26. BÖLÜM
Özden, Yasemin Destan'ın moda evine koşarak girdi. Yasemin nefes nefese kadını görünce ellerini beline yerleştirip güldü.
"Azgın damatlara alışığım da hiç geline rastlamamıştım. Şekerim bir nefes alsaydın"
"Sözlerini az sonra gelecek damada sakla. Bu halde olmamın nedeni o. İki ayağımı bir pabuca soktu"
Yasemin dudaklarını büküp gözlerini kaydırdı.
"Tüh! Değişiklik oldu sanmıştım ama klasiği bozmadık"
Özden gülerek Özge'nin gösterdiği prova odasına yöneldi. Yasemin de orta alandaki masanın üzerine oturup damadı beklemeye başladı. Magazinle iç içe olan kadın pek tabii bu yeni çiftin haberlerini okumuştu. İnsanları yargılamazdı. Haberleri okuduğunda bazı fikirleri olmuştu ama Özden ile ilk yaptığı sohbetten sonra onun hakkında edindiği kendi fikirleri oldukça olumluydu. Özden haberler içinde harcanacak bir kadın değildi. Yasemin'e göre oldukça güzel ve ne istediğini bilen bir kadındı. Konuşmaları samimi ve komikti. Yasemin zaten böyle insanlarla kolay anlaşır ve çalışmaktan zevk alırdı.
Merdivenden gelen ayak seslerini duyup tırnaklarına bakmayı bırakıp gözlerini merdivenlere dikti. İşte damat bey kendinden emin heybetli görüntüsü ile karşısındaydı. Onu hemen tanıdı ama ilk atağı kendi yapmayacaktı.
Uğur ortalıkta Yasemin'den başka kimseyi göremeyince hafif tebessüm edip başı ile selam verdi.
"İyi günler... Ben Uğur Diyarhan. Eşim provaya gelecekti"
Yasemin'den cık diye bir ses çıktı. Uğur'un tebessümü kayboldu. Özden'in burada olduğuna emindi.
"Gelmedi mi?"
"Geldi ama henüz eşiniz olmadı"
Uğur'un bir an kafası karıştı, ne diyeceğini bilemedi. Yasemin sakin bir ifade İle yüzüne bakıyordu. Nereye gideceğini de bilmiyordu.
"Görebilir miyim?"
"Görebilirsiniz ama bugün değil"
"İyi de bunun için buraya geldim"
Yasemin zıplayarak masadan indi, kalçasını masaya yasladı.
"Sizin gibi damatlara sorduğum bir soru var"
"Benim gibi derken ne demek istediniz? Diğer damatlardan ne farkım var?"
"İki türlü damat var. Birincisi, sabırlı, her şeyi zamanında yapan, aceleci olmayan ki ben onlara pek rastlamıyorum bir de sizin gibi azgın damatlar var. İki günde evlenmeye karar veren"
Uğur'un gözleri kocaman açıldı. Hayatında ilk defa gördüğü kadın nasıl kendini azgın olarak tarif edebilmişti. Bir an önce evlenmek istemesi azgın olduğunu göstermezdi, belki de ederdi.
"Uğur bey... Bir ay sonra evlenseniz hayatınızda nasıl bir kayıp yaşarsınız?"
"Yasemin Hanım, ben bir iş adamıyım ve zaman kayıplarından hiç hoşlanmam. Eşim olacak insan ile bekleyecek bir durumumuz olmadığı için zaman kaybına da gerek yok. Bir an önce evlenip hayatımızı kurmak istiyorum"
Yasemin yüzünü buruşturdu.
"Aynı kocam gibi konuştunuz. Bu iş adamlarının ortak replikleri de çok demode. Düşünebiliyor musunuz? Benim gibi yenilikçi bir kadının demode cümleleri olan bir kocası var"
"Eşiniz Kartal Baki Bey'i tanıyorum Yasemin Hanım. Kendisi çok yaratıcı bir insan. Doğru alternatifleri değerlendirmeyi iyi biliyor"
"Evet, iyi armut seçiyor. Neyse konumuza gelecek olursak, Özden'i gelinlikle görmenize izin vermeyeceğim. İkinci grup damatlar sürprizli gelinlikleri ancak düğünde görebilir"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADRAJA GİREN HAYATLAR (Tamamlandı)
RomanceHayatın kameranın önünde yaşanıyorsa her davranışın, her sözün değerli ya da değersiz olsun haber değeri taşır. Söylemediklerini söylemiş, yapmadıklarını yapmış olursun. Gerçeği anlatmak ya da inandırmak ise imkânsız.