~12

960 98 45
                                    

Έχω μπει σε μουντ χωρισμού και κατάθλιψης χωρίς καν να έχω κανένα από τα δύο χοχοχο.


~~~

Δεν ξέρω πόση ώρα έχει περάσει.

Βασικά δεν έχω ιδέα αν έχουν περάσει μόλις λίγα λεπτά ή είμαι ξαπλωμένη στο κρεβάτι μου κανένα δίωρο.

Όταν επιτέλους έχω στερέψει από δάκρυα, ανασηκώνομαι από το κρεβάτι και κοιτάζω τριγύρω μου.

Σκοτάδι. Παίρνω το κινητό στα χέρια μου. Σκατά, πότε πήγε 8μιση; Πόσες ώρες έκλαιγα; 

Η Νάιλα με έχει πάρει συνολικά 12 φορές τηλέφωνο. Την τελευταία φορά της απάντησα και νομίζω ότι από το κλάμα μου δεν κατάλαβε και τίποτα το ιδιαίτερο.

Να για ποιον λόγο χρειάζεσαι συγκάτοικο. Και μάλιστα τον καλύτερο σου φίλο για συγκάτοικο. Αν ήταν εδώ, θα μου έφερνε παγωτό και θα με άφηνε να κλάψω και να κοιμηθώ πάνω της.

Αν ήταν εδώ όμως... Δεν είναι όμως η ηλίθια. Και εγώ δεν έχω ούτε παγωτό στο ψυγείο.

Που να ήξερα ότι θα μου χρειαζόταν!

Κοιτάζω στις ειδοποιήσεις του κινητού μου. Ο Κόλτον μου έκανε αίτημα για να με ακολουθήσει στο instagram πριν από 3 ώρες και ακόμη δεν τον δέχτηκα. Θα νομίζει πως είμαι καμία γαϊδούρα, εντωμεταξύ.

Τον δέχομαι και τον ακολουθώ κατευθείαν, μιας και έχει το προφίλ του ανοιχτό σε όλους. Η σκέψη να ψάξω στους ακόλουθούς του τον Άλεξ, μου περνάει από το μυαλό, αλλά αμέσως πετάω το κινητό στην άλλη πλευρά του κρεβατιού και ξαναβυθίζομαι στο πάπλωμα.

Ο Άλεξ... 3 χρόνια μετά...

Δεν μπορώ να το διανοηθώ. Δεν ξέρω καν πως είναι δυνατόν μέσα σε μια τόσο μεγάλη πόλη, να έπεσα πάνω του. Υποθέτω ότι ο κόσμος είναι πολύ μικρός. 

Και η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω για ποιον λόγο έκλαιγα τόση ώρα. 

Συναισθηματική φόρτιση; Ίσως. Βασικά όχι ίσως, σίγουρα ναι.

Επειδή ήρθε ξανά όλο το παρελθόν μπροστά μου και με βάρεσε δυνατό χαστούκι; Θα μπορούσε.

Ίσως για το γεγονός ότι παρόλο που έχουν περάσει 3 χρόνια, εγώ εξακολουθώ να...;

Όχι. Όχι, σε καμία περίπτωση. Δεν πρόκειται να παραδεχτώ ούτε στον ίδιο μου τον εαυτό κάτι τέτοιο.

Και όχι δεν είμαι εγωίστρια ούτε ξεροκέφαλη, όπως τόλμησε να με αποκαλέσει. 

Δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσω τον εαυτό μου να πληγωθεί ξανά. Δεν μπορώ να αφήσω ξανά αυτόν τον άνθρωπο, που μου έκανε την καρδιά θρύψαλα, να ξαναμπεί στην ζωή μου.

Babygirl [Book 2]Where stories live. Discover now