te gaan.Eenmaal daar bel ik aan de grote poort.De poort gaat open en dan bel ik aan de deur.Molly ging achter me staan van de zenuwe.
' Molly , wat je ook doet , laat onze vader niet merken dat we het weten he ' fluisterde ik.Ze knikte en de deur ging open. Mijn vader schrok erg hard maar liet het daarna niet merken.
' Dag Chloe , wie is deze meid hier ' vroeg hij.
" Wel een vriendin van school , we moesten werken aan een project " zei ik
' Dus jullie zijn alleen vriendinnen ? ' vroeg hij
" Jep gisteren waren we nog vijanden maar nu niet meer " zei ik.Mijn ( onze ) vader knikte onzeker en ging dan naar binnen.
Moet ik nog bewerken
JE LEEST
Wrong, 1,2,3 (Nederlands)
Fiksi RemajaBoek 1: Ik ben Chelcy en ben net verhuist met mijn ouders naar.Amerika Miami.Het is hier erg warm en we hebben een erg groot huis.Laat me zo zegen mijn ouders zijn erg rijk.Maar ik ben niet één van die verwende rijke kinderen.Zelfs geen enkel van m...