Zoen

1.2K 52 0
                                    

Nog geen 2 tellen later klopt er iemand op mijn deur.Ik deed open en het was Moose.Hij vloog in mijn armen en zoende me.

'MOOSE !!!'

"Sorry ehm gwn blij om u te zien"

'Maak dii fout nooit meer ok!?'Hij kniktte ja en ging dan op mijn bed zitten.Ik vraag me eigenlijk af over wat hij wilt praten.

'Dus over wa wilde je praten'

"Ik wil praten over ons"

'Hoe bedoel je er is geen *ons*'

"Kom op Chelcy wat er gebeurde in Miami kan ik niet vergeten en jij ook niet dat weet ik.Ik hou van je en ik snap niet hoe jij zo snel voort kon gaan"

'Ik wist niet dat ik je ooit zou terug zien en ik ben nog altijd op Jake geweest ok..het is gewoon ingewikkeld'

"Nee het is niet ingewikkeld! Waarom geef je gwn niet toe dat je nog heel veel van me houd"

'IK HOU NIET VAN JE,STOP OK'

"JE HOUDT WEL VAN ME"

'WA LIEG JE'

"JAWEL JE HOUDT VAN ME IK ZIE HET HOE JE NAAR ME KIJKT"

'HOE KIJK IK DAN NAAR JOU !!'

"JE HEBT DIE GLINSTERING IN JE OGEN DAT JE HAD TOEN IK JE NOG ZOENDE NA DIE TATTOO"

Ik stond op omdat ik dacht dat hij gelijk had.Ik liep naar de gang om even terug rustig te worden.Moose kwam naar me toe en zoende me,ik weet niet waarom maa ik trok niet terug.We bleven daar even staan totdat mijn kamergenootjes deze kant op kwamen wandelen en ze wilde voorstellen.Moose ging weg en ik liep mijn kamer weer binnen.

Wrong, 1,2,3 (Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu