Ρε παιδιά μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί κάνει τόση ζέστη; Λιώνω, κυριολεκτικά, κάθε φορά που βγαίνω έξω.
Να θες να βγεις με γκομενάκι, να έχεις βαφτεί και ντυθεί σαν λατέρνα και με το που βγαίνεις έξω το μακιγιάζ να γίνεται κώλος. Ε όχι ρε φίλε. Ε όχι.
Επίσης, σας έχω νεάκια. Δεν σας λέω από τώρα τι, αλλά να έχετε το νου σας στα στόρυ που θα ανεβάζω στο κανονικό μου προφίλ στο ινστα (riri_zoits) γιατί μαζί με μια φίλη μου θα κάνουμε κάτι παααααρα πολύ ωραίο και ανυπομονώ να το δείτεεε♥
Επίσης έχω κάνει ένα μπακ απ προφίλ στο γουατπαντ. Αν θέλετε ρίξτε ένα φολλοου να μαζευτούμε πολλές και εκεί: Riaa__ztk
Εντάξει, τελείωσα με το παραλήρημα, ας περάσουμε στο κεφάλαιο♥
~~~
Αυτό το εκκρεμές μέσα μου δεν έχει σταματήσει να κουνιέται.
Το θέλω, δεν πρέπει, το θέλω, δεν πρέπει, το θέλω, δεν πρέπει...
Κοιτάζω τον Άλεξ που παρακολουθεί αμέριμνος τα Φιλαράκια στην τηλεόραση και ξεφυσάω.
Τι σκατά πηγαίνει λάθος μαζί μου; Που είναι η τσαμπουκαλού η Άνα; Η Άνα που ποτέ της δεν λογάριαζε τους άλλους και έκανε πάντα ό,τι της ερχόταν στο κεφάλι; Η Άνα που κάποτε...
Κάποτε. Αυτό ακριβώς.
Άλλαξα σωστά; Κανονικά δεν θα έπρεπε ούτε για ένα δευτερόλεπτο να σκέφτομαι πως ήμουν τότε ή πως θα ήμουν τώρα αν δεν είχα αλλάξει. Έτσι δεν είναι;
Ο Άλεξ τυλίγει το χέρι του γύρω από τους ώμους μου και φωλιάζω στην αγκαλιά του. Το άρωμά του γεμίζει τα ρουθούνια μου, με κάνει να αισθάνομαι λες και είμαι σπίτι.
Αρπάζω το χέρι του και το φέρνω πιο κοντά μου κάνοντάς τον να γελάσει και να με φιλήσει στο μέτωπο. <<Όλα καλά;>> ρωτάει με τα μάτια του καρφωμένα στην τηλεόραση.
Όχι. Τίποτα δεν είναι καλά.
Η ώρα περνάει και εγώ αντί να απολαμβάνω τις στιγμές μου μαζί του, και να αναπληρώνω τα τόσα χρόνια που χάσαμε, κάθομαι και αναλύω στο κεφάλι μου όλες τις βλακείες που έχω κάνει.
Και που πρόκειται να κάνω.
Διότι όσο και αν ξέρω πως ο Άλεξ σίγουρα θα θυμώσει, ή ακόμη μπορεί και να με χωρίσει, αν μάθει ότι θα βγω με τον Αλεξάντερ, άλλο τόσο ένα κομμάτι μέσα μου, ένα ηλίθιο κομμάτι πακέτο της παλιάς Άνας, θέλει να βγει, να διασκεδάσει και να μην την νοιάζει τίποτα.
YOU ARE READING
Babygirl [Book 2]
Teen FictionBook 2. Sequel to Daddy♥ Διάβασε πρώτα το Daddy γιατί αλλιώς χμ... δεν θα καταλάβεις και πολλά ;) Are you lost babygirl? *Όκευ δεν κολλάει αλλά έπρεπε να το πω*