Chelcy's POV.
Ik werdt wakker met een zware hoofdpijn.Ik keek rondt me en had al snel door dat ik niet in mijn eigen bed lig.Ik nam mijn GSM en ging op twitter.Ik had al snel veel berichtjes van fans die mij vertellen om sterkt te blijven.Sterk voor wat ? Waarom lig ik zelfs in het ziekenhuis.Ik legde mijn GSM weer neer en zag een briefje op de tafel.Ik vouwde het open en begon met lezen.
Liefste Chelcy , als je niks meer zou herinneren zal ik het maar schrijven.We hadden ruzie omdat ik zei dat ik wil scheiden.Je viel flauw en viel hard op je hoofd.Ik heb je natuurlijk naar het ziekenhuis gebracht en je bent oke maar zat alleen te slapen.Ik wist niet hoe ik dit moest zeggen en schreef het maar op.Ik verlaat je echt.Ik weet echt niet hoe ik verder moet gaan.Ik heb nagedacht en sta vast met mijn beslissing.Als je nu zit te denken aan Molly maak je geen zorgen want ze zit te slapen thuis.Over haar gesproken , ik wil haar ook nooit meer in mijn hele leven zien.Ik haat haar niet maar ik hou juist veel van haar.Maar zolang ik nog contact heb met Molly zal ik altijd aan jou denken.We gaan allebei onze eigen kant op en ik wil liever geen contact.Dit was het dan.Dag.
Ik leesde de brief wel 5 keer voor dat ik door had dat Jake wilt scheiden.Hij meent het toch niet.Nheee.Mijn hart breekt.Hij wilt zijn eigen dochter niet eens meer zien.Molly verliest eerst haar zusje en nu haar vader.Ik werdt uit mijn gedachten gehaald door de dokter dat binnen kwam.
' Hallo Chelcy , hoe voel je je ? '
" Prima ik heb alleen een beetje hoofdpijn " mompelde ik.Hij knikte en schreef iets op in zijn kaft.
' Wel later komt er een arts en zij geeft je wel pillen en helpt je om weer naar huis te gaan '
" Mag ik naar huis ? "
' Ja , alleen nog paar testjes doen of er echt niks mis is met jou en dan mag je gaan.Maar je moet je pillen wel elke dag inemen of anders blijf je last hebben van je hoofd en er is dan een kans dat het ernstig wordt. ' zei hij streng.Ik knikte en hij verliet de kamer.
Na de testjes kwam de arts binnen.Ze stopte al mijn spullen in mijn tas en hielp me met mijn schoenen aan te doen.Ze gaf me nog een zakje waar mijn pillen in zaten.Ik nam ze aan en liep naar buiten.Al snel zag ik mijn auto.Jake heeft me er wel mee afgezet.Ik zocht naar mijn sleutel in mijn tas en deed de auto deur open.Al snel was ik thuis.Ik liep naar binnen en vondt een slapende Molly op de zetel.Hoe in hemels naam moet ik haar dit vertellen. Ik ging naast haar zitten en ging met mijn hand door haar haar.Ze slaapt als een engel , net zoals Jake. Hij verlaat me echt. Pff...Het begon aardig laat te worden en ik pakte Molly op en legde haar op mijn bed.Ik ging naast haar liggen en ik viel in een diepe droomloze slaap.
---
Ik werdt door de zon dat door de raam scheen.Ik stondt op en zag al snel dat Molly niet meer naast me lag.Ik liep rond het huis als een gek en riep Molly.Ik vondt haar nergens.Ik liep naar de terras en vondt haar op de schommel.Ik liep vlug naar haar en nam haar in mijn armen.
" Laat me nooit meer zo hard schrikken ! Ben je gek geworden het is 9 uur en je bent buiten ! " riep ik huilend.Ik ben Chelcy en Jake kwijt.Molly is alles dat ik nog over heb.
' Sorry mama , ik dacht dat papa op teras zou zijn '
" Kijk Molly we moeten praten , ik ga eten maken en dan gaan we praten ".Ze knikte en ik liep weer naar binnen.Ik liep naar de keuken en begon pannekoeken en eieren en bacon te bakken.Ik deed de koelkast open en had al snel door dat brood op is.
' IK GA BROOD KOPEN MOLLY , IK BEN ZO TERUG '
' OKE MAM ' riep ze terug.Ik deed een zwarte jeans aan en een donker blauwe sweater met witte all stars.Ik nam mijn portemonnee en liep naar buiten.Bij de bakker nam ik mijn brood en keek ik nog langs of ik iets nodig had.Bij mijn verbazing zag ik Chelcy met Moose op een afstandje koekjes kopen.Ik stondt achter een muurtje en keek toe.Ik wist dat als ik nu zou komen dat ik niet met Chelcy mag praten dus ik keek van een afstandje.Die glinsterling in haar ogen heb ik echt gemist.
Ineens keek Chelcy mijn kant op en ging ze vlug achter Moose staan.Wat was dat in hemelsnaam.Ik stondt op en liep naar ze toe.Moose zag me en hield snel Chloe haar arm vast.
" Euhm hejj....Chloe hoe gaat het met je ? " vroeg ik.Ze zweeg en ging vlug meer achter Moose staan.Ik schrok en sloeg Moose erg hard in zijn gezicht.
' WTF !!??? Voor wa was dat !! ' riep hij.
" Dit is net als de fuckin films.Je zocht ervoor at mijn dochter me gaat haten !!! " riep ik.Ik zat letterlijk te koken van woede en al snel kwam de hoofdpijn terug.Ik hield mijn handen tegen mijn hoofd en probeerde te kalmeren.
' Snap je het niet ? Ze wilt je niet , ze heeft je niet nodig.Ze heeft mij en woont nu voor altijd bij me ! ' riep hij.Ik sloeg hem weer in zijn gezicht.
" Denk je nu dat dit voor altijd is ? Op een dag krijg ik Chloe weer in mijn armen en jij gaat boeten " riep ik voor ik mijn brood betaalde en de winkel uitliep.Ik liep weer naar huis en begon met koken.Al snel zaten ik en Molly aan tafel te eten.
' Dus mam , wat wilde je zeggen ? ' vroeg ze na een lange stilte.
" Euhm , kijk pap is weg.Hij moet een tijdje nadenken enzo "
' Over wat ? '
" Euhm over zijn werk , maar hij zal een tijdje weg zijn maar komt weer snel terug ". Ik zou Molly op een dag wel de waarheid vertellen maar nu gaat dat niet.Ze is te jong en ik wil niet dat ze trauma krijgt ofzo.Ze knikte en at verder van haar eten.
Dus mensen ...wat vinden jullie van dit hoofdstuk ? Laat iets weten in comment xxx K'Hou van jullie
Moet ik nog bewerken
JE LEEST
Wrong, 1,2,3 (Nederlands)
Teen FictionBoek 1: Ik ben Chelcy en ben net verhuist met mijn ouders naar.Amerika Miami.Het is hier erg warm en we hebben een erg groot huis.Laat me zo zegen mijn ouders zijn erg rijk.Maar ik ben niet één van die verwende rijke kinderen.Zelfs geen enkel van m...