Where's the good in goodbye ?

1.1K 49 4
                                    

Ik hield ze tegen maar Moose duwde me weg.

" Stop met vechten ! " riep ik.Maar niemand luisterde naar me.

' Ik zweer het je , vandaag vermoordt ik je !!! ' riep Moose naar Jake.

" Dat zullen we nog zien !!! " riep Jake.Hij duwde Moose op de grond en begon dreunen uit te delen.Ik liep naar hem toe en duwde hem van Moose af en ging op Moose zitten en hield zijn armen vast.

' Moose stop het of ik bel de politie !! ' riep ik.Hij duwde me van hem af en gaf me een klap en duwde me tegen de muur.

" Waarom doe je me dit fuckin aan!!!!??? " riep hij.Zijn bier adem maakte me echt misselijk.

' Jij was er nooit voor me !!! Vandaag was ik het echt zat !!! Mijn eerste oscar en jij was er NIET !!! Fuckin pintjes gaan drinken met vrienden en hoeren !!! Ik wist wel dat jij zoende met andere meiden !! Ik verliet je nooit juist omdat ik zoveel van je hield !!! Jake was er wel altijd voor me !!! Maar dan als beste vriend en dat wil ik niet meer !!! Ik wil bij hem samen blijven tot het einde !!! Niet met jou klootzak !!! ' riep ik.

Moose liep geschrokken naar achter en keek naar zijn handen.Telkens vielen er tranen op zijn handen.

" Ik ik..het spijt me " zei hij snikkend.

' Het spijt je??? Deze laaste 10 jaar deed je me dit allemaal aan en want jij kunt zeggen is sorry '

" Jha sorry ik weet niet wat ik moet zeggen ! "

' Wat dacht je aan dag ' fluisterde ik.Hij keek me geschrokken aan en ging dan zitten.Ik liep weer naar boven en nam mijn koffer.Ik hield Jake zijn hand vast en we liepen naar zijn auto.Ik zette mijn koffer vanachter en stapte in.

" Dus nu ben je echt helemaal van me " zei Jake.

' Hahaha jha ' zei ik terwijl ik een kus plaatste op zijn wang.Mijn GSM begon ineens te trillen.Ik nam het en ik had een bericht van Moose.

M : Dag...

C : Goodbye...

M : Where's the good in goodbye ? 

C : Don't know...

M : I'll miss you ? 

C : 2

" Met wie sms je ? " vroeg Jake.

' Gewoon Moose ' zei ik

" Hij zoekt toch niet voor problemen he "

' Nee nee , ik denk dat we dingens aan het uit praten zijn ' zei ik

M : Kom dan terug ? 

C : I can't

M : Wrm ? 

C : Trust gone...

M : Sorry...ILY

C : Mischien is het beter als we even geen contact meer hebben

M : Jhaa :( misschien 

Ik legde mijn GSM weer neer en er liep een traan van mijn wang.Ik veegde het snel weg zodat Jake het niet zag.

' Gaat het ? ' vroeg hij toch

" Jhaa..gewoon moeilijk om te geloven dat ik 10 jaar van mijn leven aan hem verspilde "

' Jhaa...dus wat wil je gaan doen.We hebben nog bakken tijd voor de zon onder gaat '

" Kweet niet veras me "Ik deed de raam naar beneden en deed mijn zonnebril aan. Ik heb echt mijn tijd verspild aan Moose.Bij die gedachte glimlachte ik.

' Wat is er ? ' vroeg Jake lachend.

" So stupid i fell in love with a bad boy " zei ik lachend.We reden weg naar waar deze auto ons kon brengen.

Wrong, 1,2,3 (Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu