■LEON POV■
Dok mi leži u zagrljaju i prelazi prstima niz stomak, shvaćam da je postala najvažnija osoba u mom životu. Moja Hel.. Išla je na razgovor za posao i dobila ga, od sutra počinje raditi.
Helena: Jesi li popio čitavu današnju terapiju?
Svaki dan me napominje da ne zaboravim popiti tablete, a onda me na kraju dana pita jesam li popio.
Leon: Kako mogu da ne popijem kada se najbolja djevojka brine o meni?
Podigne glavu prema meni i osmijehne se.
Helena: Poslali su me da se brinem o tebi, a ja sam se zaljubila..kao nikada u životu.
Ni u jednom trenutku sreća s njom nije izostala. Sretnik sam što imam nju koja me nikada nije pogledala s očima koje će mi reći da manje vrijedim jer sam povrijeđen i još uvijek nisam sposoban da funkcionišem bez poteškoća. Ona me ne forsira, ali je uz mene i podržava me u svakom novom koraku.
Leon: Brineš li se za mene zato što ti je to dužnost ili zato što želiš?
Postavim pitanje koje joj skloni osmijeh s lica, ali to mi nije bio plan nego da slušam riječi koje mi mnogo prijaju. Sebičan sam jer želim da mi tepa i da uživam u tome koliko i u njezinoj blizini, ali nastojim uzvratiti istom mjerom.
Helena: Nikada se nisam brinula za tebe zato što moram nego zato što želim.
Nakon što sjedne onda odgovori s prekriženim rukama u laktovima s mrštenjem. Ustanem i uzmem je za ruke.
Leon: Znam, ljubavi.
Privučem je sebi u zagrljaj i rukama prođem dužinom njezinih leđa. Kada mi je u zagrljaju, tada je čitav moj svijet u rukama. Bez pretjerivanja.
Helena: Ne želim nikada da odeš od mene. Želim čitav život da se brinemo jedno za drugo.
Kako ću se pomiriti s činjenicom da ćemo zauvijek ostati samo nas dvoje, da ne mogu stvoriti obitelj s djevojkom koju volim više od svega? Da joj ne mogu dodijeliti najljepšu ulogu u životu. Zbog mene ne može postati majka.
Helena: Zamišljen si. Boli li te?
Uzme me za obraze i okrene glavu prema sebi te nam spoji poglede. Ne osjećam fizičku bol, ali me psihička uništava.
Leon: Dobro sam.
Laž! Ne želim da je lažem, ali isto tako ne želim ni da se vraćamo na temu u kojoj nemamo više ništa jedno drugom da kažemo.
Helena: Ne izgledaš mi tako..
Umjesto bilo koje riječi spustim usne na njezine i nakon par trenutaka produbim poljubac uplećući jezik. Prihvatila je pa samim tim su se strasti počele razmijenjivati, ali još uvijek zbog nemoći u kostima ne mogu da radim ono što želim jer nemam snage.
Helena: Volim te, Leon.
Osmijehnem se, a kako i ne bih kada mi djevojka koju volim iskazuje ljubav. U njezinim očima sam se jasno ogledao kao i ona u mojim, siguran sam.
Leon: Čime sam te zaslužio, anđele?
Nadimak koji je najbolje opisuje. Brine se za mene, čuva me i pazi, poklanja mi ljubav, a u njezinoj blizini sam spokojan. Zar to nije dužnost anđela? Moj, mali, najljepši anđeo! Osmijeh joj je krasio lice, a oči su se caklile.
Helena: Došli smo jedno drugom kao nagrada.
Slažem se s njom, kada mi je najmanje bilo do djevojke, došla je ona i dovela me do toga da ne mogu bez nje. Ma ni dan ne mogu zamisliti bez nje.
Helena: Pored tebe se osjećam sigurno.
Zar jednom dečku treba nešto više od toga da se voljena djevojka pored njega osjeća sigurno? Sigurnost je jedna od najvažnijih stavki kod svake djevojke. Žele da se osjećaju zaštićenima, a koliko ja mogu zaštiti svog anđela? Nadam se da ću se u skorašnjoj budućnosti oporaviti da mogu učiniti stvari koje želim od samog početka, a u kojima sam bio spriječen..
Leon: Volim te mnogo, anđele moj!
Ponovo nam spojim usne i prepustim se trenutku, ali ona kao i skoro svaki prethodni put preuzme inicijativu i postane dominantna. Tko bi rekao da je takva? Izgleda kao mirna i stidna djevojka, a ustvari je pravi mali vrag.. kada ostanemo sami u četiri zida i prepustimo se strastima.
Helena: Jesi li dobro?
Postavi mi pitanje nakon što sjedne na moje međunožje, uzdahnem od užitka pa spustim ruke na njezinu zadnjicu.
Leon: Odlično sam, a ti?
Nastavi da se kreće gore pa dole sve brže i brže što nas dovede do brzog završetka. Pored nje ne mogu biti, a da ne završim brzo. Ova djevojka me izluđuje i nenormalno zavodi, a ni ne protivim se čak uživam.
YOU ARE READING
Mračna strana ulice《III sezona》- Završena
ActionŽivot na meti sa neprospavanim noćima, a okruženje ispunjeno samo oružjem, alkoholom, drogom i svim onim stvarima koje ne pripadaju legalnoj strani ulice. Postoji li šansa da se iz svega toga izađe bez negativnih posljedica, a ispunjen ljubavlju i m...