Samo sam tvoja!

268 10 0
                                    

■ANA POV■

Željela sam ih ostaviti same, možda se zbliže. Nadam se da hoće! Haretova ruka se nađe oko moga struka prije nego što dođemo do sobe pa me okrene prema sebi uz riječi.

Hare: O čemu razmišlja moja sreća?

Osmijeh se refleksno razvuče potom omotam ruke oko njegovog vrata i približim usne uz njegove.

Hare: Izgleda.. da se nećemo vraćati.

Ana: Mislim da govoriš istinu..

Podigne me od poda tako da sam sada sjedila na njegovim kukovima s rukama na obrazima, a spojenim usnama. Laktom gurne vrata od sobe pa nas unese i kada pomislim da će me spustiti. Pokaže mi da sam u totalnom krivu jer završim uz vrata, ali samo dok ih zaključa.

Kroz nekoliko koraka smo završili na krevetu, još uvijek ne prekidajući poljubac. Poželjeli smo jedno drugo toliko da se ne možemo zasititi.

Ana: Ne smijemo se više svađati.

Izgovorim čim dobijem priliku da udahnem zrak zatim u tom trenutku dobijem njegov pogled koji se podigao s usana na oči.

Hare: Uraditi ću sve što je do mene.

Ana: I trebaš.

Prstima pređe niz moj obraz i natjera trnce da se prošire čitavim tijelom. Uvijek je tako utjecao na mene. Hoće li se nekada smanjiti osjećaj koji mi šalje ravno u srce?

Hare: A šta je s tobom, gospođice?

Osmijehnem se. Naravno da ću raditi na tome da imamo što manje svađa, ali morati ću nekada izaći iz kuće. Što bi trebalo značiti da će tada morati pokazati povjerenje.. koje ću svjesno izgubiti ako nastavim kopati po prošlosti. Ali ne mogu se promijeniti. Ne mogu prestati tragati za istinom.

Ana: Truditi ćemo se zajedno, može tako?

Hare: Hoćeš li mi nekada odgovoriti na pitanje bez postavljanja pitanja u istoj rečenici?

Slegnem ramenima koliko mi je taj pokret dozvoljavala blizina njegovog tijela. Uživam u našim trenutcima, želim da traju zauvijek. Potpuna sam samo onda kada je pored mene. Bez njega život nema smisla. Dozvolila sam sebi da mi sreća zavisi od njega ili je on postao moja jedina sreća?

Ana: Da se vratimo na prvobitni događaj?

Nasmije se malo glasnije nego inače i namigne. Oh, kako me samo zavodiš i nakon mjeseci veze. Približim njegovo lice sebi i spojim usne u poljubac. Nisam čekala da mi odgovori jer odobrenje mi nije trebalo da razmijenjujem strasti sa vlastitim dečkom.

Uzvraćao je poljupce i samim tim mi odobrio, zar ne? Kada su mu ruke počele šarati niz moje tijelo, želja da ga imam je sve više rasla. Uzdasi su se počeli prolamati sobom dok su dodiri postajali sve intimniji.

Hare: Čija si tako najbolja?

Sklopljene oči su mi omogućavale da intenzivnije osjetim sadašnji trenutak, a postavljeno pitanje me natjera da se osmijehnem. Znam da uživa kada mu govorim da sam samo njegova. Ne želim mu skraćivati sreću koju već svjesno mogu da mu poklonim kao što i on meni poklanja u svakom trenutku od dana kada smo se upoznali. Da ne pričam sreću onaj dan kada je došao na aerodrom i spriječio moj odlazak. Taj dan sam shvatila koliko mu značim, spustio je gard i primio ljubav u život. Pustio me je da mu budem bliža nego ikada prije.

Ana: Tvoja sam. Samo sam tvoja!

Noge su mi se stresle i označile da sam završila samo zbog njegovih dodira. Još uvijek je u hlačama dok je mene skinuo kroz par brzih pokreta, nisam se bunila, naprotiv prepustila sam mu se i dozvolila da radi šta želi. Sada je red na mene. Red je da i on ostane bez odjeće.

Ana: Može malo i ovako.

Kada ga okrenem ispod sebe, uz njegovu pomoć, ne treba osporavati, sjednem mu na noge i otkopčam hlače koje ubrzo završe na podu zajedno s boksericama. Pomaknem se nekoliko milimetara prema njemu i uz osmijeh izgovorim.

Ana: Izgleda da je došao red da uživaš i ti kao što sam i ja prije nekoliko trenutaka.

Počnem se kretati dole gore sve dok nisam osjetila da od hrapavijeg postaje klizavo i da ću moći sjesti na njega bez nepotrebnih problema. Malo jači stisak na zadnjici osjetim kada sjednem na njega. Sklopio je oči na trenutke, ali ubrzo ih je otvorio tako da smo se sada gledali s očima punih žara.

Hare: Uživaš li ti?

Sada su njegove obadvije ruke bile na mojoj zadnjici dok sam ubrzala ritam kretanja.

Ana: Uživam, uvijek s tobom, Hare.

Mračna strana ulice《III sezona》- ZavršenaWhere stories live. Discover now