Yılbaşının üzerinden bir hafta geçmişti. Uğur öğle yemeği için arkadaşları ile sözleştiği restorana geldi. Kapıda kabanını ve atkısını vestiyere teslim ettikten sonra takım elbisesinin kollarını düzelterek içeri girdi. Kendilerine ayrılan masa ilerlerken tek başına oturan adamın yanından geçip durdu. Kuvvetli bir hafızaya sahipti ve genelde yanılmazdı. Bir iki adım geri gidip adamın yanında durdu. Çağrı başını kaldırıp kendisine dikkatle bakan adama baktı.
"Krizantem organizasyon değil mi?"
"Evet siz?"
Uğur hemen elini uzattı.
"Merhaba Ben Uğur Diyarhan. Word Holding Yönetim Kurulu Başkanı"
"Memnun oldum Uğur Bey, Çağrı Kantar"
"Müsaade ederseniz biraz oturabilir miyim?"
"Tabii lütfen buyurun"
"Yılbaşında Season oteldeydim. Organizasyonu sizin yaptığınızı öğrendim, tebrik ederim çok başarılıydı"
"Ne güzel, yapılan işin karşılığı takdir görmek çok hoş"
Uğur gülümseyerek başını salladı.
"Siz sahibi misiniz?"
"Şirket eşimin adına, yani ben teknik olarak çalışanım"
"Gereksiz ayrıntılar, beraber çalışmak zor olmalı"
"Bize zor gelmiyor, belki de buna alışık olduğumuz içindir"
"Harika... İletişim bilgilerinizi otelden aldım. Belki bir gün beraber çalışma imkânımız olur"
Özden neredeyse koşarcasına içeri girip masaya geldi. Kendini zorla durdurup Çağrı'nın karşına oturdu tabi omzu ile yanında oturan Uğur'a hafif çarptı.
"Özür dilerim geç kaldım"
"Yarım saat Özden"
"Yirmi beş dakika ama sen yuvarlamayı seviyorsun, trafik vardı"
Çağrı inanmaz bakışlar attı. Söyleyeceği pek çok hazır cümle vardı fakat misafire dua etsin.
"Of! Trafik yoktu geç kaldım rahat ettin mi?"
"Özden, Uğur Bey ile tanış, hemen yanında oturuyor"
Çağrı gözleri ile uyarıp adamı işaret edince kız hemen yan döndü ve elini uzattı "Merhaba Özden ben"
"Memnun oldum ben de Uğur"
"Sizi tanıyorum, siz spiker Gülçağ Hanım'ın eşisiniz"
"Magazini takip ediyorsunuz"
"Eh biraz iş gereği biraz da merak"
Çağrı konuşmayı dinleyince adamın işini ön plana çıkarmak istedi. Bilmem kimin eşi diye anılacak biri değildi sonuçta
"Uğur Bey, World Holding yönetim kurulu başkanı Özden"
"Onu da biliyorum karısını takip ettiğimi söyledim ya"
Uğur kızın tepede topuz yaptığı siyah saçları sayesinde ay gibi ortaya çıkan yüzüne gülümseyerek baktı. Ne kadar rahattı, hiç kendini zora sokmak ister gibi bir hali yoktu.
"Uğur Bey yılbaşı gecesinin esas yapı taşı Özden. Tüm ayrıntılarla o ilgilendi"
"İnce bir zevkiniz var Özden Hanım. Hiçbir ayrıntı atlanmamış ve gördüğüm kadarıyla herkes çok eğlendi"
"İçkinin su gibi aktığı gece de herkes kafası güzel olunca eğlenmiş olmaları normal tabii. Ben çok iyi bir iş çıkardım o ayrı"
"Özden mütevazı olma konusunda biraz sorunlu" derken Çağrı gözlerini patlatarak bakıyordu. Uğur ise halinden hiç rahatsız değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADRAJA GİREN HAYATLAR (Tamamlandı)
RomanceHayatın kameranın önünde yaşanıyorsa her davranışın, her sözün değerli ya da değersiz olsun haber değeri taşır. Söylemediklerini söylemiş, yapmadıklarını yapmış olursun. Gerçeği anlatmak ya da inandırmak ise imkânsız.