Το πιο τέλειο κόβερ του Love Story, παιδιά.
Δώστε του πολλή αγάπη, το αξίζει♥
~~~
<<Δεν ξέρω αν το θυμάσαι αλλά...>> ακούω την φωνή του Τζέικομπ και αμέσως κοκκαλώνω έτσι όπως κοιτάζω στους χάρτες για να βρω πως στο καλό θα επιστρέψουμε σπίτι από το τέταρτο ζαχαροπλαστείο, στο οποίο ήμασταν. Και από το οποίο πήραμε την ΤΕΛΕΙΑ τούρτα.
<<Όχι>> τον κόβω πριν συνεχίσει την πρότασή του. Ανεβάζω τα γυαλιά στα μαλλιά μου <<Απλά μην μου πεις ότι ξέχασα κάτι, γιατί αλήθεια θα αυτοκτονήσω. Τον βλέπεις αυτόν τον δρόμο; Ε θα πέσω να με πατήσουν τα αυτοκίνητα. Αλήθεια. Αλήθεια, Τζέις, αν έχω ξεχάσει κάτι θα->>
<<Σταμάτα μωρέ!>> με διακόπτει την στιγμή που είμαι έτοιμη να ρίξω το πρώτο δάκρυ.
Όχι, σοβαρά. Αυτές τις 3 μέρες έριξα τόση δουλειά ώστε να είναι όλα στην εν τέλεια για το βράδυ, και δεν νομίζω πως θα αντέξω να ακούσω ότι δεν έχω πάρει κάτι ή δεν έχω καλέσει κάποιον που θα έπρεπε.
Κλείνω τα μάτια μου και φέρνω το χέρι μου στο μέτωπο λες και παίζω σε τραγωδία του αρχαίου Έλληνα τραγωδού Αισχύλου. <<Πες το. Ξεφούρνισέ το. Θα το αντέξω!>> Ανοίγω διστακτικά το ένα μου μάτι όταν δεν λαμβάνω καμία απάντηση και φέρνω τα χέρια μου στην μέση. <<Λέγε μωρέ!>>
Ρολάρει τα μάτια του και αφήνει το τεράστιο κουτί με την τούρτα όπως επίσης και τις 4 σακούλες με πράγματα που θα χρειαστούμε για το πάρτι, σε ένα παγκάκι ακριβώς δίπλα του. <<αλλά δεν είμαι γαϊδούρι, ήθελα να πω>> λέει εκνευρισμένος και ξύνω το πηγούνι μου.
<<Αυτό που κολλάει;>> ρωτάω μπερδεμένη.
<<Κολλάει στο ότι είσαι ηλίθια και αν με άφηνες να ολοκληρώσω την πρότασή μου χωρίς να το παίξεις drama queen θα μάθαινες ότι αυτό ήθελα να πω>> κάτι κάτι κινήσεις με τα χέρια του, μάλλον επειδή πιάστηκαν.
<<Ότι δεν είσαι γαϊδούρι;>> ρωτάω ξανά χωρίς να έχω καταλάβει Χριστό. Τώρα εγώ έχω ξεχάσει να κάνω κάτι ή με δουλεύει.
<<Πω μαλάκα μου, άστο! Άστο, το έχεις κάψει εντελώς>> απλώνεται στο παγκάκι και ξεφυσάω. Χωρίς να του απαντήσω πηγαίνω και κάθομαι δίπλα του και παρατάω το κινητό μου μέσα στην τσέπη του μπουφάν μου. <<Είσαι εντάξει;>> με χτυπάει παιχνιδιάρικα στον ώμο και γνέφω.
YOU ARE READING
Babygirl [Book 2]
Teen FictionBook 2. Sequel to Daddy♥ Διάβασε πρώτα το Daddy γιατί αλλιώς χμ... δεν θα καταλάβεις και πολλά ;) Are you lost babygirl? *Όκευ δεν κολλάει αλλά έπρεπε να το πω*