■ANA POV■
Samo jedan korak me je dijelio od policijske stanice. Sigurna sam da je ovo najbolji korak koji mogu uraditi i za koji se nikada neću kajati. Ispaštati ćeš Hare. Hoćeš jer si zaslužio bol i patnju kakvu sam i ja imala kroz sve ove godine odrastanja bez oca. Korak za korakom i na mjestu sam gdje ću prijaviti ubistvo. Sjedim na stolici preko puta inspektorove i čekam da mi dadne mogućnost za razgovor.
xxx: Došla si.
Klimnem glavom potvrdno pa uzmem ruku u ruku, ispod stola, tako da nije mogao primijetiti moju nervozu. Uvijek je bilo tako ako imaš vezu onda možeš sve na lakši način pa sam to i iskoristila ovaj put.
Ana: Jesam.
xxx: Možemo odmah preći na stvar?
Što prije krenemo, to ćemo prije i završiti. Odlična ideja! Tim potezom ću smanjiti nervozu kod sebe i moći ću u miru tugovati, a druga stvar jeste da će Hare dobiti ono što je zaslužio.
Ana: Ako mi dozvolite.
xxx: Izvoli. Možeš početi.
Klimnem glavom pa se blago osmijehnem iako mi nije do smijeha uopće. Prije nego što počnem razgovor, izvadim iz džepa ono što mi je dala Svetlana i spustim na stol ispred njega. Usmijeri pogled sa mene na malu, crnu karticu te ga vrati na mene.
Ana: Tu je snimak.
xxx: O čemu se radi?
Ana: O ubistvu!
Grubo izjavim pa se naslonim na fotelju u kojoj sam sjedila. Postajem sve više nervozna i ne uspijevam da je kontrolišem, a trebala bih. Inspektor je očekivao šta ću reći pa sam nastavila.
Ana: Ubio mi je oca.
Poluotvorenih očiju me pogleda kao da me skenira, ali zanemarim taj pokret pa nastavim.
Ana: Imate dokaz ispred sebe.
Uzme karticu pa je stavi u monitor te prije nego što počne gledati snimak, postavi mi pitanje.
xxx: O kome se radi?
Ana: O Haretu Uremoviću!
Taj odgovor je tjerao jezu pod kosti, ali sam ipak izgovorila to ime koje me je godinama činilo sretnom, ali s lažnom nadom. Mislila sam da me zaista voli no sve je bila laž. Lagao me je cijeli život, a sada je došao red na mene da mu vratim sve što mi je uradio. Kajala sam se što sam šutila o činjenici da želim saznati tko mi je ubio oca, a on se nije kajao što mi je čitav život sakrivao istinu. Naprotiv živio je kao da ne krije ništa od mene.
xxx: Uremović?
Klimnem glavom potvrdno. Da, Uremović! Možda ti je čudno, ali meni nije. Sigurna sam da će na snimku pomisliti kako je Hare jer su identični.
xxx: Ako je to sve što imaš da kažeš. Možeš ići. Ostalo je na nama.
Ana: Šta ćete uraditi povodom ubistva mog oca?
Prije nego što izađem, postavim pitanje koje me je zanimalo.
xxx: Ići ćemo po zakonu.
Podignem obrvu pa nastavim slušati kakav im je to zakon. Ja koja sam se godinama bavila kriminalom, sada stojim pred inspektorom i slušam o zakonima, kao da me zanimaju, ali zanima me samo jedno. Hoće li Hare dobiti ono što zaslužuje?
xxx: Prvo ćemo ga privesti.
Sve što sam željela da čujem sam upravo i čula. Mogu izaći, svjesna da ću ga strpati u zatvor. Je*i ga, sam si me doveo do ovoga, Uremoviću.
Ana: Želim da policija radi svoj posao.. da privodi ubice.
xxx: Nije potrebno da nam govoriš šta nam je posao.
Potrebno je itekako, nemoj da vam zapalim stanicu pa ćete svi zajedno s Haretom izgoriti u njoj. Nije mi loša ideja, zar ne? Malo benzina i jedna šibica, a vi pokošeni kao i ja kada sam čula da mi je Hare krvni neprijatelj.
Ana: Nadam se da ćeš biti pametan i uraditi ispravno jer u suprotnom..
Nisam dovršila rečenicu samo sam mu namignula i išetala iz njegovog ureda, ostavljajući ga bez mogućnosti da nešto kaže. Hladan zrak me dočeka pa natjera da razmišljam o sljedećem koraku, znala sam šta mu slijedi samo sam trebala skupiti snage za to.
YOU ARE READING
Mračna strana ulice《III sezona》- Završena
ActionŽivot na meti sa neprospavanim noćima, a okruženje ispunjeno samo oružjem, alkoholom, drogom i svim onim stvarima koje ne pripadaju legalnoj strani ulice. Postoji li šansa da se iz svega toga izađe bez negativnih posljedica, a ispunjen ljubavlju i m...