Gdje sam pogriješila?

424 13 20
                                    

■HARE POV■

Bojao sam se ovoga, možda čak najviše u životu. Hare koji se ničega ne boji, strijepio je da ne dođe do ovoga. Trenutak kada ju je zainteresovala njezina prava obitelj, njezini roditelj, a pogotovo tata. Ako sazna što se dogodilo te davne godine, dogoditi će se loše stvari. Roberto zna o čemu se radi, ali ne znam da Ana želi pronaći svoju biološku obitelj. Moramo smisliti način da je odgovorimo od toga. Kako? Na koji način? Hoćemo li uspjeti? Ostaje da se vidi, ali sada pod svaku cijenu moramo napraviti nešto da ne shvati koliko sam zamišljen nakon izjave o pronalasku obitelji.

Hare: Šta si ono rekla, želiš obitelj?

Pogleda u mene sa tugom u očima, a nakon toga potvrdno klimne glavom i izgovori.

Ana: Voljela bih, ali kada budeš i ti spreman.

Dlanove spustim na mekane obraze pa približim usne njezinim te ih spojim u dug poljubac. Ruke omota oko moga vrata, a potom mi se prebaci u krilo. Izgleda da ću se ovaj put izvući na ovaj način, ali za sve sljedeće moram pronaći odgovarajuće riješenje. Mora prestati misliti na njih, njezina želja za pronalaskom mora se ugasiti. Ruke su mi stojali na njezinoj oblikovanoj zadnjici dok su naši jezici igrali vatreni ples. Pomijeranje u krilo je značilo samo jedno. Postajem sve vreliji iz sekunde u sekundu. Ona to zna. To je razlog zbog kojeg nastavlja svoje pomijeranje. Skloni usne sa mojih pa uzdahne gledajući me ravno u oči.

Ana: Volim te, Hare.

Hoće li tvoja ljubav prema meni biti dovoljno jaka da ostaneš pored mene kada saznaš stvari koje ne znaš? Kako ćeš tada da reaguješ? Mogu li se pouzdati u ljubav kada dođe momenat u kojem će istina doći na površinu? Isplivati će poput ribe u rijeci, a hoće li ta riba biti mala i sitna da neće ni pomijeriti ljubav između nas ili će ipak biti ogromna i strašna pa će progutati našu ljubav? Saznati ću kada dođe do toga ako ne mognem spriječiti no svakako ću dati sve od sebe da nikada ne dođeš do istine. Možeš i bez nje živjeti kao što si do sada, tako i od sada. Ležala si ispod mene i čekala na moj ulazak, ali večeras zaista nisam za to. Počeo sam kako bi ti skrenuo pažnju, ali boreći se sa mislima svaka želja je isparila iz mene. Usnama sam obrađivao vrat, više mehanički nego sa osjećajima, ali tvoje glasno stenjanje mi stavlja na znanje da ne vidiš razliku. Prepustila si se i uživaš zbog čega mi je drago, ali veće zadovoljstvo od maženja ti večeras ne mogu dati.

Ana: Ne mogu više izdržati. Želim te, duboko u sebi.

Na trenutke nastane tišina dok ne smislim što ću ti reći.

Hare: Završiti ću te jezikom i prstima.

Izgovorim kao da je to normalna pojava kod nas dvoje koji se nismo skidali jedno sa drugog. Htio sam staviti ruku staviti ispod njezinih gaćica, ali naglo ustajanje sa kreveta, ostavi prazno udubljenje ispod mene. Za njom ustanem i ja pa pogledam u nju koja stoji do kreveta i gleda u mene.

Ana: Šta se dogodilo sa nama? Gdje sam pogriješila?

Suza joj se spusti niz obraz tjerajući me da ustanem sa kreveta. Dlanove spustim na njezine obraze pa palčevima obrišem suze. Bijes je izbao iz nje, a kako i ne bi. Razumijem je, ali ona ne može da razumije mene kada ni ne zna o čemu se radi, a ne smije ni da sazna.

Hare: Ne plači, princezo.

Ana: Zašto me ne želiš?

Bijes je govorio iz nje sve dok se nije slomila i tada su me njezine riječi dotukle. Stjerale su me u ćošak, ali ubrzo sam se izvukao i odgovorio na postavljeno pitanje.

Ana: Koja je zauzela moje mjesto?

Hare: Ana, ne pomišljaj na to. Svjesna si koliko te volim i da nijedna ne može doći ni u moju blizinu. Večeras sam umoran, ali to ne znači ništa na što ti pomišljaš.

Slušala je što govorim, a onda samo hladno gurnula moje ruke sa sebe i zavukla se u posteljinu. Ne mogu je gledati ovakvu, moram pronaći način kako da nam pomognem. Legnem pored nje sa mislima da ću sačekati da zaspe i potom se išunjati iz kreveta, ali moram napisati Robertu poruku. Okrenem se na suprotnu stranu i dohvatim telefon za ormarića, tipkajući poruku "Trebaš mi, hitno je. Moram sačekati da Ana zaspe i dolazim." Vratim se u prvobitni položaj pa je zagrlim.

Mračna strana ulice《III sezona》- ZavršenaWhere stories live. Discover now