Trebaš mi ti..

282 13 0
                                    

■ROBERTO POV■

Postavljeno pitanje mi dadne potvrdan odgovor. Čula je Saru i zbog toga je šutila. Ne mogu joj reći o čemu se radi, barem ne preko telefona jer može Ana čuti i izazvati ću problem.

Roberto: Čula si je.

Helena: Zašto mi ništa ne govoriš? Kako je odjednom opet tu? Pričaj mi sve. Kako se sada osjećaš?

Roberto: Nemam ništa mnogo da ti kažem. Sinoć je došla i Hare ju je primio zbog Ane.

Helena: Jesi li bolje sada kada je tu, kada je možeš vidjeti kada želiš? Nemoj poricati. Znam da ti je stalo do nje.

Šutio sam dok su riječi silazile s Heleninih usana. Govorila mi je istinu, ali nisam imao hrabrosti da priznam.

Roberto: Za mene je ona završena priča.

Hladno izgovorim pokušavajući uvjeriti i sebe i nju da je istina što sam rekao.

Helena: Ako nekada budeš želio da slušaš srce, a ne razum. Podržati ću te, braco.

Roberto: Čuvaj se, Hel. Pozdravi Leona.

Helena: Čuvaj se i ti, braco. Hoću, i Leon je pozdravio tebe, ali sam zaboravila da prenesem. Pozdravi sviju tamo pa se čujemo. Ljubim te.

Roberto: Ljubi i brat svoju malu seku.

Prekinem poziv i odem u kuhinju gdje su već svi čekali na mene, ali prije nego što sjednem za stol, operem ruke.

Hare: Kako je, Helena? Leon?

Roberto: Dobro su, Leon je otišao na kontrolu, s njim ću se čuti kada se vrati. Pozdravili su vas.

Odgovorim Haretu kada sjednem za stol. Ana i Hare su sjedili jedno do drugog kao i inače, Sara je sjedila preko puta Ane, a ja na vrhu stola. Sam.

Ana: Kada će nam doći?

Hare: Nije da nismo jučer došli ovamo.

Nasmijem se zajedno s Haretom. Ana i Helena su se sprijateljile, baš se lijepo druže zbog čega mi je drago, a i Sara je s njima, uklopile su se sve tri.

Ana: Pa nismo bili dugo.

Hare: Jer si željela da se vratiš kući.

Roberto: Dobar tek!

Sara: Hvala, također.

Svi su u isto vrijeme rekli, ali meni su jedino Sarine riječi došle do ušiju. Krajičkom oka sam pogledao u nju koja je gledala zamišljeno u svoj tanjir. Možda ovo i nije dobra ideja što je došla. Bolje bi bilo da se ne viđamo.

Ana: Ja ću izaći malo da prošetam.

Hare: Neka ide i Sara s tobom, možete otići u kupovinu, niste dugo išle zajedno.

Ana: Ići ćemo, ima vremena. Neka se Sara malo odmori.

Sara: Nisam umorna. Rado ću ići s tobom.

Ako ovako nastave, postati će sumnjivi. Hare je ne pušta nigdje samu, a od Sare je tražio da bude s njom uvijek kada on ne može. Gledao sam u njih naizmjenično i na Aninom licu vidio jasno nezadovoljstvo.

Ana: S tobom postajem kao u kavezu. Pusti me da dišem, Hare!

Frkne ljutito potom ustane i gurne stolicu, a onda izađe iz kuhinje.

Hare: Ne znam šta da radim.

Glavu smjesti u dlanove ruku pa teško uzdahne. Sara je gledala u mene kao da je čekala moje naređenje.

Roberto: Možda je samo željela malo prošetati.

Hare: Nije.

Podigne glavu i pogleda u mene.

Hare: Ne smijem je puštati samu, brate. Ne smijem.

Roberto: Postati ćeš joj sumnjiv svojim ponašanjem.

Sara je ustala i počela da rasklanjala stvari sa stola. Nije izgleda znala šta treba raditi pa se odlučila za ovo. Njezino tijelo se kretalo ispred mojih očiju i nemoguće je bilo da je ne pogledam. Još uvijek je zgodna kao i prije.

Hare: Možda bi najbolje bilo da priznam sve.

Roberto: Trebaš biti siguran da to želiš. Nemoj poslije da se kaješ.

Hare: Šta mogu uraditi?

Sara: Mislim da bi trebali malo tiše razgovarati jer..

Približi nam se i dovrši rečenicu.

Sara: Može da vas čuje.

Hare klimne glavom potvrdno, ali nervozno. Kroz mnogo stvari smo prošli, ali nikada nije bio u ovoj mjeri nervozan. Znam da se sada radi o Ani i da to pridonosi njegovom ponašanju.

Roberto: Ostaje samo da čekamo i vidimo šta će se dogoditi.

Hare: Ne mogu čekati. Nemam strpljenja.

Sara je prala suđe i nije obraćala pažnju na nas, ali njezino dupe je bilo u mom fokusu. Donji dio stomaka me je počeo boliti i tada sam odlučio da se posvetim samo Haretu, ali Hareta više nije bilo na stolici pored mene. Ustao je i krenuo prema vratima, ostavljajući me u kuhinji sa Sarom. Kada je završila i došla do mene, obrati mi se s pitanjem.

Sara: Treba li ti nešto?

Trebaš mi ti. Ali samo negativno odmahnem glavom.

Sara: Mogu li vam nekako pomoći?

Mračna strana ulice《III sezona》- ZavršenaWhere stories live. Discover now