■HARE POV■
Ležao sam pored nje sve dok nisam osjetio da plitko diše, zaspala je. Tiho se izvučem iz postelje, a zatim na prstima izađem iz sobe. Kretao sam se prema kuhinji gdje me je sigurno čekao Roberto. Uđem unutra i vidim da sjedi s pogledom u daljinu kroz prozor. Gdje se sada nalazi? Možda mu je lijepo, a moram ga prekinuti. U trenutku kada sam htio spustiti ruku na njegovo rame, pogleda u mene pa tiho izgovori.
Roberto: Što je bilo?
Izvučem stolicu i sjednem do njega, ruke savijem u laktovima pa ih tako spustim na stol, jednu preko druge. Gledao sam u njega i tražio riječi s kojima ću mu najlakše objasniti o čemu se radi, ali ne želim da doživi šok kao što sam ga doživio kada mi je saopštila svoje želje.
Roberto: Budi direktan. Nemoj okolišavati.
Zna me u dušu pa bi bilo čudno da nije skontao moje premišljanje. Poslušati ću ga.
Hare: Ana želi da pronađe majku, da sazna istinu o svom ocu.
Izjavim potpuno hladno, ali se jasno mogla osjetiti nervoza iz konteksta. Oči su mu se širom otvorile dok su usne također dobile razmak jedna između druge. Trepne nekoliko puta, a zatim mu se lice vrati u prvobitni položaj.
Roberto: Reci mi da se šališ.
Volio bih da ti mogu reći, ali nažalost ne mogu. Plašem se, o itekako se plašim da će saznati jer tada nas dvoje više nećemo postojati. Odmahnem glavom i pogled spustim ka rukama koje su se nalazile na stolu.
Hare: Mrtav sam ozbiljan.
Roberto: Otkud sada to? Odjednom, brate?
Slegnem ramenima jer mi zaista ponestaju riječi za njegova pitanja. Odgovara nemam, a trebam ih imati prvenstveno zbog sebe, a onda da mogu odgovoriti i njemu.
Hare: Znaš..
Podignem glavu prema njemu i spojim nam poglede, ali umjesto da završim rečenicu, on nastavi govoriti.
Roberto: Ne smije saznati ni pod koju cijenu.
Znao sam da ne smije i prije nego što mi je rekao, ali nisam znao kako da sakrijem istinu od nje pa sam zbog toga morao obaviti razgovor sa svojim najboljim drugom. Ako mi netko može dati odgovarajući savijet, onda je to on.
Roberto: Šta si planirao uraditi?
Hare: Ne znam, brate. Ne znam. Zbog toga sam te i zvao. Kada sam čuo što govori, jedinu utjeha sam vidio u tebi.
Spusti desnu ruku na moje lijevo rame i izgovori ono na šta nisam ni pomislio.
Roberto: Znaš da Sara zna?
Hare: K vragu! Na nju sam zaboravio.
Možda nisam trebao reći da sam je zaboravio jer znam koliko mu znači, ali sam u potpunosti zaboravio da i ona zna.
Hare: Nisu u kontaktu.
Roberto: Zar stvarno misliš da će čitav život biti udaljenost između njih dvije?
Hare: Ana se neće pomiriti sa njom zbog mene.
Siguran u sebe izgovorim, a onda me dočekaju njegove riječi.
Roberto: Nisi baš u mogućnosti da joj naređuješ.
Klimnem glavom potvrdno, svjestan da je u pravu. Šta drugo mogu da uradim? Ako mu predložim nešto, a znam šta mu je uradila, kako će reagovati na to? Možda bih trebao pokušati?
Hare: Brate.. ovaj, šta misliš da nas dvojica popričamo sa Sarom?
Iskre u njegovim očima pokažu da je pomislio na njihov susret. Zna šta mu je uradila, ali bez obzira na to njezino ime budi toplinu u njemu. Sreća? Može li se taj osjećaj tako nazvati znajući šta mu je uradila?
Hare: Ako ne želiš, mogu otići i sam.
Roberto: Ne. Otići ćemo zajedno.
Hare: Nadam se da će pristati da šuti.
Roberto: Vidjeti ćemo. Tvoje ponašanje prema Ani se ne smije promijeniti, moraš biti isti kao prije da ne shvati kako joj kriješ nešto.
Već sam se promijenio, zaspala je zamišljena jer kao nikada do sada nisam želio da imam odnos sa njom. Kroz njezinu lijepu glavu je prošlo dosta ružnih misli koje se nisu trebale pojaviti, ali jednostavno nisam mogao.
Hare: Pokušati ću.
Roberto: Neću te lagati i tješiti. Do ove situacije nije smjelo doći. Znaš da ako sazna, neće se završiti dobro.
Od početka smo krili, možda je to jedan od najvećih razloga i što sam bio hladan prema njoj. Nisam joj dozvolio da mi priđe blizu, ali onda su tu nastupili osjećaji i sa moje strane i desilo se.
Hare: Svjestan sam svega. Otići će od mene ako sazna.
Roberto: Neće otići samo od tebe, otići će i od mene jer sam joj krio.
Hare: Oprostiti će ti što si sakrivao, ali meni nikada neće oprostiti jer...
YOU ARE READING
Mračna strana ulice《III sezona》- Završena
ActionŽivot na meti sa neprospavanim noćima, a okruženje ispunjeno samo oružjem, alkoholom, drogom i svim onim stvarima koje ne pripadaju legalnoj strani ulice. Postoji li šansa da se iz svega toga izađe bez negativnih posljedica, a ispunjen ljubavlju i m...