■SARA POV■
Neobično je koračati pored njega jer nisam dugo vremena imala priliku poput ove. Izbjegavali smo se, ali sada ga nisam željela pustiti samog. Razlog nije bio taj što sam mislila da će imati nešto s Anom jer znam kojim očima je gleda. Željela sam je vidjeti. S druge strane sam željela pomoći Haretu da izađe iz zatvora. Roberto pogleda u mene nakon što se zaustavimo ispred smeđih vrata, ali kada mu uzvratim pogled, spusti ruku na zvono i tada mi srce počne kucati ubrzano.
Ana: Vi..?
Iznenađenje se jasno vidjelo na njezinom licu, a i naše jer je otvorila iz prvog puta. Vjerovatno nije pogledala na špijunku tko je s druge strane vrata nego je samo otvorila. Možda je čekala nekoga. Koga?
Roberto: Da, mi smo.
Hladno joj odgovori, vidno pokazujući ljutnju koju osjeća. Ja joj se približim pa raširim ruke, a ona odmahne glavom i spusti ruku na moja prsa, odbijajući zagrljaj. Pa šta si ti mislila, Saro? Naravno da neće prihvatiti. Ljuta je na tebe.
Roberto: Želim razgovarati s tobom.
Uđe unutra bez dozvole pa uradim isto što i on. Zbog njega sam krenula. Ana je šutila, nije se protivila. To je bilo dobro. Zaključa vrata za nama, a ja nastavim kretanje za Robertom. Ponaša se kao da je njegov stan, mislim ipak bi trebao pustiti Anu da nas ona uvede.
Ana: Dovoljno ste uradili obadvoje. Šta želite od mene?
Roberto sjedne na krevet koji je samo još jednu stolicu imao sa strane. Ana se snašla za smještaj, a ja sam vrijeme provodila u narušenoj kući. Nisam ništa imala zbog svoje nepromišljenosti. Drago mi je što nju nisam zatekla u takvim uslovima.
Roberto: Sjedni.
Potapše mjesto do njega pa mu se pridruži, nimalo zadovoljna. Stojala sam i gledala u njih sve dok nisam odlučila uzeti stolicu te sjesti na nju, ali s Anine druge strane jer na krevetu nije bilo mjesta.
Roberto: Nije u redu što smo ti krili, razumijem, ali čemu sve ovo?
Ana: Svi će dobiti ono što zaslužuju.
Nisam željela prekidati Roberta u njegovom iznošenju rečenica s kojima će uvijeriti Anu da je pogriješila. Vjerujem u njega.
Roberto: Zašto je on kriv? Nije ga Hare ubio, niti je kriv što je to učinio.. ne mogu ga ni nazvati njegovim ocem, nikada nije dao da tako kažemo. Znaš i sama.
Prođe rukom kroz kosu pa spoji pogled s njezinim dok ona blijedo gleda u njega. Voljela bih da mogu pričati s njom bez njega. Možda bi mi rekla više o svemu ovome da smo same.
Roberto: Hare te nikada ne bi povrijedio. Voli te, Ana.
Ana: Ne želim slušati o njemu, razumiješ? Zbog njega nemam oca. Zbog njega nisam imala siguran život.
Roberto: Kako se usuđuješ da kažeš takve stvari?
Ogorčeno joj se suprostavi.
Roberto: Omogućio ti je krov nad glavom, nikada ti ništa nije nedostajalo.. čak ti je dao više nego sebi.
Ne sjećam se svega, bila sam mlada, nisam mogla ni zapamtiti, ali znam koliko je čuvao Anu čak i onda kada ga je tjerala od sebe. Želio je da ima sve pa je i imala. Gledao je na nju kao na sestru, sve dok se nisu osjećaji pretvorili u nešto mnogo veće.
Kako je Hare sada? Zašto je život okrutan? On nam je pružio mnogo toga, a sada sjedi u pritvoru. Prije toga sam ga razočarala, kad sam otišla s njegovim neprijateljem. Dopustio mi je da živim sa njima, kako bi sakrio istinu od Ane, ali hoće li me izbaciti kada izađe iz zatvora? Neću se ljutiti iako to uradi, ipak sam prije nego što će otići, tražila da izađem iz kuće.
Roberto: Ne sjećaš se šta je uradio sve za tebe? Kako možeš biti toliko sebična?
Sara: Nemojte se svađati.
Opomenem ga nakon čega me kratko pogleda pa vrati pogled na Anu. Shvatio je šta mu govorim, ali na drugi način.
Ana: Ljuta sam i na vas, Roberto.
Roberto: Ti nisi ona Ana koju ja znam jer ta djevojka nikada ne bi povrijedila osobu koju voli.
Ana: Ubili ste tu djevojku. Zbog vaših laži više ne postoji.
Roberto: Mi smo sada najmanje bitni. Tražim samo da povučeš klevetu jer nije kriv. Podržao bih te da je uradio nešto zbog čega ga kriviš, ali sada ne mogu.
Nekoliko trenutaka tišine dok je njezin pogled čvrsto fokusiran za pod. O čemu razmišlja? Kaje li se što ga je poslala u hladne zidove? Hoće li se kajati kada shvati baš kao i ja? Ne želim da prolazi kroz to.
YOU ARE READING
Mračna strana ulice《III sezona》- Završena
ActionŽivot na meti sa neprospavanim noćima, a okruženje ispunjeno samo oružjem, alkoholom, drogom i svim onim stvarima koje ne pripadaju legalnoj strani ulice. Postoji li šansa da se iz svega toga izađe bez negativnih posljedica, a ispunjen ljubavlju i m...