Zvyšok dňa som strávila v izbe s výskajúcou Ginny, ktorá nedúfala, že pristanem na tú party. Vyhadzovala veci zo skrine, pretože si nevedela vybrať, čo si oblečie a ja som sa obávala momentu, kedy to bude musieť upratať. Nevedela sa rozhodnúť medzi krátkymi a ešte kratšími šatami. Sedela som na posteli a tvárila som sa, že ju počúvam.
"Ty ideš v tomto?" spýtala sa zrazu mňa a ukázala na moje tepláky a voľné tričko. Až teraz som si uvedomila, že to tričko je Dracove ale Ginny tento fakt nevedela a nemienila som jej to ani vravieť, pretože už bola nadšená len z toho faktu, že som súhlasila len kvôli Dracovi. "Čo je na tom zlé?" spýtala som sa jej. "Preboha veď je to tvoja posledná party na škole." Chcela som ju poopraviť, že aj prvá ale radšej som to neriskovala. Ginny sa na mňa zamyslene zahľadela. Postavila sa pred moju skriňu a začala z nej vyhadzovať veci za účelom mi nájsť vhodný outfit na večer.
"Toto si oblečieš!" vyhlásila po polhodine nadšene a mávala mi pred očami šatami, o ktorých som ani nevedela, že sú moje. "Niee."zaprotestovala som a hodila som sa na posteľ tvárou napred. "Ale áno a nediskutujem." povedala a mne bolo jasné, že pokiaľ nespadnem z veže, tak sa do nich budem musieť obliecť a budem sa musieť tváriť tak, že tam som dobrovoľne a nie len preto, že som sa nepreniesla cez Draca. Bude to celkom zaujímavé.
"Sadaj!" rozkázala mi až ma myklo. Sadla som si na stoličku k toaletnému stolíku a vydala som sa do rúk mojej trochu šialenej kamarátky. Keďže usúdila, že make up nepotrebujem napatlala mi na tvár len trochu korektoru a ten zapúdrovala. Prečesala mi obočie, spravila linku a dala maskaru. To bolo s očami všetko. Lícenkou trošku oživila moju tvár a na pery mi dala jemný rúž.
"Ginny, musím uznať, že vyzerám dobre." skonštatovala som a Ginny prehlásila:" Pche, že dobre. Vyzeráš božsky!" Vypískla a hodila mi šaty s tým, že sa musím prezliecť a ona sa ide dať dokopy. Keď som stála v kúpeľni a mala som na sebe tie šaty, hneď som si pripadala krajšia. Neboli síce úplne môj vkus ale dali sa prežiť. Zvýrazňovali mi moju postavu a keď som sa na ne zapozerala aj sa mi vlastne celkom páčili.
Vošla som naspäť do izby a keď ma zbadala Ginny zostala stáť s otvorenými ústami. "To vyzerám až tak zle?" ostýchavo ale zo srandy som sa spýtala. "Ty trúba, vyzeráš fantasticky!" vykríkla Ginny a ja som si až teraz uvedomila, že aj ona už má svoje šaty na sebe. "Hmmm ale ani ty nevyzeráš na zahodenie." povedala som jej a obe sme sa rozrehotali.
Ginny sa na mňa zrazu zapozerala a ja som sa zmohla len na: "Čo?" "Nič len, že vyzeráš nádherne, Mia." nadnesene predniesla a ja som sa neisto ošila. "Nepreháňaj Ginny." mávla som rukou a Ginny sa zasmiala. Postavili sme sa vedľa seba do zrkadla a ja som si až teraz uvedomila ako veľmi sme sa zmenili. Prešli sme si mnohými skúškami a prišli sme až sem.
"Preboha meškáme!" Ginny ma vytrhla z premýšľania. Rýchlo sme si zobrali veci a ponáhľali sme sa chodbami hradu až do núdzovej miestnosti. Prišli sme medzi poslednými a takmer okamžite sme našli Harryho a Rona. Boli tu všetci z nášho ročníka a Ginny. "Ako dlho tu už ste?" spýtala som sa Rona. "Neviem asi nejakých 10 minút." odpovedal mi a odpil si zo svojho drinku. "Poďme tancovať!" vrhla sa mi Ginny okolo krku a zrazu som si uvedomila, že už je pri nás aj Pansy. Obe ma ťahali na parket, kde už bolo mnoho ľudí. Skočili sme na parket a parádne sme to roztočili. Po 15 minútach som bola vyšťavená, pretože Ginny a Pansy ma rozhodne nešetrili. Podišla som k baru a vypýtala som si džús. Vyslúžila som si za to samozrejme prekvapený výraz ale ten som si takmer ani nevšimla lebo som si na to zvykla. Pila som málokedy aj to málo. Prechádzala som pohľadom po miestnosti a podvedome som hľadala Draca, ktorého som aj našla. Sedel na sedačke v rohu miestnosti a vedľa neho sedeli dve dievčatá, ktoré sa okolo neho krútili ako brečtan. Schmatla som svoj džús a prišla som naspäť k Harrymu, ktorý sedel pri stole a sledoval Ginny, ktorá práve vyhrávala tanečnú súťaž. "Bavíš sa?" spýtala som sa ho hneď ako som si prisadla. "Ale celkom hej." povedal a ja som vedela, že jediné na čom sa baví je tancujúca Ginny. Opäť som sa obrátila na Draca, ktorý stále sedel s tými babami na gauči. "Mia, prečo za ním nejdeš?" spýtal sa ma zrazu Harry a ja som sa na neho prekvapene otočila. "Nemyslím si, že je to dobrý nápad." povedala som mu presne to, čo som si naozaj myslela. "Choď za ním." prikázal mi ale to už sa k nám valila Ginny, ktorá mi schmatla pohár s džúsom a celý mi ho vypila."Ehm áno Ginny kľudne mi vypi celý džús." ironicky som poznamenala. Ginny sa na mňa ospravedlňujúco pozrela a potom začala: " O čom ste sa rozprávali?" chcela som jej povedať, že to nebolo nič dôležité ale Harry ma predbehol. "Hovoril som jej, že by mala zájsť za Dracom, pretože za chvíľu vypáli dieru buď do toho gauču alebo do jednej z tých dievčat." Čakala som, že Ginny ma podporí ale opak bol pravdou. "Áno, súhlasím s Harrym." Pozerala som na nich ako teľa na nové vráta a potom som vyhlásila:" Vy ste sa na mňa dohodli!" obaja sa zasmiali a pokrútili hlavami. "Aj keby za ním idem, čo mu akože poviem?" rozhodila som bezradne rukami. Ginny mi ale vtlačila pohár do ruky a povedala:" Choď na bar a hádam niečo vymyslíš." S týmto ma vyhodila do priestoru a ja som teda zašla k baru. Sadla som si na barovú stoličku a zadívala som sa na Draca. "Čo to bude?" spýtala sa ma baba za barom a tým ma vytrhla zo zamyslenia. Už už som si išla vypýtať džús ale potom som zhodnotila, že túto úlohu triezva nedám a tak som povedala:" Ohnivú Whisky poprosím." Dievča sa na mňa usmiala, zobrala pohár, naliala doňho zlatistú tekutinu a položila ho predo mňa.
Chvíľu som okolo pohára krúžila prstom a zrazu si ku mne prisadol Blais. "Ale ale ty máš vážne naliatu Whisky alebo snívam?" zasmial sa Blais. "Fakt vtipné." zašomrala som a to už išiel do kolien. "Nepremýšľaj nad tým tak, Grangerová." vyhlásil a ja som teda schytila pohár, chvíľu som naň hľadela a potom som jeho obsah vypila na jeden glg. Prešla mnou pálčivá chuť Whisky a mne skrútilo tvár. Blais sa zase smial ale už objednával ďalšie dva poháre.
O pár hodín a pár pohárov Whisky sme už boli obaja pod parou. Zverila som sa mu s tým, že ma Ginny vyslala, aby som išla za Dracom. Stále sme sedeli za barom ale Blais sa zrazu zdvihol a vyhlásil, že ideme za Dracom. Nenamietala som lebo som ani nemohla. "Rovnou" čiarou sme zamierili za Dracom. Ten keď nás zbadal vyzeral byť najprv zaskočený ale potom sa rozosmial na celé kolo. Áno uznávam, že sme vyzerali trošku komicky. Blais ma jemne postrčil ale keďže som bola opitá skončila som tak, že som ležala na Dracovi. Blais sa rozrehotal a odišiel. Chvíľu som ho chcela zabiť ale potom som si uvedomila, že stále ležím na Dracovi a tak som sa zdvihla. Draco sa na mňa pozeral a poznamenal:" Páni, musím oceniť, že príchod si mala dobrý." A rozosmial sa tiež. Neubránila som sa a začala som sa chechtať tiež. Smiali sme sa ako šialený a potom povedal pomedzi smiech niečo, čo nám zmazalo smiech z úst. "Nečudo, že ťa milujem." Vtedy smiech ustal a hluk z celej miestnosti som vytesnila. Spracovávala som to, čo povedal ale nedarilo sa. "Draco..." začala som ale bola som prerušená gestom Dracovej ruky. "Mia, milujem ťa a nebudem sa tváriť, že to tak nie je." Zase som otvorila ústa ako ryba na suchu. Moje opité ja zrazu začalo zaberať vedúcu pozíciu. "Ty si myslíš, že ja to mám jednoduchšie? Rozišla som sa s človekom, ktorého ľúbim lebo stále neviem, čo chcem robiť a bola som zmätená zo svadby a zo všetkého." Chŕlila som slovo za slovom a bez rozmyslu. Keď som prestala zostalo ticho. "Ľúbiš?" spýtal sa Draco s nádejou. "Hovorila som tu 5 minút a ty si z toho všetkého zapamätáš len toto?" pozrela som sa na neho a nemohla som sa ubrániť úsmevu. "Áno, ľúbim." povedala som a Draco sa zrazu zdvihol schytil ma na ruky a vzal ma z party preč. Prechádzali sme cez chodby hradu až kým sme nezastali pred vchodom do Slizolinskej klubovne. Draco povedal heslo a zase ma ťahal za ruku hore do izby.
Akonáhle za nami zaklapli dvere, začala sa vojna jazykov a oblečenia. O polhodinu sme už odfukovali v posteli vedľa seba. Teda Draco spal. Ja som sa uistila, že spí, pomaly som pozbierala všetky svoje veci, ktoré som si obliekla a potom som pomaličky opustila Dracovu izbu a aj klubovňu.
Prechádzala som hradnými chodbami a premýšľala som. Svoj čin som oľutovala už vo chvíli, čo som to dovolila ale to už sa neodstane. O týždeň aj tak odchádzame a ja sa dovtedy postarám o to aby som sa s ním nestretla.
YOU ARE READING
I'm fine ! I' m broken!
FanfictionDramione forever Ako sa môže zvrtnúť život dvom úhlavným nepriateľom keď sa do seba zamilujú. Hermiona Grangerová a Draco Malfoy Draco Malfoy a Hermiona Grangerová A budú vôbec jediný ktorý budú mať tajný románik?