Bölüm 4

3K 541 281
                                    

4. BÖLÜM:

Uğur'un sessizliğini korumasından, beklemediği bir sürpriz yapacağını düşünen Gülçağ iç çamaşırı mağazasına girerek o gece için oldukça cüretkâr bir takım aldı. Vahşi hisler uyandırıcı, fileli tulumu çantasını atıp gülümseyerek mağazadan çıktı. Romantik bir yemek yiyeceklerine emindi fakat nerede nasıl olacağını bilmiyordu. Uğur'un sürprizler konusunda ne kadar başarılı ve ince olduğunu yaşayarak öğrenmişti. Bu konuda ona güveniyordu. Bir gece öncesinde Uğur seyahatten gelip duş aldıktan sonra yorgunlukla kendini yatağa attı.

"Yoruldun mu canım?"

"Evet, ama değdi. İstediğimi arsayı buldum ve aldım. Üzerinden büyük bir yük kalktı"

"Büyük yük dediğine göre kim bilir arsaya ne ödedin?"

"Kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez Gülçağ. Para kazanmak istiyorsan para harcamalısın"

"Çalışırken çok kesin kuralların var neyse ki evde öyle değilsin"

Tek gözünü açıp karısına baktıktan sonra başını iki yana sallayarak yeniden kapattı. Ertesi gün sevgililer günü olduğu için bu gece tartışmak istemiyordu. İşyerindeki kurallarını evde uyguluyor olsaydı Gülçağ çoktan tarihe karışmış olurdu. Anlayışını ön planda tutmasının tek bir nedeni vardı. Kendi eksikliğini kadının üzerine yıkamazdı. Çocukları olmayacağını öğrendiklerinde Gülçağ çok üzülmüştü. Bunun nedeni olmak Uğur'u daha çok üzdü. Karısında sorun yoksa kendisinde vardı. Gülçağ'ın sorunsuz çıkan tahlillerin sonucu tüm oklar Uğur'u göstermişti. Karısının kendisinden uzaklaşmasının nedeni hep bu olduğunu düşündü. Her ne kadar umursamaz davransa da kadın olarak bebek sahibi olmak isterdi.

"Yarın bir yere gidecek miyiz yoksa burada mıyız?"

"Seyahat planı yapmadım canım"

"Sorun değil hayatım. Burada da özel zaman geçiririz"

Bu konuşmadan sonra Gülçağ elle tutulur bir hediye geleceğini düşündü. Gülümseyerek kocasının yanına yattı.

**

"Sevgili arkadaşım Uğur, karına akşam bizde olacağınızı söyledin mi?"

"Hayır "

"Ne o yemedi mi?

Ümit elleri cebinde sırıtıyordu. Uğur ciddi ifade ile baktıktan sonra o da gülümsedi.

"Cezamı verecek?"

"Belki yatağa almaz"

Uğur açısından çok da beklenmedik bir durum değildi. Ayda bir, çok iyi gününde ise belki iki karısı ile beraber olabiliyordu. O da çok tatmin edici değildi.

"Sen benim seks hayatımı kafana takma dostum evine git de karına yardım et"

"Haklısın benimkinin cezaları süründürücü oluyor"

"Robottan sonra rahip hayatına geçebilirsin"

"Iğy... İçimi bir ürperti sardı. Gidip güzel bir çiçek yaptırayım"

Uğur arkadaşının gidişini gülerek izledi. Zehra hiç kolay bir kadın değil de ama Ümit de ki şeytan tüyü işi çözüyordu. Bazen onların kendi dünyalarını özeniyordu. Üç kişilik kocaman bir dünyaları vardı.

Eve geldiğinde Gülçağ hazırlanmış onu bekliyordu. Saçı ve makyajı profesyonel ellerden çıkmıştı. Üzerinde bordo rengi kadife elbise, tüm bedenini sarmış, sırt dekoltesi oldukça açıktı.

"Vay canına muhteşem görünüyorsun"

"Bugün özel bir gün"

Karısının yanına gidip beline sarıldığında eli sırtındaki çıplaklığa değdi. Karısının etrafında dönüp beğeni ile süzdü.

KADRAJA GİREN HAYATLAR (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin