Bölüm 15

3K 547 160
                                    

15. bölüm

Sabahtan öğlene kadar yine sinir harbi içinde geçti Uğur için. Gülçağ'ın ara vermeden kanallar arası tüm magazin programlarında boy gösteriyordu. Açıklamaların tek taraflı olması, insanların onun sözlerini inanmasına neden oluyordu. Uğur bir an önce Gülçağ'ın dilini bağlayacak kararlar alınması için Ümit'e baskı yaptı. Çoktan konuya el atmışlardı fakat sistem Uğur'un istediği gibi hızlı ilerlemiyordu maalesef. Eleştirilerin hedefinde Özden olması pek çok açıdan hem de Uğur hem de Özden'i zan altında olmaya zorluyordu. Gülçağ'ı susturmak yapacaklarının önüne geçemeyecekti.

Özden farkında olmadan inişli çıkışlı bir ruh haline dönüşmeye başladı. Kendini tanımayan birçok insanın gözünde kötü kadın damgası yedi. Dik durma çabalarının ardından haksızlığı hazmedememenin çalkantılarını yaşamaya başladı. Gerçekler er ya da geç gün yüzüne çıkacaktı fakat bu süre zarfında sağlıklı kalabilmek güçtü. Uğur'un ilgisi, jestleri, desteği olmasa işi zordu. Babası kendinizi maymun etmeyin demişti fakat şu an daldan dala atlıyorlardı.

Uğur, anne ve babasını daha fazla oyalayamayacağını bildiği için öğle yemeği planlaması yaptı. Kendi evinde herkesten uzak olmak istemişti fakat annesi "Ortada yanlış yoksa neden kaçıyorsunuz?" dediğinde ikna yolunu seçti.

"Anne, kız benim yüzümden gündemden düşmüyor. Önemsemediğini söylese de etkilendiğini farkındayım"

"Bak oğlum... Karşında iki kadın var. Biri ayrılığı hazmedilmemiş ve kendi hatalarını örtüp başkasına suçu atan Gülçağ. Onu da anlamak lazım, sonuçta terk edilen o. Diğer kadın ise taze bir ilişkiye başlamış ama bunun heyecanını baskılamak zorunda. Herki iki durum da tercih edeceğimiz bir yaşam değil. Gülçağ'ın boy gösterisine karşı bir duruşunuz olmalı. Kaçmak, sessiz kalmak, kabullenme davranışlarıdır"

"Yani ortaya çıkma zamanı geldi mi?"

"Evet oğlum. Bundan sonra Özden ile beraber olacaksan bir an önce hayata karışın. O kız da aşkının tazeliğini yaşasın"

Uğur, annesinin sözünü dinleyerek öğlen için restorandan yer ayırttı. Özden de kabul etmişti fakat birçok endişe içine çöreklendi. Uğur'un ailesi ile tanışmak zaten başlı başına gerginlik sebebiydi bir de bunun uluorta olması endişesini ikiye katladı. Uğur ne derse desin sonuç değişmedi. Restorana girdiklerinde Özden'in bir eli ile Uğur'u tutarken diğeri eli adamın kolunu hunharca sıkmakla meşguldü.

"Özden tırnakların kumaşı deldi, etime battı"

"Çok stresliyim Uğur"

"Yola çıktığımızdan beri farkındayım ama çok acıdı"

"Sende pat diye söyledin. İnsan önceden alıştırır canım"

"Uzaylıları inmedi. Her devirde yaşanan bir tanışma"

"Her devirde de stres yaratmış. Almıyor şu kalın kafanız bir türlü"

"Bir de anlayışsız muamelesi görüyorum ya pes"

İkili masaya yaklaşırken babası ayağa kalkıp ceketinin düğmesini ilikleyerek karşıladı.

"Merhaba kızım ben Uğur'un babası Okan Diyarhan ve eşim Nevin Diyarhan"

"Memnun oldum. Ben de Özden Koçar"

Uğur, Özden'in sandalyesini tuttuktan sonra yerine geçti. Nevin Hanım dikkatle Özden'i inceledi. Bu inceleme saklamadan, kendini belli edercesine netti. Özden kadına bakıp tebessüm etti. Tabii inceleyecekti. Birdenbire ortaya çıkmış ve oğlun hayata dâhil olmuş biriydi. Merak etmek en doğal hakkı diye düşündü.

KADRAJA GİREN HAYATLAR (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin