Lina'yı yolcu ettikten sonra artık düzgün bir çiftlik ziyaretinin sırası gelmişti. Hazırlıklarını tamamlayıp yola çıktılar. Özden bu ilk ziyaret için heyecanlıydı. Resmi olarak ailesinin karşısına çıkacaklardı. Bir öncekini hatırlamak istemiyordu.
"Uğur benimle ata bineceksin. Söz ver"
"Tamam, söz ama sana ayak uydurmamı bekleme"
"Göle de gideriz"
"Gideriz canım"
"Yüzer miyiz?"
"Gölde mi?"
"Evet"
"Emin değilim. Göl bana çok güvenli gelmiyor"
"Ama oyunbozanlık yapıyorsun. Hani benim sevdiklerimi yapıp bir bütün olacaktık?"
Uğur derin bir nefes verdi. Böyle talihsiz bir cümle kurmuştu. Ata binmek, kırlarda dolaşmak dışında bir şey gelmemişti aklına. Hele ki gölde yüzmek... Özden'in sevdiği aktiviteleri yapmaya hazırken göl ciddi bir engeldi.
"Baban göle girmene izin veriyor mu?"
"Yok, çok kızar ama çocukluğumdan beri her yaz orada yüzerim"
Feyyaz Bey'in yanında olacağını bilmek az da olsa içini ferahlattı. Ortak nokta bulup etrafında gezebilirlerdi.
"Seni yaramaz kız"
"Sende ortağım olacaksın"
Özden o kadar kendinden emindi ki kaçışı olmadığını düşünmeye başladı. Kaçış planları sırasında telefonu çaldı. Araca bağladığı telefonun ekranında amcasının ismi yazıyordu. Direksiyondaki düğmeye basarak açtı.
"Merhaba amcacım nasılsın?"
"İyidir evlat... Sabahtan beri Lina'ya ulaşamayınca seni arayayım dedim. Evde mi unuttu telefonu?"
Özden yönünü Uğur'a çevirip tırnaklarını yemeye başladı. Şimdi kıyamet kopacaktı fakat Uğur rahat koltuğuna yayılmış sakince araba kullanıyordu.
"Bir süre daha Lina'ya ulaşamayacaksın amca çünkü şu an Amerika'ya uçuyor"
Özden dudaklarını oynatarak "Oha!" dedi. Pat diye de söylenmez ki. Arabanın içinde saniyelik bir sessizlik oldu.
"Film mi seyrediyor?"
Amca için sadece filmlerde olacak bir durum olduğundan bunu sorması normal.
"Hayır amca... Amerika'da ki işlerimi yönetmesi için ekip göndermem gerekiyordu, ekibin başına da Lina'yı geçirdim. Şimdi oraya gidiyor"
"Lina... Benim kızım... Sen benim kızımı kandırıp elin memleketine mi gönderdin?"
Amcanın sesi kulakları rahatsız edecek boyutta yükseldi.
"Kızında kanmaya müsaitmiş amca. Hem yeter artık dizinin dibinde oturduğu. Bizim başarılı, akıllı iş kadınlarına ihtiyacımız var. En iyi okullarda okumuş, donanımlı birinin evde oturmaması lazım"
"Lan! Bana sosyal içerikli mesaj vermeyi bırak! Hemen kızımı evine gönder. Onun burada bir işi var zaten"
"Amcacım, sakince düşününce bana hak vereceksin. Lina hak ettiği yerde ve emin ol güvende. Bana hep güvenirsin sen"
"Artık güvenmiyorum!"
Adam çat diye telefonu kapattı. Uğur yüzünü buruşturarak Özden'e baktı.
"Pekiyi gitmedi galiba"
"Bence amcan da bastonlular kervanına katılacak. Hatta soluğu burada bile alabilir"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADRAJA GİREN HAYATLAR (Tamamlandı)
RomanceHayatın kameranın önünde yaşanıyorsa her davranışın, her sözün değerli ya da değersiz olsun haber değeri taşır. Söylemediklerini söylemiş, yapmadıklarını yapmış olursun. Gerçeği anlatmak ya da inandırmak ise imkânsız.