■LEON POV■
Sredio sam život. Sve je došlo na svoje. Čak je došlo i ono čemu se nisam nadao. Postati ću otac. Najljepša vijest koju sam čuo u čitavom životu.
Helena: Ljubavi, jesi li spreman?
Omota ruke oko mojih leđa pa sitan poljubac ostavi na leđima. Njezino tijelo me grije poput Sunca. Isto što je uradila i njezina blizina, ugrijala mi je čitav život, učinila me najsretnijim čovjekom.
Leon: Spreman sam, živote. Volio bih da mogu ostati s tobom, ali moram ići na posao.
Stane ispred mene pa mi na obraze spusti dlanove dok su joj se oči caklile. Helena je sretna i to je sve što mi treba u životu. Kada se rodi beba, to će biti dvije osobe zbog kojih ću da živim, a do tada samo Helena.
Leon: Nemoj da bi nešto radila. Naljutiti ću se.
Helena: Ali..
Spustim usne na njezine te na takav način spriječim objašnjenja. Uzvratila mi je poljubac, ali se ubrzo sklonila od mene.
Helena: Sretno na poslu i čuvaj se.
Leon: Hel.. možda u životu nećemo dobiti dva puta istu šansu zato te molim da se čuvaš što više. Lezi i odmaraj. Neće ti ništa nedostajati, ni tebi ni našoj bebi. Obećavam ti to!
Držao sam dlanove na njezinim obrazima i nisam želio ni da trepnem kako bih je mogao gledati što duže. Nekada se zapitam, gdje bi bio i šta bi radio da nemam ovo blago ispred sebe?
Helena: Ne mogu da mirujem devet mjeseci, Leon. Želim da se zaposlim.
Leon: Šta god da ti treba, meni ćeš da kažeš. Dobiti ćeš sve što poželiš. Ali od tvog posla nema ništa dok se ne porediš.. i nemoj da se ljutiš.
Otpuhne iznervirano pa se skloni od mene uz riječi.
Helena: Razgovarati ćemo kada dođeš. Sada idi da ne zakasniš.
Klimnem glavom potvrdno te samo kratko odgovorim, svjestan da govori istinu. Zakasniti ću prvi dan na posao, a to mi ne treba. Treba mi posao jer moram da zaradim, ušteđevina je pri kraju, a ne smijem nas ostaviti bez ičega. Ona i beba moraju sve da imaju.
Leon: Volim te.
Dok sam koračao ka poslu, misli o nama me nisu napuštale. Jesam li dovoljno dobar za nju? Ponašam li se previše strogo? Ne želim zvučiti bolesno, ali možda više neću dobiti šansu da postanem otac. Zato ovu sada priliku moram da iskoristim. Želim da postanem otac. Helena će prihvatiti mirovanje vremenom, razumijem da joj nije lako, navikla je da se kreće i da radi, ali došlo je vrijeme i kada se nekim stvarima treba reći stop. Obećavam da neću biti ovakav nakon što se oporavi poslije poroda, ali do tada ih moram čuvati na ovakav način. Možda previše strog, ali najbolji za njih.. za nas troje. Ako treba raditi ću i dva posla samo da oni imaju sve, ali njoj neću dozvoliti da radi.
ESTÁS LEYENDO
Mračna strana ulice《III sezona》- Završena
AcciónŽivot na meti sa neprospavanim noćima, a okruženje ispunjeno samo oružjem, alkoholom, drogom i svim onim stvarima koje ne pripadaju legalnoj strani ulice. Postoji li šansa da se iz svega toga izađe bez negativnih posljedica, a ispunjen ljubavlju i m...