■SARA POV■
Osjetim da mi se srce dijeli na sve sitnije komadiće kada shvatim da nikada više neću moći biti s Robertom. Izgubila sam ga, a za to sam kriva sama sebi. Viktor me je zaveo, natjerao da pomislim kako je njegova ljubav iskrena, a zatim sam posumnjala u Robertovu ljubav koja je bila čista i iskrena, a više je nemam. Za sve sam kriva samo ja!
Ana: Ako je prava ljubav, naći ćete način da sve vratite na svoje mjesto.
Tješile su me Anine riječi i ulijevale nadu u raspuklo srce. Hoće li biti kako ona kaže? Jesmo li imali pravu ljubav? Ili sam uspjela i pravu ljubav uništiti..? Nisam marila za njegove osjećaje, gledala sam da samo meni i Viktoru bude dobro dok se Roberto trudio da ja budem sretna i zadovoljna. Komplikovano je. Sve je previše komplikovano.
Sara: Dosta o meni. Šta ima kod tebe? Ti i Hare sve je dobro?
Došao je red da čujem i njezinu stranu. Do sada sam slušala samo Hareta i Roberta kako govore, a sada je i ona ispred mene. Otpuhne zrak ispred sebe, a potom izvuče ruku iz moje.
Ana: Ima dosta toga što ne znaš.
Samo misliš da ne znam, a ja opet ispadam loša drugarica jer sjedim s tobom, a ispada da radim protiv tebe. Ne želim to, a moram. Oh kako se samo osjećam grozno što se moram ovako ponašati prema tebi.
Ana: Jednostavno je. Želim da pronađem odgovore na neka pitanja iz prošlosti.
Gledala sam u nju, pozorno. Pokušavajući izgledati što prirodnije ovoj situaciji jer ako uradim bilo šta što će izazvati i malu sumnju kod nje. Izgubiti ću najbolju drugaricu zauvijek. Prvi put se može oprostiti, ali drugi i ne može.
Ana: Želim saznati što se dogodilo s mojim ocem. Tko ga je ubio..
Znala sam da ću čuti ove riječi, ali kada su izašle s njezinih usana ostavile su me bez riječi. Nisam znala šta da joj kažem uopće, a bila sam prisiljena da je pokušam odgovoriti od te zamisli. Riječ otac, nosi mnogo emocija sa sobom, također i riječ smrt, a kada se nađu u istoj rečenici nose ogromnu bol sa sobom.
Ana: Znam da mnogo stvari znaš jer prije mene si ušla u ovu kuću pa znaš li nešto o tome?
Kao oštrica mača njezine riječi su se zarile duboko u srce. Od mene traži da joj kažem šta znam, a ja ne smijem ako mislim ostati u ovoj kući. Ne mogu više biti bez njih. Ali ne mogu ni lagati. Roberto ako sazna da sam joj rekla, neće više željeti ni na distanici biti sa mnom. Zamrziti će me. Ne smijem si to dopustiti.
Sara: Ne znam ništa o tome..
Mnogo neizgovorenih riječi je ostalo u meni da čuči. Kada bih joj barem mogla reći pravu istinu, ali ne smijem. Moram misliti i na sebe.
Sara: Malo sam se iznenadila. Nisam znala da želiš saznati prošlost.
Znala sam, ali za nju nisam znala. Gluma mi je išla poprilično dobro.
Ana: Zbog te osobe sam izgubila dom. Želim da saznam tko je kriv za to.
Sara: Ja nikada ne bih tražila odgovore na prošlost. Možda zato što me je ova lekcija s pokojnim Viktorom tome naučila.
Pokušala sam je indirektno odgovoriti od te ideje da pronađe odgovor. Sigurna sam da joj se neće svidjeti. Razočarati će se.
Ana: Ali ja želim saznati. Nemoj misliti da vas ne gledam kao svoju porodicu, ali moj tata.. on je mnogo drugačiji od mame. On da je živ, nikada ne bih ostala bez svog doma. Bez svojih roditelja.
Govori s ogromnom količinom ljubavi prema svom ocu. Što je i razumljivo, ali.. tako pokušavati opravdati i ženu koja ju je rodila, a nakon nekoliko godina ostavila na ulici. Težak je život. Mnogo komplikovan.
Sara: Nekada stvari iz prošlosti ne treba dirati, ali ako misliš da će ti biti bolje kada saznaš odgovore onda ti nemam šta reći.
Pokušavala sam biti otvorena prema tome da ne sazna odgovore, ali ako shvati da joj svi govorimo kako ne treba mariti za prošlost, možda će tek onda posumnjati.
Ana: Odlučila sam i neću odustati od toga. Hare se ljuti što ulazim u davno završene teme jer sad imam vas, ali.. Razumijem ja i njega, tu je bio kada nije bilo nikoga od mojih, ali to ne znači da ga ne volim te da mi nije stalo do njega. I do vas, naravno.
Klimnula sam glavom potvrdno. Ni svjesna nije šta će dobiti kada sazna istinu, ali ne mogu joj to reći. Ne smijem zbog sebe. Hare će me opet izbaciti i s tim ću ih izgubiti.
YOU ARE READING
Mračna strana ulice《III sezona》- Završena
ActionŽivot na meti sa neprospavanim noćima, a okruženje ispunjeno samo oružjem, alkoholom, drogom i svim onim stvarima koje ne pripadaju legalnoj strani ulice. Postoji li šansa da se iz svega toga izađe bez negativnih posljedica, a ispunjen ljubavlju i m...