■HARE POV■
Dok sam govorio kako je volim kao da sam vidio njezino tijelo da se kreće prema izlazu, ali kada sam pomislio da ću bolje pogledati. Dragana je stala ispred mene s rukama na mojim ramenima. Koliko mi samo nedostaje, Bože, kada sam počeo halucinirati. Nisam je vidio, znam da nisam. Ona nikada ne bi došla da me vidi, pogotovo ne navečer u tajnosti. Želja za njom je prevelika, tolika da će uskoro prerasti u bolest.
Dragana: Zašto ne želiš biti sa mnom? Mogu ti pomoći da izađeš iz zatvora.
Hare: Ne treba mi pomoć. Nisam kriv i izaći ću kada se sazna.
Rukom krene prema mom licu, ali glavu pomijerim u drugu stranu. Ne želim da me dira. Ne želim tuđe dodire na sebi. Ako ne mogu imati njezine onda neću imati ni tvoje, Dragana. Kada vidim da ne odustaje, da spušta i drugu ruku na moj obraz. Uzmem je za ruke i sklonim ih od sebe.
Hare: Ne diraj me.
Dragana: Opusti se. Biti će ti lijepo.
Zagrize donju usnu pa pogleda ka mom međunožju. Nasmijao bih se da sam na drugom mjestu, ali trenutno samo želim da se spasim nje.
Hare: Imaš mnogo drugih dečki, zaboravi na mene.
Dragana: Šta će biti ako ne želim druge nego tebe.. znaš li koliko mi se sviđaš? Imaš priliku, iskoristi je.
Počela je rukama prelaziti preko stomaka te ruku spusti između nogu dok je od druge ruke prste oblizivala. Jadan je način na koji me pokušava osvojiti. Mislim da mi se čak na nju ne može ni dignuti, ali zato može na onu koja je miljama daleko od mene, a najbliža srcu. Krenula je duboko disati, a ja nisam imao izlaza.
Dragana: Hoće li ti biti žao ako mi ne dadneš poslasticu?
Ironično se nasmijem.
Hare: Moje tijelo nije za davanje
Dragana: Zašto se suzdržavaš? Pocijepaj me, radi mi cijelu noć šta želiš, a sutra ćemo se ponašati kao da se ne znamo.
Onaj Hare prije Ane bi je uzeo u jednom dahu i ne bi razmišljao o ispravnosti odluke. Ali ovaj sada Hare, ne želi drugu djevojku pa ni na takav način. Ne želim nikome dati lažnu nadu pa da me sutra proklinju. Ispaštam već za mnogo grešaka, od kojih većina nije moja.
Hare: Ne želim te, Dragana.
Dragana: Da li bi spavao s njom da ti se ponudi ovako kao ja ili bi i nju odbio kao što to radiš sada?
Naravno da bi bio s njom. Ne bi mi trebala dva puta reći da me želi, ali više nemam pravo ni da se nadam kako ćemo možda opet nekada.. biti zajedno.
Hare: To nije tema o kojoj trebamo razgovarati.
Dragana: Ipak ne želiš razgovarati o njoj. Već ide na bolje. Zamrziti ćeš je vremenom kao što i ona tebe mrzi.
Njezine posljednje riječi su mi odzvanjale u ušima. Mrzi li me stvarno..? Znam da mrzi, ali ne treba mi to nitko govoriti, ne želim da me podsjećaju. Moja ljubav prema njoj se nije smanjila iako prolazim kroz svašta nešto od dana kada sam ušao ovdje, ali volim je, svaki novi udisaj je posvećen njoj.
Kada bih samo mogao znati gdje je i treba li joj nešto.. kakva je situacija vani, je li se barem pomirila sa Sarom i Robertom, šta ima s njima? Jesu li popustili pred ponosom i prepustili se ljubavi? Leon i Helena su uvijek zajedno, nalaze kompromis i žive u harmoniji.
Dragana: A onda ću u tvoje srce ući ja. Kada ti bude trebao netko da ti pomogne da je zaboraviš, biti ću tu. Neću otići kao ona.
Ni ona nikada ne bi otišla da je nisam povrijedio. Uvijek je bila tu za mene i činila me sretnim, najsretnijim. Jednog dana će me uspomene ubiti, a nju nemojte kriviti što je jedno srce prestalo kucati jer nije kriva. Kriva je ljubav koja nije bila dovoljna da je spriječi kako bi saznala istinu.
Dragana: U svemu sam bolja od nje samo se još trebaš uvijeriti.
Ne želim je porediti s nekim jer ona nema zamijenu. Možda ću nekada nastaviti svojim životom, ali neću prije nego što dobijem priliku da razgovaram s njom iako možda to znači da nikada neću krenuti dalje. Ni ne moram. I u tom dalje bih vidio samo nju zato je bolje da ostanem pri negativnom odgovoru.
Dragana: Kaži mi nešto..
Hare: Idi odavdje.
Tražila je da kažem bilo šta pa sam to iskoristio da kažem kako želim da ode odavdje. Klimne glavom potvrdno pa se odmakne od mene.
Dragana: Ali nismo završili. Vratiti ću se. Dolaziti ću ti često, sve dok ne poželiš da me ostaviš za zauvijek.
YOU ARE READING
Mračna strana ulice《III sezona》- Završena
ActionŽivot na meti sa neprospavanim noćima, a okruženje ispunjeno samo oružjem, alkoholom, drogom i svim onim stvarima koje ne pripadaju legalnoj strani ulice. Postoji li šansa da se iz svega toga izađe bez negativnih posljedica, a ispunjen ljubavlju i m...