Όχι τόσο σύντομα όσο σας υποσχέθηκα αλλά επέστρεψα χιχιχιχι✨
Ναι, παιδιά. Η εξεταστική πήγε πολύ καλύτερα από ό,τι νόμιζα. Τέλειωσα την Πέμπτη με ένα προφορικό και επιτέλους θα λιώσω στο νετφλι- εμ εννοώ, επιτέλους θα έχω ελεύθερο χρόνο να ανεβάζω στα βιβλία μου χεχ.
♥♥
~~~
ΆΛΕΞ ΠΟΒ
(μη συνηθίσετε, το κάνω λόγω της καλοκαρδοσύνης μου)Ημέρα γενεθλίων της Άν- φακ Φαμπιάνας, όλο τα μπερδεύω λολ
Πίνω την τελευταία γουλιά από το μπουκάλι της μπύρας μου και την αφήνω στο τραπέζι με δύναμη ψάχνοντας ήδη να βρω το επόμενο μπουκάλι.
<<Άραξε ρε μαλάκα! Δεν τις έφερα όλες για εσένα>> φωνάζει ο Κόλτον και του ρίχνω ένα αγριεμένο βλέμμα.
Πλάκα πλάκα συμπεριφέρομαι σαν ηλίθιος σήμερα. Έχω day off από την προπόνηση, ο μεγάλος αγώνας είναι σε δύο εβδομάδες ακριβώς και εγώ κάθομαι με έναν βλάκα και πίνω μπύρες.
Κάτι που απαγορεύεται ρητά, σύμφωνα με τον προπονητή Ντίρκενς.
<<Επίσης σταμάτα να πίνεις>> μου αρπάζει ο Κόλτον το δεύτερο μπουκάλι μέσα από τα χέρια. <<Έχεις αγώνα σε δύο εβδομάδες. Αν το πω στον προπονητή θα->>
<<Θα μου κλάσει τα αρχίδια, Κολτ>> παίρνω απότομα το μπουκάλι και παραλίγο να το ρίξω κάτω. Με κοιτάζει ξενερωμένος και ανασηκώνω τους ώμους μου.
Κανείς δεν τον κάλεσε σπίτι μου. Υποτίθεται ότι εγώ σήμερα θα καθόμουν μέσα για να ξεκουραστώ. Σκατά. Ήρθε αυτός ο βλάκας.
<<Έχεις αρχίσει να γίνεσαι πολύ κωλόπαιδο>> απαντάει και παίρνει το κινητό του από το τραπέζι. <<Βρες καμία να πηδήξεις γιατί δεν σε βλέπω καλά>>
Τον κλοτσάω με το πόδι και γελάει.
Έχει δίκιο.
Αλλά προσπαθώ να μην το σκέφτομαι τόσο.
Εννοώ... Προφανώς και έχω σταματήσει να σκέφτομαι το σεξ και τις γκόμενες και τα πάντα. Για έναν λόγο ήρθα στην Φλόριντα. Και αυτός για να ξεσκίσω τους άλλους τους μαλάκες.
<<Θύμησέ μου εσύ για ποιον λόγο είσαι εδώ;>>
Τον Κόλτον τον γνώρισα στην ακαδημία. Στις αρχές. Είναι ο μόνος με τον οποίο κατάφερα να συνεννοηθώ σε εκείνη την γαμημένη σχολή. Όλοι οι υπόλοιποι ήταν εντελώς φλώροι.
YOU ARE READING
Babygirl [Book 2]
Teen FictionBook 2. Sequel to Daddy♥ Διάβασε πρώτα το Daddy γιατί αλλιώς χμ... δεν θα καταλάβεις και πολλά ;) Are you lost babygirl? *Όκευ δεν κολλάει αλλά έπρεπε να το πω*