■LEON POV■
Došao je i taj dan.
Dan kada ćemo početi s pripremama za svadbu.
Zajddnički dogovor jeste da ne želimo ništa pretjerano, prvestneveno zbog Helene koja je trudna i ne želim da je izlažem dodatnim i većim stresovima.Helena: Šta ako ti se ne svidi moja vjenčanica.. ako ti ne budem lijepa.
Nervozno spusti telefon na stol pa me pogleda. Osmijehnem se kratko, ali ironično.
Leon: Ne može se dogoditi. Za mene si najljepša žena na planeti, u čemu god da si.. ljubavi.
Spustim dlan na njezin obraz pa se približim tek toliko da spustim usne na njezin nos. Obrazi joj se zacrvene, a osmijeh ukrasi već prelijepo lice.
Leon: Uvijek će me zanimati, za šta me je Bog nagradio kada mi je tebe poslao u život.. tako pametnu, dobru, iskrenu, poštenu..
Epiteti su se mogli redati jedan za drugim, a nijedan je ne bi mogao opisati.
Moja.
Najbolja.
Jedina.Helena: Znaš.. osvojio se me na prvi pogled. Zaljubila sam se u prvu riječ. Zavoljela te zbog neiskavrenosti.
Spusti pogled na kratko, ali ga ubrzo vrati na moje oči koje su željne njezinih pogleda, topline i ljepote.
Helena: Znala sam koliko god da je mračan život u kojem ste živjeli, isto toliko si kontrast od toga. Ti si jedina svjetla tačka koju sam vidjela u svom tom crnilu.
Riječi koje me ostave bez daha, odu ravno u srce i tu se zabilježe kao i u dugoročno pamćenje.
Leon: Moja Hel.. moja ljubavi.
Osmijehnemo se u isto vrijeme, a onda joj zazvoni telefon te se odmakne od mene.
Helena: Molim?
Volim njezino pomijeranje usana i tokom razgovara, a kako tek volim njezine poljupce koji se redaju od usana pa do najintimnijih dijelova tijela.. ali volim i svojim usnama da šaram po njezinom tijelu.
Helena: Da. Kontaktirali smo vas povodom benda.
Sada znam s kim razgovara, ali erekcija u hlačama mi odvlači misli s razgovara i usmjerava me na njezino tijelo. Pored nje ne mogu ni da se obuzdam, ma ne mogu ni racionalno da razmišljam.
Helena: Super! Nama odgovora.
Vjerujem u nju i znam da će se dogovoriti s njima, bez problema.. pa dozvolim sebi da se vratim maštanju i želji za njom.
Helena: Da, da, svakako. Kada vam odgovora?
Dobijem pogled koji me uzdrma još više. Sigurno da nisam trebao spustiti ruku na njezinu butinu jer joj se zamalo oteo uzdah s usana, a ne želim da je drugi slušaju kako uzdiše. Želim da uzdiše samo za mene! Snalažljivo se ugrize za donju usnu i uzbudi me još višeHelena: U redu. Vidimo se sutra u sedamnaest časova. Zdravo!
Prevrne očima i ostavi telefon na stol, a onda se okrene prema meni i spoji nam poglede.
Želio bih da je uzmem ovdje, na sred stola!Helena: Šta radiš ovo?
Uzmem njezinu ruku pa je spustim na svoju izbočinu uz uzvraćeno pitanje.
Leon: A šta ti meni radiš?
Osmijehne se zadovoljno, ali i odgovori.. možda i ne baš onako kako sam želio.
Helena: Trebamo se dogovoriti za svadbu, trebamo nazvati i rezervisati sve što nam je potrebno.. naručiti.
Leon: Možda možemo ukrasti za sebe pola sata.
Helena: Ne možemo Leon, nemamo vremena.
Sklonim pogled sa nje. Govori istinu, ali nekada jednostavno ne mogu da se obuzdam jer je poželim.
Leon: Doći ću brzo.
Poželim otići u toalet i zadovoljiti sam sebe jer bez toga neću moći razmišljati. Misli će mi ići samo na to dok se ne ispraznim, a nju ne želim forsirati. Poštujem odluke kada ne želi da se mazimo, vodimo ljubav.
Helena: Gdje ćeš?
Uhvati me za ruku i spriječi na trenutke moj odlazak. Okrenem se prema njoj.
Leon: U toalet.
Helena: Naljutio si se..
Tiho, ali opet dovoljno glasno izgovori da je čujem.. odmahnem glavom.
Leon: Nisam ljut.. na tebe ne mogu biti ljut.
Helena: Sigurno?
Ustane i spusti ruke na moje obraze na što klimnem glavom potvrdno.
Helena: Možda i možemo uzeti malo vremena za sebe.
Leon: Ne želim te forsirati Hel, kada budeš željela onda ćemo i imati jedno drugo, a do tada postoji riješenje i za mene. Ne brini se.
Poljubim je u čelo.
YOU ARE READING
Mračna strana ulice《III sezona》- Završena
ActionŽivot na meti sa neprospavanim noćima, a okruženje ispunjeno samo oružjem, alkoholom, drogom i svim onim stvarima koje ne pripadaju legalnoj strani ulice. Postoji li šansa da se iz svega toga izađe bez negativnih posljedica, a ispunjen ljubavlju i m...