Je li naša ljubav prava?

263 12 4
                                    

■SARA POV■
Sara: Hare, poslušaj ga, nemoj više piti.

Stojala sam zajedno s Robertom pored Hareta koji je eksirao čaše alkohola. Razumijem da ga boli, loše mu je i možda trenutno ne vidi izlaz iz situacije.. ali svaki problem ima svoje riješenje, zar ne?

Dokaz smo nas dvoje.
Svađali smo se.
Odlazili jedno od drugog.
Prekidali.
Ali smo se opet vratili tamo gdje pripadamo.
Jedno drugom!

Roberto: Nije te vrijedna!

Pogledam u Roberta koji ishitreno izgovori posljednju rečenicu te pogleda u mene, samo slegnem ramenima jer zaista nisam znala ni šta više da kažem, a ni da uradim kako bi nas poslušao.
Možda je najbolje neke stvari da otpati i onda će se vratiti, svjež i odmoran.
Ali kroz alkohol će mu se samo još više pojavljivati pred očima.
Tako je bilo kod mene. Što sam više pila, to mi je bio bliži, ali samo psihički, u mislima.. fizički je bio daleko, mnogo daleko, sve do večeras.

Hare: Ona me ne želi, brate.. a ja sam joj bio spreman oprostiti sve.

Sjednem preko puta Hareta dok Roberto ostane na istom mjestu.

Sara: Slušamo te. Sve što imaš da kažeš, saslušati ćemo te.

Roberto spoji pogled s mojim te mu samo klimnem glavom, a on je već razumio šta imam u planu.
Cilj mi je da otvori dušu i kaže sve što mu se nalazi na njoj.
Ako želi da se izgalami, biti ćemo i tada tu.

Hare: Saro..

Podigne pogled ka meni.

Sara: Molim?

Hare: Hoćeš li mi donijeti još jednu bocu..?

Udahnem duboko, ne želim da pije, previše je, ali..

Sara: Nestalo je alkohola. Moramo sutra kupiti.

Prva laž koje sam se sjetila, izađe ispred njega.

Roberto: Do tada bi najbolje bilo da idemo spavati. Kasno je.

Hare: Idite. Mogu i sam.

Robertova ruka završi na Haretovom ramenu, nakon čega teško podigne glavu prema njemu.
Meni je muka koliko je popio, a tek njemu..

Roberto: Nije stvar u tome možeš li sam ili ne možeš. Ona ne razmišlja o tebi. Spava.

Sara: Razgovarati ćemo sutra.. odnosno danas, ali odmorne glave. Trijezne. Smisliti ćemo način.

Hare: Kako ne razumijete da ne postoji način. Ona me ne želi!

Ljutito izgovori i udari šakom od stol te se zatrese čaša iz koje je pio do maloprije, ali i druge stvari koje su se nalazile na radnom stolu.

Hare: Ne izlazi mi iz misli.

Frkne ljutito. Ljutnja je sve veća bila, a moje misli da će situacija otići pogrešnim putem, intenzivne.

Roberto: Slušaj brate.

Okrene ga prema sebi.

Roberto: Šta si za nas dvoje rekao kada si došao? Rekao si da si bio spreman na to da smo skinuli glavu s ramena jedno drugom, zar ne? Možemo iz toga zaključiti da smo bili na ratnoj nozi. Nismo podnosili jedno drugo.

Uvijek sam te podnosila. Ne preuveličavaj.

Roberto: A sada smo opet zajedno. Koja je pouka iz toga?

Hare: Da se sa vama dvoje nikada ne zna.

Nekontrolisani smijeh izađe kroz moje usne. Roberto nije želio taj odgovor, to mi pokaže i njegovo prevrtanje očima.

Roberto: Ne nego da prava ljubav uvijek nađe izlaz iz problema. Pobijedi, brate!

Hare: Je li naša ljubav prava?

Roberto mu spusti ruku na lijevu stranu, ispod grudnog koša, tamo gdje je srce.

Roberto: Ono će ti najbolje reći samo ga pažljivo slušaj.

Mračna strana ulice《III sezona》- ZavršenaWhere stories live. Discover now