27.kapitola

277 8 2
                                    

Už je to hodina, čo mám na prste ten prsteň a stále tomu nemôžem uveriť. Je mi jasné, že keď to uvidia Ginny, Pansy, Blais a Harry bude to obrovská oslava. Momentálne sedíme v salóne pri krbe. Čakám na Narcissu, aby sme jej to oznámili.

Dnes na večeru prídu aj Pansy a Blais takže im to budeme môcť oznámiť. Akurát buchli vchodové dvere. Toto bol znak príchodu Narcissy. Pozrela som na Draca. "Povieme jej to teraz, alebo počkáme na večeru, aby sme to rovno povedalu všetkým prítomným?" "Povieme jej to až na večery. Aspoň už budeme mať z krku aj Blaisa a Pansy." povedal, usmial sa a pobozkal ma na čelo.

"Ahojte. Chcela som vám len oznámiť, že večera bude o hodinu." povedala a usmiala sa. "Dobre. Potom prídeme dole." povedal jej Draco. Po jeho odpovedi sa otočila na odchod. "Vidím na nej aká je šťastná, že ťa mám." povedal Draco. "Tak to budeme asi dve." povedala som ja a natiahla sa po bozk.

Zdvihli sme sa a odkráčali do izby, aby sme sa stihli nachytať.

Išla som sa rýchlo osprchovať. Keď som sa osušila a obliekla do spodného prádla, vošla som do izby. Prišla som ku skrini a zobrala som si nachytané šaty. Obliekla som si ich. "Draco, prosím ťa zapneš mi zips?" spýtala som sa ho. Cítila som ako sa ku mne priblížil a pomaly sa sklonil k môjmu uchu. "Nebolo by lepšie ho nechať dole?" pošepol. "Dracoo neblbni a zapni mi ten zips." cítila som ako sa odtiahol a zips zapol. Potom odišiel naspäť na posteľ. Bolo vidieť, že bol odutý. "Veď sa toľko nepaprč. Po večeri môžeš tie šaty dať zo mňa dole." pri mojej vete akoby zázračne ožil. "Už sa neviem dočkať." otočila som sa a sadla som si za toaletný stolík, aby som si spravila aspoň aký taký make up.

O 15 minút som dokončila make up a pustila som sa do vlasov, ktoré už nebudú také ťažké, keďže som objavila presne také kúzlo, aké potrebujem na vyrovnanie. Bola som hotová a tak som sa otočila a pozrela na Draca, ktorý si akurát viazal kravatu.

Vyzeral dokonalo.

Keď zaregistroval môj pohľad, preskenoval ma od dola hore a kusol si do dolnej pery.

"Už by sme mali ísť pomaly dole." povedala som a vstala som. On prišiel ku mne a povedal. "Mali. Ale poviem ti na rovinu, že do konca večere nevydržím." prehltol na sucho. "Budeš musieť." povedala som a tým som mu jednoducho a rýchlo zmazala úsmev z tváre.

Vyšli sme z izby a schádzali po schodoch dolu. Vošli sme do jedálne, kde už za stolom sedeli Narcissa, Blais a Pansy. Sadli sme si za stôl vedľa seba. Oproti sedela Pansy, ktorá sa na mňa usmievala. "Šťastné a veselé!" povedala. "Ďakujem aj tebe." odpovedala som. O chvíľu nám už škritkovia doniesli jedlo a my sme sa doňjo s chuťou pustili.

Po večery, ktorá bola výborná, Narcissa predniesla svoj príhovor.

"Ďalší rok a o ďalšieho člena rodiny viacej. Nemôžem slovami vyjadriť aká som šťastná, že vidím Draca šťastného po boku takej silnej a múdrej mladej ženy. Hermiona som nesmierne rada, že tu si s nami."

Usmiala som sa na ňu ale v tom sa Dtaco tiež postavil." Dúfam, že ti nebude vadiť, keď poviem aj ja pár viet. Pred pár mesiacmi by mi ani len nenapadlo pomyslieť na to, že dnes budem tento magický deň v roku tráviť s ženou, ktorú milujem už taký dlhý čas. Ďakujem vám všetkým za to, že ste pri mne stáli po celý ten dlhý čas, čo som na tomto svete. Myslím si, že teraz je tá vhodná chvíľa na to vám povedať, že o pár mesiacov bude táto úžasná žena nosiť moje priezvysko, a ja sa ten moment neskutočne teším. "
Keď dopovedal, chytil ma za ruku a pomohol mi vstať od stola. Sklonil sa ku mne a spojil naše pery v jedny.

" Iiiiiiiiiii" začula som v pozadí pišťať Pansy. Keď sme sa od seba odlepili a pozrela som sa dookola videla som Blaisa, ktorý sedel s otvorenými ústami a pozeral na nás, natešenú Pansy a Narcissu, ktorá už bola už na ceste vyobjímať Draca a aj mňa.

Pansy sa mi vrhla okolo krku a hovorila mi do ucha. "Panebože ja sa tak neskutočne teším, že ste sa zasnúbili. Dúfam, že budem družička. Ale do žiadnych otrasných šiat ma nenavlečieš." zasmiala som sa. "Preboha Pansy neblázni. Viem, že šaty z duše nenávidíš." potom odo mňa odstúpila a vpadla som do náruče Narcissi.

"Dušička moja ja sa tak neskutočne teším z vás dvoch a z toho, že budem mať takú úžasnú nevestu a Draco takú skvelú manželku." povedala a ja som v tej chvíli povedala. "Ďakujem, že si ma takto prijala, mama." to bolo prvýkrát, čo som jej tak povedala. Hoci mi párkrát povedala nech jej tak hovorím, nikdy som sa neodhodlala na toľko aby som jej to povedala. Videla som však, že sa jej pri tom oslovení do očí natisli slzy šťastia, dojatia, nedokázala som ich určiť, ale keď som ju videla takú šťastnú bola som dojatá aj ja.

Nakoniec prišiel na rad Blais. Objal ma a povedal. "Stále tomu nedokážem uveriť. Budeš Malfoyová!" až vtedy, keď to vyslovil som si uvedomila, že to bude realita. Odtiahol sa a išiel za Dracom.

Pri pohľade na túto scénu plnú šťastia a emócií sa mi do očí natisli tie poveste slzy šťastia. Bola som taká šťastná, že som bola súčasťou tejto rodiny, o ktorej som si kedysi myslela, že ma nikdy nepríjme, a sledovala som ako sa tešia z toho, že budem jej súčasťou.

Mohla som hrdo prehlásiť, že som šťastná a hrdá zároveň.

I'm fine ! I' m broken!Where stories live. Discover now